חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הייתכן כי בעסקת מקרקעין רוכש המקרקעין יחויב במע"מ ולא המוכר?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: איזה בן זוג אתה ? האם אתה בן זוג טוב ? כיצד תראיין את הדייט שלך ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

איזה בן זוג אתה ? האם אתה בן זוג טוב ? כיצד תראיין את הדייט שלך ?

זוגיות. כיצד תדע איזה בן זוג אתה ? כיצד תדע מהם החסרונות שלך בזוגיות ? כיצד תדע האם אתה בשל לזוגיות ? כיצד תדע מה עליך לשפר בעצמך כדי לגרום לזוגיות שלך להיות טובה יותר ? כיצד תדע האם אתה בן זוג טוב ? כיצד תדע במה אתה יכול להשתפר כבן זוג ? כיצד תדע האם הדייט שלך הוא בן זוג טוב ? כיצד תדלה מידע מהדייט שלך על עצמו ? האם היית מוכן לקבל בן זוג דומה לך ? למה כן/לא היית רוצה לצידך מישהו כמוך ?

כפי שכבר התבאר, שבאפשרותך ללמוד על החסרונות שלך מתוך התבוננות באחרים, כי בדרך כלל אדם רואה את ההשתקפות של עצמו באחרים, לטוב ולרע. על פי זה נבין כי עליך לשאול את עצמך שאלה אחת בודדת בלבד והיא "האם אני מוכן לקבל לעצמי בן זוג לשארית חיי שתכונות האופי שלו זהות לתכונות האופי שלי" ? אם התשובה על כך היא חיובית, בדוק את עצמך האם אתה באמת מודע לחסרונות של עצמך. אם כן, אז אתה כנראה בן זוג טוב. לעומת זאת אם התשובה היא שלילית, דהיינו שאתה לא היית רוצה לקבל בן זוג עם תכונות אופי כמו של עצמך, במקרה כזה אתה יכול להניח שכנראה אתה לא המציאה הגדולה ביותר כבן זוג. למה ? כי אם היית המציאה הטובה ביותר, אז למה אתה לא מוכן לקבל מישהו עם תכונות אופי כשלך לשארית חייך לצידך ? בגלל חסרונות שיש לך, הא ? בקיצור חזור ובדוק באובייקטיביות למה לא היית רוצה לצידך מישהו כמוך, בדוק מה היית משנה בבן זוג שלך אילו הוא היה כמוך וכמובן שתיישם זאת על עצמך.

באפשרותך להשתמש בנ"ל על מנת ללמוד על הדייט שלך עד כמה הוא בן זוג טוב או לא, פשוט תשאל אותו את השאלה הנ"ל, האם הוא היה מוכן לקבל בן זוג זהה לו בתכונות האופי ? אם התשובה היא כן, אז או שהוא בן זוג טוב, או שהוא לא מודע לחסרונותיו. אבל אם התשובה היא "מה פתאום ?" "השתגעת ?" וכל כיו"ב, ברח משם. אדם זה כנראה לא מודע לעצמו ואם הוא מודע לעצמו כנראה שיש המון דברים שהוא יודע על עצמו שלא בטוח שכדאי שאתה תתקל בהם בהמשך. כמובן שניתן לפתח שיחה עם הדייט ולשאול שאלות כגון, אילו תכונות אופי כמו שלך היית רוצה בבן הזוג שלך ? אם לא קיבלת תשובה, אז כנ"ל כנראה שהאדם אינו מודע לעצמו. או שאלה נוספת כגון, איזו תכונת אופי בבן הזוג שלך היית רוצה שהוא יהיה טוב יותר ממך / אחרת ממך ? התשובה לשאלה הזאת עונה לך על השאלה של אילו דברים הוא לא מרוצה מעצמו, ועם אילו דברים אתה הולך להתמודד בעתיד.

כאשר אתה רואה חסרון בבן זוג פוטנציאלי ואתה רוצה לדעת האם הוא הולך להשתפר ? או מה הסיכוי שהדייט שלך ישתנה בעתיד בנושא הספציפי ? גם את המידע הזה אתה יכול לדלות ממנו ! על בסיס מה שהתבאר שאנשים רואים באחרים את המראה וההשתקפות שלהם על בסיס זה אתה יכול לקבל תשובה לשאלה הנ"ל. פשוט נסה להבין עד כמה הדייט שמולך מאמין ביכולת של בני האדם להשתנות ? עד כמה הוא חושב שזה שכיח ? ממה הוא חושב שאדם לא ישתנה לעולם (כל תשובה כאן היא שלילית, כי אין דבר שאי אפשר להשתנות ממנו !) ? מתי לדעתו אדם מסוגל להשתנות ? מה גורם לדעתו לאדם להיות לא מסוגל להשתנות ? וכיו"ב. מכל התשובות האלו שלו תוכל לקבל עליו מידע כי הוא כנראה מדבר מהנסיון של עצמו. אפילו באפשרותך לשאול אותו האם לדעתו אדם יכול לשנות בעצמו תכונה X, תכונה שקרובה לתכונה שאתה רוצה לדעת האם הוא מתכנן להשתנות בה יום אחד. בכל מקרה באפשרותך לדעת מראש עד כמה בן הזוג שלך ראוי לך.

לסיכום, תוודא עם עצמך אתה מוכן לקבל בן זוג עם תכונות אופי כמו שלך. ואם לא, לוודא למה. תוודא שאין בך דברים שגם בן זוג אמיתי שלך לא ירצה בך. תהיי אובייקטיבי עם עצמך, תשתפר יותר, לזוגיות טובה יותר. בהצלחה.

המאמר עסק ב חסרונות, זוגיות, דייט, אובייקטיביות, ביקורת, מודעות, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

איזה בן זוג אתה ? האם אתה בן זוג טוב ? כיצד תראיין את הדייט שלך ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=178


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]