חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך להתכונן לניתוח הסרת משקפיים בלייזר - לייזר להסרת משקפים - הסרת משקפיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: כיצד תשנה בכוח המחשבה את המציאות שלך כרצונך ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

כיצד תשנה בכוח המחשבה את המציאות שלך כרצונך ?

כוח המחשבה. מהו כוח המחשבה ? כיצד תשנה בכוח המחשבה את המציאות שלך ? באיזו צורה עליך לחשוב כדי שלמחשבה שלך יהיה כוח לשנות את המציאות ? איזה סוג של מחשבה מצליח לשנות את המציאות ? כיצד תתחבר לעתיד של עצמך ? כיצד תשתמש בדמיון ובכוח המחשבה שלך ביחד ? כיצד תצליח לפתור בעיות בטרם שהן קרו ? למה למחשבה יש כוח כל כך גדול ? כיצד תעזור לעצמך לחשוב טוב יותר ? כיצד תסייע לדמיון שלך ? כיצד תפתח את כוח המחשבה שלך ? האם המחשבה שלנו יכולה להשפיע על אנשים אחרים ? האם המחשבה שלנו יכולה לשנות את המציאות שסביבנו ? האם המחשבה שלנו יכולה להשפיע על אנשים אחרים נגד רצונם ? האם ניתן בכוח המחשבה לגרום למישהו אחר לרצות משהו ? האם יש מגבלות לכוח המחשבה ? האם המחשבה יכולה לשנות את חוקי הפיזיקה (מטאפיזיקה) ? האם המחשבה חזקה יותר מחוקי הטבע ? האם יש הסבר מדעי לכך שלמחשבה יש כוח כל כך גדול ?

למחשבה של האדם יש כוח שאין בשום דבר אחר. ברגע שאדם מצליח לרכז את כל כוח המחשבה שלו במשהו מסוים, ממש את כל המחשבה שלו, את כל הצדדים שבה, את כל התחושות שלו, את כל הרצונות שלו, ברגע שהוא מצליח לרכז אותם בדבר כל שהוא, הוא מסוגל לגרום לדבר הזה לקרות.

עיקר מהותו של האדם היא כוח המחשבה שלו. אם ברצונך שהמחשבות שלך יגרמו לך להצליח, חשוב על כך כמה שיותר בכל כוחך, תתרכז בכך, אל תסיח את דעתך בשום מחשבה אחרת, התרכז אך ורק במחשבה הזאת. כך תוכל לגרום לדבר הזה לקרות.

פרט את המחשבה שלך, ז"א אל תחשוב רק בצורה כללית שאתה רוצה כך או אחרת, חשוב על מה שאתה רוצה שיקרה בצורה מפורטת. פרט בפני כוח הרצון והמחשבה שלך בדיוק את מה אתה רוצה שיקרה, לפרטי פרטים עד הפרט הקטן ביותר. דמיין את זה קורה, נסה לחוות את התחושות של אותה מציאות כאילו היא מתרחשת בהווה. דמיין את עצמך משיג דבר מסוים, דמיין לפרטי פרטים את אותו הרגע ונסה להרגיש את התחושות שיש לך באותו הרגע שזה קורה. נסה לדמיין את עצמך עושה דבר כזה או אחר ונסה להרגיש לפרטי פרטים את התחושות עצמן שיהיו לך בעתיד. תתחבר לעתיד שלך, דמיין אותו, הפוך אותו למציאות. תביא את העתיד שלך להווה ותהפוך אותו למציאות שלך בהווה. לפרטי פרטים, עם כל התחושות של העתיד.

לפעמים תוך כדי דמיון לפרטי פרטים אתה אפילו תתמודד עם בעיות אפשריות מהעתיד. דמיין את העתיד ותביא אותו להווה. חשוב לפרטי פרטים כיצד אתה משיג את אותו הרצון, דמיין את עצמך עושה את כל הדרך עד שהוא קורה, דמיין את עצמך מתמודד עם קשיים בדרך להגשמת הרצונות שלך, דמיין את עצמך מצליח להשיג את כל מה שאתה רוצה. הפוך את הדמיונות שלך למציאות, הפוך את העתיד והרצון שלך למציאות שלך בהווה.

אם קשה לך לדמיין לפרטי פרטים, אם קשה לך לחוות את התחושות של העתיד בהווה, כמו תמיד בדוק עם עצמך מה אתה כן יכול לעשות. רשום לפניך את מה שאתה כן מצליח לדמיין, אמור לעצמך בקול רם את המחשבות שלך, ספר על כך לאחרים, הפוך את המחשבות שלך למציאות, למשהו מוחשי שניתן למשש אותו, להרגיש אותו ולחוות אותו. ככל שתצליח לעשות זאת טוב יותר, כך תצליח להשיג את כל אשר אתה רוצה טוב יותר.

השורש של כוח המחשבה נובע מכך שגם על פי המדע מבחינת המוח שלנו אין הבדל לדוגמא בין מה שאנחנו רואים בפועל בעיניים פתוחות לבין משהו שאנחנו מדמיינים גם בעיניים עצומות. שתי הפעולות זהות מבחינת איך שהמוח מרגיש בתגובה לראיית העצם, הן אם זו הייתה ראיה בפועל והן אם זו הייתה ראיה בדמיון. העיניים שלנו משדרות למוח שלנו שקורה משהו והוא משדר למערכת העצבים שלנו תחושות ורגשות. מה שקורה סביבנו אלו רק גירויים ואמצעים שחמשת החושים שלנו קולטים ומשדרים אותם למוח ואז המוח מגיב בהתאם, אבל המוח מבחינתו יכול לקבל את המידע הזה גם לא דרך חמשת החושים הוא יכול לקבל את המידע גם דרך הדמיון והמחשבה. אם אדם ידמיין משהו ב 100% ריכוז, הגוף שלו יגיב כאילו זו המציאות, לכן למחשבה כוח גדול כל כך.

חובה רק להוסיף שלמרות שלמחשבה של האדם יש כוח גדול כל כך, למרות זאת אין באפשרותה של המחשבה להשפיע על דברים שקורים מחוץ לאדם ודברים שאינם תלויים באדם עצמו. נניח לדוגמא שמישהו ידמיין בכל כוחו שבנין כלשהוא מתחיל לרחף באוויר, נניח שהוא ירכז בכך באמת כל מחשבתו וכל תחושותיו, האם זה באמת יקרה ? התשובה על כך היא, לחלוטין לא ! ז"א אולי אכן אותו אדם יתחיל להאמין שהבניין אכן מרחף באוויר, אבל בפועל ובמציאות שסביב אותו אדם הבניין לא ירחף באוויר. כוח המחשבה מוגבל לצורה שבה אתה תופש את העולם וממילא לצורה שבה אתה אישית פועל, אך כוח המחשבה לא יכול להשפיע על מה שקורה סביבך, מה שאינו תלוי בך. דברים שחוקי הפיזיקה מכתיבים, בהם אין לך בחירה ושליטה לשנות אותם.

ניקח דוגמא אחרת, נניח שאדם ידמיין בכל כוחו שהוא הולך להצליח באיזה מבחן ולקבל ציון 100. האם בוודאות הוא יצליח לקבל 100 ? התשובה על שגם אז הוא לא בוודאות יקבל 100, גם אם אכן הוא חשב על כך בכל כוחו באמת. אז מהו בעצם הכוח של המחשבה ? הכוח שלה הוא בכך שאם אותו אדם באמת רוצה לקבל 100, אז הוא בוודאות יעשה את כל מה שהוא יכול כדי לגרום לזה לקרות. ולכן אם זה אפשרי טכנית שזה יקרה וזה אכן תלוי באותו אדם אז זה אכן יקרה, הוא ילמד טוב יותר, יהיה רגוע יותר, נחוש יותר, אולי אפילו הוא ישלם שוחד לבוחן, או ישלם למישהו שיפרוץ למחשב ושישנה את הציון, אבל אם זה לא תלוי באדם אז זה לא יקרה. יכול אולי אפילו להיות מצב שבו הנבחן יחשוב שהוא באמת קיבל 100 בגלל שהוא רצה כל כך לקבל את הציון הזה, עד כדי כך שהוא ידמיין שאכן זה קרה, אבל בפועל המציאות והפיזיקה לא ישתנו בגלל שום כוח מחשבה כזה או אחר.

במאמר אחר בשם כיצד תוכל לדעת האם אתה באמת רוצה משהו מסוים ? התבאר בעצם שהאינדיקציה לכך שאדם רוצה משהו באמת, היא בכך שהוא עושה את כל מה שהוא יכול פיזית לעשות כדי להשיג את אותו הדבר. ז"א שלמחשבה כוח גדול בכך שהיא תגרום לכך שאם אתה יכול לגרום למשהו לקרות בצורה כלשהיא, אז אתה בוודאות תעשה את המיטב כדי לגרום לזה לקרות, אבל אם זה לא ניתן טכנית לביצוע, אז זה לא יקרה כנ"ל.

אתן דוגמא נוספת מתחום של זוגיות, נניח לדוגמא שמישהו החליט שהוא רוצה שמישהי תתאהב בו ושתאהב אותו, האם הוא באמת יכול לגרום לזה לקרות רק בכוח המחשבה שלו ? האם ניתן לשנות רצון של מישהו בכוח המחשבה ? האם הוא יכול לגרום לה לאהוב אותו רק בגלל שהוא יחשוב על כך בכל כוחו ? התשובה על כך היא שאם אין שום קשר ביניהם, אז הוא "לא" יכול לגרום לזה לקרות רק בכוח המחשבה. אם נניח הבחורה נמצאת במדינה אחרת, אם אפילו נקצין אם הבחורה כבר מתה ואינה איתנו, אין שום דרך שכוח המחשבה ישנה את המציאות ויגרום למשהו שלא ניתן פיזית לקרות שיקרה. אומנם אם אותו בחור נמצא בקשר כל שהוא עם אותה הבחורה, אפילו קשר רחוק, אם הוא באמת ירצה אותה בכל כוחו, אז בפועל מה שיקרה זה שהוא אולי יגרום לה להרגיש (תלוי בתשומת הלב שלה) את זה בכל פעולה שיש לו בה אינטראקציה כל שהיא איתה, כי זה ישפיע על כל פעולה שלו שקשורה איך שהוא אליה. הוא בוודאות יעשה את כל מה שהוא יכול כדי לגרום לזה לקרות, עד שזה יקרה, או עד שהוא ידמיין שזה קורה למרות שאולי היא לא תאהב אותו כמו שהוא אוהב אותה, רק שהוא ידמיין שהיא אוהבת אותו בגלל שהוא מאוד רוצה שזה יקרה. אבל אם בפועל אין ביניהם כלום, או אפילו אם אותה הבחורה לא תשים לב לפעולות שהוא עושה, אז המחשבה שלו לא תשנה את זה.

כוח המחשבה הוא עדיין חלק מחוקי הפיזיקה שלנו, הוא עצמו חלק מחוקי המשחק, ככה שהוא לא יכול לשנות אותם ולהתעלות עליהם. המחשבה היא לא משהו שהוא מעל ומעבר לחוקי הפיזיקה, היא חלק מחוקי הטבע ופועלת בתחומם. לכן כנ"ל את המציאות של האדם עצמו היא יכולה לשנות בצורה סובייקטיבית, כי פיזיולוגית אדם יכול לשנות את התחושות שלו באמצעות שידור מסרים למוח גם שלא דרך חמשת החושים, אבל היא לא יכולה לשנות פיזית את מה שקורה מסביב בצורה אובייקטיבית.

לשמחתנו האושר שלנו תלוי רק בנו ולכן להיות מאושר במעט הזמן שיש לנו כאן, זה משהו שלדוגמא כן תלוי רק בנו. לכן הנחמה היא שגם אם לדוגמא לא נוכל להיות עשירים מול מנהל הבנק נוכל עדיין לשמוח בחלקנו ולהיות עשירים אמיתיים בתחושות שלנו. גם אם איננו יכולים לשנות את מה שקורה סביבנו עבור העולם אנחנו יכולים לשנות את מה שקורה סביבנו עבורנו ועבור התפיסה שלנו את המציאות שלנו. להיות מאושר תלוי רק באדם עצמו ובכוח המחשבה שלו, כי אתה כאדם בוחר מה להרגיש, זכור זאת ותהיה מאושר החל וממש מהרגע הזה. בהצלחה.

המאמר עסק ב מדע, כוח המחשבה, רצון, דמיון, זוגיות, פיזיקה, רגשות, מציאות, פעולות חיוביות קטנות, מטאפיזיקה, עתיד, פירוק לגורמים, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

כיצד תשנה בכוח המחשבה את המציאות שלך כרצונך ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=54


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]