חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יתרונות בשירות ליסינג פרטי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: כיצד לא תגרר למחלוקת ? כיצד תתגבר רצון לנקמה ? כיצד תמנע משנאה מיותרת ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

כיצד לא תגרר למחלוקת ? כיצד תתגבר רצון לנקמה ? כיצד תמנע משנאה מיותרת ?

מחלוקת ומריבה. כל מחלוקת בדרך כלל יש בה שנאה וכעס, אף אחד לא יוצא ללא שום פגע ממריבות. כיצד תדע להימנע ממריבות וממחלוקות מיותרות ? במה עליך להתמקד כאשר אתה נמצא במריבה ? כיצד לא להיגרר למריבה ? כיצד להתגבר על יצר הנקמה ? כיצד לא לפתח מריבה קטנה לגדולה ? כיצד לנצח ולגרום לשני לחשוב שהוא ניצח ? כיצד לצאת ממריבה עם כמה שפחות נזק ? מהו ניצחון אמיתי במריבה ? אילו שיקולים עליך להביא בחשבון כאשר אתה בעימות כל שהוא ? כיצד תחסוך מעצמך שנאה וכעס מיותרים ? כיצד תפעל בחכמה ? כיצד החכם פועל במריבה וכיצד הטיפש ? כיצד לא תשחק לידים של היריב שלך ? כיצד תצא מנצח באמת מכל מריבה ? וכיצד כל זה קשור לחשיבה חיובית ?

כפי שכבר התבאר במספר מקומות, חשיבה חיובית משמעותה לחשוב ולהתמקד תמיד רק בחיובי ובמה "כן" במקום בשלילי ובמה "לא". כדי להשיג הצלחה עליך להתמקד בהצלחה ובחיובי. התמקדות במה שאינו חיובי תגרור אחריה כשלון ושלילי. דבר זה בא לידי ביטוי גם בעניין של מחלוקת וסכסוך שקיים בין שני אנשים. כאשר יש לך מחלוקת עם מישהו עליך להתמקד רק בחיובי. עליך לחשוב כל הזמן מה הכי טוב לך ולפעול אך ורק לפי מה שטוב לך ולא לפי מה שרע לצד השני.

נניח לדוגמא שפוגעים בך, נניח לדוגמא שמישהו תוקף אותך. לחשוב חיובי ועל התועלת של עצמך אומר שאולי כדאי לך לא לנקום ולהשיב אלא פשוט להמשיך הלאה ולהתרחק מהצרה. למה ? כי אם תשיב חזרה לזה שפגע בך מתוך נקמה, זה כמובן יגרור אחריו עוד אש, שנאה וכעס. זה שגם האחר יסבול זה כמובן לא יועיל לבעיה שלך. לכן חשיבה חיובית מסתכלת תמיד רק על התועלת שלך ולא על הנקמה באחר. החשיבה החיובית תוציא אותך מהעימות, כי לך טוב יותר לצאת מהעימות. חשיבה שאינה חיובית תגרור אותך אל העימות, תרחיב אותו, תעצים אותו ותפתח אותו למימדים גדולים הרבה יותר. חשיבה חיובית תחסוך לך כאב ראש, חשיבה שלילית תיצור לך כאב ראש שלא היה לך קודם.

כאשר אתה בעימות וכעס עם מישהו, תעצור לרגע אחד ותשאל את עצמך, מה אני כן רוצה להשיג בשביל עצמי, מה טוב לי. במקום לחשוב כיצד לדפוק את הצד השני, תחשוב כיצד לשפר את מצבך. במקום לחשוב כיצד להרע לצד השני, תחשוב תמיד אך ורק על כיצד לעשות את המצב שלך טוב יותר, כיצד לחסוך ולצמצם את הנזקים של המחלוקת. זה נכון שפגעו בך, זה נכון שהנקמה והכעס בוערים בעצמותיך, אבל זאת טיפשות. למה הדבר דומה, למישהו שחופר מתחת ליסודות של הבית שלך כדי להפיל אותו ובגלל שאתה כועס עליו אתה עוזר לו לחפור. במקרה כזה הבית שלך ייפול הרבה יותר מהר. אדרבה, על כל שעת חפירה שהוא חופר תחתיך, אתה צריך שעה שבה אתה ממלא חול ומחזק את היסודות של הבית שלך. אם מישהו מסוכסך איתך ורוצה לפגוע בך, ברגע שאתה נכנס איתו לעימות וזה לא משנה מי צודק, ברגע שאתה נכנס איתו לעימות אתה משחק לידיים שלו. הוא רצה לגרום לך נזק, ועכשיו אתה גורם לעצמך נזק נוסף במו ידיך.

נכון זה די קשה כשמישהו פוגע בך ושאתה לא משיב לו מנה אחת אפיים, נכון זה מעצבן כשמישהו נטפל אליך, כשמישהו פוגע בך ודופק אותך, כשמישהו מרמה אותך, נכון זה מאוד קשה. אבל תחשוב בהגיון, האם עימות עם אותו אדם יקדם אותך ? לא ולא ! עימות תמיד יגרור עימות אחר. אתה עכשיו תפתח את המריבה שלך עם הטיפש שמולך, שהוא בתורו עכשיו ידליק את כל המערכת יחסים ביניכם למשהו גדול ורע יותר. כי הוא הרי לא חכם, הוא טיפש ונוכל. אז בוודאי שכאשר תהיה לו ההזדמנות לעשות לך רע, למרות שזה פוגע בו, הוא עדיין יעשה זאת.

החכם בודק תמיד מה טוב לו, ההערכה העצמית של החכם אינה נובעת או תלויה במה שאומרים עליו. לכן לא אכפת לו שיחשבו שהוא הפסיד. אז מה בכך ? העיקר שטוב לו עם עצמו. החכם לא אכפת לו לצאת המפסיד, כי הוא מסתכל על השיקול על עצמו, הוא מבין שהעימות יגרום לו להרבה נזק מיותר שאפשר לחסוך אותו. לכל עימות יש עלויות. אולי אתה תצא צודק ומנצח, אבל המון חללים יפלו עד שזה יקרה. המון שנאה תרחף באוויר עד שהמריבה תיפתר. אז אם אפשר למנוע מחלוקת גם אם תצא לא מנצח, גם אם יחשבו שאתה לוזר, אז מה בכך ? העיקר שטוב לך עם עצמך. תעשה תמיד את השיקול של עצמך, תבדוק תמיד מה טוב לך ולא מה רע לאחר. תתמקד רק במה שטוב לך, גם אם זה יותר טוב לאחר, אז מה בכך ? מה אכפת לך שלאויב שלך טוב, אם אתה בוחר באפשרות הטובה יותר בשביל עצמך. אם לך טוב לוותר, אם הויתור מועיל ומטיב איתך, אז זה לא אמור לעניין אותך שגם לצד השני זה טוב, כי אתה פועל רק בשביל עצמך, אותך מעניין אך ורק מה שטוב לך.

נכון, לפעמים עליך להגיב במלא הכוח על פגיעה בך, אבל זה רק בשביל למנוע את הפגיעה הבאה בך. אתה עושה זאת רק כדי שאתה לא תפגע בפעם הבאה, כי אין לך ברירה, אבל בשום פנים ואופן לא כדי לפגוע באחר. תהיה זהיר שלא תיגרר למחלוקות מיותרות. כאשר אתה בא לשקול את צעדיך, בדוק מה טוב לך יותר, הוויתור או המריבה. בדוק כיצד תצמצם את הנזקים שיכולים לפגוע בך. בשום פנים ואופן אל תתחשב בכך שאולי הבחירה שלך טובה גם לצד השני, שאולי הוא יחשוב שהוא מנצח. הוא לא מעניין אותך. אתה חי את החיים שלך או את שלו ? אתה עושה מה שטוב לך או שמא מעניין אותך מישהו אחר ? האם אתה תהיה מוכן לסבול כדי שגם מישהו אחר יסבול ? רק טיפש מטופש יסכים שיוציאו לו עין כדי שגם לשני יוציאו. מה ההיגיון לסבול כדי שמישהו אחר גם כן יסבול, גם אם הוא האויב הגדול ביותר שלך. אתה הרי לא חי לנצח, אז האם באמת שווה את מעט הזמן שיש לך כאן בכדור הארץ להעביר בשנאה, או שמא כדאי לוותר ולהמשיך הלאה. תחשוב בהגיון ותפעל בחכמה. תהיה חכם ותוותר, כך תמנע משנאה כעס וכל מיני דברים רעים.

עניין אחר, דע כי החכמה הגדולה ביותר היא לדעת להפוך אויב לאוהב. אתה כמובן לא חייב לעשות זאת, אך החוכמה הגדולה ביותר היא שתהיה לך את היכולת לקחת מישהו ששונא אותך, מישהו רע, להתחבר לראש שלו, להראות לו כאילו הוא מנצח אותך וכאילו אתה משפיל את עצמך בפניו, לעשות עליו מניפולציה ובסופו של התהליך לגרום לו להיות במקומו הראוי לו, להיות קטן בגודלו הטבעי, להיות מנצח בעיניו, מרוצה ואוהב אותך. בשביל לעשות דבר כזה, נדרשת המון סבלנות, כוח התמדה, הבנת הזולת, חשיבה חיובית, התמקדות במטרה ועוד. אתה לא חייב כמובן לעשות זאת, אך החכמה הגדולה ביותר היא לעשות זאת, לנצח בצורה אובייקטיבית למרות שהצד שנגדך חושב שהוא ניצח. זה האידיאל. להפסיד למישהו שהוא חכם בעיני עצמו ולצאת מנצח באמת.

לסיכום, תתמקד תמיד אך ורק במה שטוב לך ולא במה שרע לזולתך. אם מה שטוב לך זה לוותר ולהמשיך הלאה, עשה זאת. בדוק תמיד מה הכי טוב לך. שלא יעניין אותך הצד השני שרוצה לגרור אותך לעימות במודע או שלא במודע. אותך מעניין רק מה שטוב לך. תהיה חכם ותצא המנצח בשביל עצמך. בהצלחה.

המאמר עסק ב כעס, נקמה, שנאה, ויתור, מחלוקת, חשיבה שלילית, חשיבה חיובית, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

כיצד לא תגרר למחלוקת ? כיצד תתגבר רצון לנקמה ? כיצד תמנע משנאה מיותרת ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=190


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]