חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אברהם הירשזון אג"ח אהוד אולמרט אינטרנט אירופה אסיה ארה"ב בורסה בזק בנק הפועלים בנק ישראל בנק לאומי בנקיםבריטניה גוגל דאו ג'ונס דולר דלק היי-טק המלצות אנליסטים וול סטריט טבע טלוויזיה יורו לונדון מט"ח מיקרוסופט מלחמה מעו"ף משרד האוצר נאסד"ק נדל"ן נוחי דנקנ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: מהן 2 התכונות שאתה צריך שיהיו לך כדי שתוכל להצליח בכל דבר ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

מהן 2 התכונות שאתה צריך שיהיו לך כדי שתוכל להצליח בכל דבר ?

כדי שתוכל להצליח בכל דבר צריך שיהיו לך 2 יכולות. היכולת להתמודד במצבים של עליה והיכולת להתמודד במצבים של ירידה. מצב של עליה ז"א מצב שבו הכל מצליח לך והכל הולך כפי שרצית ומצב של ירידה היינו מצב שבו לא מצליח לך מה שאתה רוצה שאתה נתקל בהמון בעיות והייאוש והספקות מנסים להשתלט עליך.

כאשר אתה במצב של עליה והצלחה עליך לדעת כיצד לא לעצור במקום אלא להתקדם קדימה. עליך לדעת כי תמיד ניתן כל מציאות לעשות אותה לטובה יותר, כי גם הדברים שנראים בעיניך מושלמים עדיין יש דברים טובים מהם, שתמיד ניתן להתקדם קדימה. גם אם אתה לא יודע להיכן ניתן להתקדם ואיך, אסור לך לאבד את התשוקה, אסור לך לאבד את יכולת הביקורתיות שלך, אתה חייב להמשיך לרצות להתקדם, כי ככה תוכל בעצם תמיד להגיע גבוה יותר ורחוק יותר כפי שהתבאר במאמר איך להתקדם כל הזמן ולא לעצור ? .

מצד שני אתה צריך להיות בקיא גם במצבים של ירידה ונפילה. ז"א אתה צריך לדעת איך לתמוך בעצמך בכל מצב, איך לקבל את עצמך ולאהוב את עצמך בכל מצב, איך לחשוב בצורה חיובית יהיה אשר יהיה, איך לא להתייאש, איך לא ליפול לייאוש בשום מצב, איך להאמין בעצמך וביכולות שלך שאתה יכול להתקדם בכל מצב, איך להתקדם קדימה לא משנה כמה קשה לך וכמה נפלת.

גם באומנויות לחימה מלמדים אותך כבר בהתחלה כיצד ליפול בצורה נכונה בלי להיפגע. לא פחות מאשר חשוב לדעת כיצד לנצח את היריב, חשוב לדעת כיצד ליפול בלי להינזק, כיצד להיאבק גם כשאתה על הקרקע בנפילה, כיצד להתמודד במצבים שבהם אתה מותקף, כיצד לנהוג במצבים של ירידה כדי להפוך אותם בסוף התהליך לניצחון.

הדברים האלו נכונים לכל שלב שבו אתה נמצא. בין אם אתה כרגע מתחיל את דרכך ובין אם כבר עשית כברת דרך רחוקה מנקודת ההתחלה ובין אם כבר הגעת אל היעד. בכל אחד מהמקרים בכל מעבר משלב לשלב וגם בכל ביצוע של כל חלק הכי קטן בכל שלב, בכל המצבים אתה צריך את 2 המיומנויות הנ"ל. לדעת כיצד לפעול במצבים של עליה ושל ירידה בצורה נכונה כדי ליצור תהליך של הצלחה מתמדת.

המאמר עסק ב כשלון, תהליך, הצלחה, התמודדות, ייאוש, התקדמות, ביקורת, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

מהן 2 התכונות שאתה צריך שיהיו לך כדי שתוכל להצליח בכל דבר ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=105


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]