חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חשיבותו של תזרים המזומנים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: איך להתחבר לתת מודע ולרצונות הפנימיים של עצמך ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

איך להתחבר לתת מודע ולרצונות הפנימיים של עצמך ?

אדם צריך להיות ערני ומודע לכך שלפעמים הוא לא מודע לרצונות הנסתרים שלו, לדברים שהוא רוצה או לא רוצה ברבדים עמוקים יותר של האישיות שלו. אדם צריך לנסות להבין עם עצמו מה הוא באמת רוצה, מה התת מודע שלו רוצה. מנין הוא מונע, מה מניע אותו, מה גורם לו לרצות את הדברים האלו עצמם. מה הרצון הפנימי יותר שלו שגורם לו לרצונות העליונים והגלויים יותר לעין.

שאל את עצמך, למה אני עושה פעולה כזו או אחרת ? מה גורם לי לרצות להשיג דבר כזה או אחר ? מה גורם לי לרצות שהמצב יהיה כזה או אחר ? אחרי שמצאת תשובה אחת או יותר, עבור על כל התשובות עצמן שוב פעם ושאל את עצמך למה אני רוצה את אותן הסיבות עצמן, איזה רצון פנימי יותר גורם לאותן רצונות וסיבות. מצאת מה הרצון הנסתר יותר ? חקור אותו שוב להבין מה מניע גם אותו. חקור, גלה והתחבר לרצון הפנימי שבך, לתת מודע שלך, לרצונות הפנימיים שלך. נסה להבין מה באמת מניע אותך, מה באמת גורם לך לרצות דבר כזה או אחר.

יתכן שבהתחלה וכנראה שגם במהלך הדרך יהיה קשה לך להגיע למסקנות כל שהן, או להבין מה באמת מניע אותך. הבן ! אם אתה לא יודע מה מניע אותך, מצב זה בעצמו אינו תקין. כי זה דומה לאדם שהלך לאיבוד בדרך ואין לו מושג אפילו להיכן הוא רצה להגיע ! עליך לנסות לשבת עם עצמך, לרשום, לדבר עם עצמך, עם זולתך, להפוך את הרצונות שלך בכל רובד שהוא לדברים מוחשיים שאתה יכול לבדוק אותם. כך על ידי שיטת עבודה נכונה אתה תוכל להבין טוב יותר מה מניע אותך באמת ומה באמת אתה רוצה.

המצב האידיאלי ביותר הוא, שתגיע למצב שבו כל הרצונות שלך יתאחדו לרצון אחד פשוט שלא קדמה לו שום סיבה. ז"א שאתה תצליח לראות את הקשר בין כל הדברים שאתה רוצה, שאתה תבין איך רצון אחד שלך משפיע על רצון אחר, שאתה תצליח להבין שכל הרצונות נובעים בסופו של דבר מרצון אחד בודד. כל זמן שיש לך יותר מרצון אחד, עדיין אתה יכול לשאול את עצמך ולחקור מה קדם ומה גורם לרצון הזה להתקיים. ברגע שתגיע לרצון בודד שתבין כיצד ממנו נגזרים כל שאר הרצונות, דע כי הגעת לרצון הפנימי ביותר ולתת מודע שלך. כמובן שככל שתתקרב לשם יותר, ככל שתבין את העומק שבנפשך, ככל שהרצונות הפנימיים שלך יהיו ברורים לך יותר כך מצבך יהיה טוב יותר.

ככל שתצליח להתחבר יותר לרבדים עמוקים יותר ברצונות שלך, אתה תגלה דברים מדהימים על עצמך. אתה תוכל לשלוט ברצונות שונים שלך, אתה תוכל לבדוק את הרצונות הרחוקים יותר מהתת מודע שלך מי מהם טובים ואילו מהם לא ממש עולים בקנה אחד עם רצונות פנימיים יותר. ככל שתבין טוב יותר מה גורם לך לרצות דברים ברמות הגלויות יותר, כך תוכל לדעת לשלוט טוב יותר ברצונות שלך עצמם, כך תוכל לתעדף דברים שונים בחיים שלך טוב יותר ע"פ מידת ההתאמה שלהם לרצונות פנימיים יותר, כך תוכל לשלוט טוב יותר בחיים שלך ובמה שאתה עושה. ככל שתדע טוב יותר מה הרצונות הפנימיים שלך, כך תוכל לדעת טוב יותר האם אתה בכלל בכיוון להגשים אותם, או שמא הלכת לאיבוד בדרך. ככל שתדע טוב יותר להיכן רצית להגיע, כך תמצא את הדרך לשם מהר יותר, ככל שתקרב אליך ותהיה קשוב יותר לתת מודע שלך, כך תצליח להגשים את הרצונות הפנימיים שלך כאדם.

הפתעה גדולה מחכה לך בסוף הדרך. כאשר תגיע לרצון הפנימי שלך אתה כנראה תגלה שהדרך להשיגו היא קלה מאי פעם, היא מתחת לכף ידך, היא אפשרית למימוש ללא שום מאמץ מיוחד, היכולת שלך להגשים אותו קרובה אליך מאי פעם, אין שום גורם בעולם שיכול למנוע ממך להגשים את הרצונות הפנימיים שלך כאדם. הגשמת הרצונות הפנימיים שלך לא תלויה בשום גורם מלבדך.

וכמו תמיד, גם אם אינך יכול להבין הכל, תמיד תשאל את עצמך מה אני כן מבין והתקדם משם. כי כל דבר טוב אפילו הקטן ביותר שתעשה, המצב יהיה טוב יותר.

המאמר עסק ב חשבון נפש, מודעות, תת מודע, פעולות חיוביות קטנות, רצון, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

איך להתחבר לתת מודע ולרצונות הפנימיים של עצמך ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=53


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]