חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סוף בניין במחשבה תחילה - אביאב אדריכלים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: מתי לא כדאי לחשוב יותר מצעד אחד קדימה ? מתי רק צעד אחד קדימה הוא האידיאלי ביותר ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

מתי לא כדאי לחשוב יותר מצעד אחד קדימה ? מתי רק צעד אחד קדימה הוא האידיאלי ביותר ?

אם קיבלת על עצמך להשתפר במשהו ולאמץ הנהגה טובה כל שהיא, אתה בוודאי יודע בכמה קשיים אתה נתקל על צעד ושעל ליישם אותה. אתה בוודאי חושב שזה מאוד קשה להשתנות ושזה ממש בלתי אפשרי לשנות את עצמך ביום אחד. אתה רואה הרים גבוהים שאתה צריך לטפס עליהם ושעדיין אינך יודע במה עוד אתה תתקל בדרך להגיע לפסגה. בקיצור אין לך ממש מושג כיצד לכבוש את הפסגה ולהגיע לראש ההר.

הפתרון לכך הוא כי עליך לדעת להצטמצם. ז"א כאשר אתה צריך לבצע פעולה אחת גדולה, כאשר ניצבת בפניך בעיה מאוד גדולה, עליך לדעת לפרק לגורמים את הבעיה הגדולה ולהתמודד רק עם החלק הראשון שלה. רק אבל רק אחרי שהתמודדת איתו בהצלחה, רק אז תבדוק מה החלק הבא ותבדוק כיצד להתמודד גם איתו בהצלחה.

במציאות, כל בעיה גדולה וכל אתגר גדול שניצב בפניך, אין מצב בעולם שאינך יכול לעשות פעולה כל שהיא אפילו קטנה ביותר כדי ליישם חלק ממנו. תמיד אבל תמיד יש משהו שאתה כן יכול לעשות. עם קצת רצון אתה בוודאי תמצא מה אתה כן יכול לעשות, אפילו את הדבר הקטן ביותר כדי להתקדם. כאשר עומד בפניך אתגר גדול, בדוק מה אתה כן יכול לעשות ותחשוב אך ורק עליו. אל תחשוב שני צעדים או שלושה צעדים קדימה, תחשוב רק על צעד אחד קדימה. אם וכאשר אתה חושב על יותר מצעד אחד קדימה ואתה רואה שאת 2 הצעדים הבאים אינך יכול ליישם, בדרך כלל זה מרפה את ידיך ואז אתה בטעות נמנע מלעשות גם את מה שאתה כן יכול.

עליך ללמוד להסתכל רק צעד אחד בלבד בכל פעם. כמו תינוק שכדי להאכיל אותו ארוחה שלמה מאכילים אותו בכפית ממש קטנה ביס אחד קטן בכל פעם. כך גם אתה חייב ללמוד להסתכל רק על הרגע הבא בלבד, רק על הפעולה הבאה בלבד. אל תניח לכל התהליך ולכל המשימה לייאש אותך לגמרי, תתמקד רק בפעולה הבאה. כך תעשה בכל פעם. גם ילד קטן שמעולם לא הלך או רץ מתחיל בפסיעות קטנות, ראשית כל הוא לומד לעמוד על ידי אחיזה במשהו אחר, אח"כ לעמוד בכוחות עצמו, אח"כ ללכת וכולי עד שהוא יודע לרוץ. בדרך הוא נופל וחוטף די הרבה מכות. אבל כל הורה מאושר כבר ברגע הראשון שהילד עושה את הצעד הראשון, למה ? כי הצעד הראשון הוא המפתח לצעד השני. גם אתה כאדם תתרגל לבצע תמיד את הצעד הראשון, גם אם אינך יודע כיצד ללכת. אחרי הצעד הראשון תבצע את השני גם אם תחטוף מכות ותיפול, בכל זאת תמשיך ללכת, עד שתצליח לרוץ.

סתם בשביל הדוגמא, נניח שהחלטת שאתה לא כועס יותר. אבל מה לעשות שמישהו ממש הכעיס אותך. הפתרון לכך הוא שתשאל את עצמך האם אני מסוגל להמתין רק עוד 3 שניות עד שאני כועס ומתפרץ ? האם אני מסוגל להמתין דקה אחת ? אם כן עשה זאת. אם לא, בדוק מה כן אתה יכול לעשות ועשה זאת. נסה לצמצם את הטעויות שלך כמה שיותר. כפי שכבר התבאר בהמון מקומות כל התכונות של האדם קשורות אחת לשניה. מי שמיישם את הרעיון הנ"ל של להסתכל רק צעד אחד קדימה בכל פעם, בוודאות תמיד שואל את עצמו מה אני כן יכול לעשות בכל תחום, אדם כזה בוודאי מצמצם את הטעויות שלו כמה שיותר, אדם כזה בוודאי תמיד ינסה לדעת מה עליו לעשות גם אם אינו יכול לעשות זאת, כי כל התכונות האלו נובעות וקשורות אחת לשניה בדבק של חשיבה חיובית, שרק היא זו שמאפשרת לאדם ליישם את כל הנ"ל ולראות תמיד מה הוא כן יכול לעשות, ותמיד לעשות כל דבר קטן שהוא כן יכול לעשות. אנו רואים כי חשיבה חיובית היא זו שמייצרת את הפתרונות, חשיבה חיובית היא זו שמסייעת לאדם להתמודד עם בעיות ממש גדולות בצורה טובה, רק חשיבה חיובית היא המפתח לפתרונות ולהצלחה.

המאמר עסק ב התמודדות, פעולות חיוביות קטנות, פירוק לגורמים, חשיבה חיובית, תכונות, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

מתי לא כדאי לחשוב יותר מצעד אחד קדימה ? מתי רק צעד אחד קדימה הוא האידיאלי ביותר ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=189


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]