חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תמצית עיקרי הרפורמה במינהל מקרקעי ישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: למה זה טיפשי וחסר שכל לחפש כבוד והאם אתה כזה ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

למה זה טיפשי וחסר שכל לחפש כבוד והאם אתה כזה ?

מי שמחפש כבוד הוא טיפש. ככל שלאדם יש פחות שכל ככה צריך לכבד אותו יותר, כי ככל שיש לו פחות שכל ככה הוא רוצה יותר שיכבדו אותו. כמו שאנו רואים בחוש שילדים נפגעים מהר יותר, רבים יותר על זה שפגעו בכבודם, על זה שמישהו עשה להם פרצוף, תנועה מגונה או כל כיו"ב. כי בגלל שיש להם פחות שכל לכן הם רוצים יותר כבוד.

ככל שיש לך יותר שכל כך אתה רוצה פחות כבוד. למה ? כי לחפש כבוד זה משהו לא הגיוני. למה ? כי אין בו שום תועלת ממשית. ילד קטן טועה ורואה בכל שטות קטנה כיצד היא "משפיעה" עליו. אם מישהו עושה לו איזה פרצוף לא נחמד, זורק לעברו איזו אמירה, הוא נפגע מכך. לעיתים אפילו יכולה להיווצר אלימות פיזית עד כדי רצח. על מה ? על שטות מוחלטת. למה ? כי אין מספיק שכל בראש. חוסר השכל גורם לנער הצעיר להגיב כאשר פוגעים בכבודו כאילו פגעו בו פיזית וממשית למרות שבפועל לא עשו לו כלום. הוא עלול להגיב באלימות פיזית כאילו פגעו בו בצורה פיזית. למרות שבהגיון אין בכך שום ממש. כי אז מה אם אמרו לך, דיברו עליך, חשבו עליך וכולי.

את מי זה מעניין מה חושבים עליך, מעניין מה אתה חושב על עצמך. אם אין לך הערכה עצמית ואתה לא יודע להעריך את עצמך ואתה מושפע ממה שחושבים עליך אז אתה באמת אמור להיות מוטרד מכך שהדימוי העצמי שלך כל כך נמוך שאתה נפגע ממישהו שאומר לך משהו.

אם מה שאמרו עליך לא נכון, למה זה אמור להטריד אותך, מה אכפת לך ממישהו טיפש שמעביר עליך ביקורת לא נכונה. מצד שני אם אמרו עליך דבר נכון, אם זה אכן נכון בכל מקרה אתה יודע כיצד להתמודד עם ביקורת נכונה, אז מה זה משנה שמישהו אחר אמר אותה. ואם הוא אמר לך אותה בצורה לא הולמת כי הוא לא יודע כיצד להעביר ביקורת, אז שוב פעם, למה זה אמור לעניין אותך טיפשות של מישהו אחר ?

לא משנה כמה אנשים יכבדו אותך או יבזו אותך, בסופו של דבר אתה יכול להנות מהשמש ומהים באותה המידה, גופך לא משתנה, חמשת החושים שלך שאיתם אתה יכול להנות לא משתנים. כל השינויים קורים בדמיון של אותם אנשים אחרים שנטפלים אליך. כפי שכבר הבנת חיפוש הכבוד נובע מחוסר שכל, מאחר שאין בו שום הגיון ושום תועלת מעשית.

אם ברצונך לדעת האם אתה כזה ועד כמה אתה מחפש כבוד, בדוק עם עצמך עד כמה משנה לך מה חושבים עליך ? עד כמה אתה נהנה כשמחמיאים לך ? עד כמה אתה נפגע מביקורת ? עד כמה אתה מסוגל להעביר על עצמך ביקורת בצורה אובייקטיבית ? עד כמה אתה עושה דברים כי כולם עושים אותם ? עד כמה אתה מושפע בתחושות שלך אם מישהו מבזה אותך ? עד כמה חשוב לך שיכירו בהישגים שלך בשביל הדימוי העצמי שלך ? ועוד המון שאלות שמהן תוכל ללמוד על עצמך טוב יותר.

בנוסף לכל הנ"ל דע כי מי שמחפש כבוד גורם לעצמו נזקים גדולים. ראשית כמובן הוא פגיע יותר, הדימוי שלו תלוי במצב הרוח ובפרשנות של אנשים אחרים, אך בנוסף לכל זה, אם אתה מחפש כבוד, אתה חוסם את עצמך מלהתקדם בחיים, כי זה שאתה צריך כבוד זה גורם לחשיבה שלך להיות פחות מעשית ופרקטית, אתה גורם לכך שיהיה לך קשה להעביר על עצמך ביקורת בצורה אובייקטיבית מה שכמובן יתקע אותך בחיים ועוד ועוד. תתרגל לחשוב בצורה הגיונית ושכלית, תבין שהכבוד לא משפיע בשום צורה על גופך ונשמתך. תבין שחייך יכולים להיות טובים בלי שום קשר לאחרים, תבין שהרדיפה אחרי הכבוד חוסמת אותך מלהתקדם. ככל שתחשוב יותר בהגיון, ככל שתתבגר בשכלך כך תדע להיות מציאותי יותר, לא להיפגע מביקורת נכונה וכל שכן מביקורת מוטעית. על ידי זה תצליח להתקדם יותר בחיים לאושר אמיתי.

המאמר עסק ב טיפש, כבוד, ביקורת, בושה, שכל, הערכה עצמית, אושר, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

למה זה טיפשי וחסר שכל לחפש כבוד והאם אתה כזה ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=145


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]