חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סט משטחי עכבר ותחתיות לפרסום





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תזונת ילדים דיאטה לילדים בקיץ קיץ ותזונה נכונה לילדים דיאטה בקיץ - ילדים

נושא המאמר: קיץ עם הילדים – טיפים
מאת: שרון בן יהודה   שמור מאמר למועדפים

הקיץ הגיע: חופש, חם, אין סדר יום קבוע, שעות התעוררות משתנות, הולכים לישון מאוחר מדלגים על ארוחות ושורצים מול הטלוויזיה. אלו מובילים את הילדים לאכילה לא סדירה בשעות לא שגרתיות, בנישנושיות, בדרך אגב. בגלל שיותר חם, אין לו"ז מסודר והכל יותר "קליל" -למי יש כוח בחום הזה להתיישב לארוחה מלאה? התוצאה - אין סדר, אוכלים מפה ומשם – והנזק ניכר גם בכיס, גם בבריאות, גם בהשמנה וגם בעצבים.

אז איך עוברים את הקיץ בקלות? שרון בן יהודה, מדריכת כושר והדיאטנית הקלינית של חברת "מרזי מורית", נותנת טיפים מיוחדים לילדים ולהורים.

• השמנת ילדים הינה בעיה כלל עולמית, וגם ארצית. מומלץ מאוד מגיל צעיר לדאוג לתזונה נכונה של הילדים: פחות סוכר, פחות שומן, פחות ג'אנק והרבה ירקות ופירות. ככל שתרגילו את הילדים מוקדם יותר לדיאטה נכונה, כך יהיו להם הרגלי תזונה נכונים בבגרותם. אגב, הדרך הפשוטה היא לדאוג שיהיו רק סוגי אוכל מסוימים בבית, וכמובן לתת דוגמא אישית.
• הולכים לקניות עם הילדים כי הם בחופשה? החנויות הגדולות מתוכננות גם עבור ילדים, שמכתיבים להוריהם פעמים רבות מה לקנות. הכינו רשימה מסודרת בבית והגדירו לילדים מראש הקצבה של מה יוכלו לקנות: למשל 2 חטיפים קטנים או אחד גדול או חטיף שוקולד. תיאום הציפיות מראש ימנע קניה מיותרת או עוגמת נפש בחנות.
• סוכרים פשוטים – סוכר לבן, שוקולד, סוכריות ודומיהם, גורמים לתחושת "היי", לעצבנות ולחוסר ריכוז. הרבה פעמים אנחנו נותנים לילד חטיף מתוק כדי להרגיע אותו - והמצב רק מחמיר. עדיף להוציא את המתוקים מהתפריט עד כמה שאפשר, ואם לחוצים על מתוק, אפשר להסתפק בפירות או בפירות יבשים, או מעדני חלב.
• זהירות מהגלידות! גלידות, וגם גלידות "דיאט", סורבה או גלידות יוגורט מכילות סוכרים, וקלוריות בכמות לא מבוטלת. אגב, קל להכין בבית חטיפים קפואים מפירות כמו ענבים, בננה (שאותה מרסקים במעבד מזון לאחר שקפאה) ואפילו יוגורט דל שומן. ישנם סוגים רבים של ארטיקי קרח שכמות הקלוריות בהם לא עולה על 100 קק"ל, והם עדיפים.
• הישיבה מול הטלוויזיה או המחשב נוטה לעודד אכילה נישנושית של חטיפים לא בריאים. מומלץ ביותר לדאוג שיהיו פחות חטיפים בבית, ואם כן לקנות חבילות קטנות ולא את החבילות הגדולות, שבהן החיסכון הופך להוצאה. כך ניתן להחליט על חטיף אחד, ועדיין להשאר בגדר כמות הקלוריות הסבירה.
• משקאות ממותקים מכילים כמות גבוהה מאוד של סוכר, צבעי מאכל, חומרים משמרים ועוד. למרות שחשוב מאוד לשתות בקיץ, עדיף להרגיל את הילדים למים. אם הילד לא אוהב מים, ניתן להוסיף תרכיז בכמות הולכת וקטנה, או למהול את המיץ שהילד אוהב במים – לרוב הוא לא ישים לב.
• בקיץ לעיתים מרגישים שחם מידי על מנת לבצע פעילות גופנית – לנו וגם לילדים. לכן, קורה שאנו לא פעילים, למרות שניתן לחשוב שבקיץ יותר מקפידים על פעילות גופנית. מומלץ לדאוג לפעילות גופנית מתאימה – באולמות ממוזגים, בבריכה – גם לילדים וגם, כמובן, לעצמך. גם בחירת הבילויים המשפחתיים יכולה להיות כזו שתשלב פעילות ותנועה ופחות ישיבה ואכילה.
• כשהולכים לים או לבריכה, "נפתח" התיאבון, ויש נטייה לזלול באווירת הפיקניק ו/או המזנון. אם מצטיידים מראש במאכלים המתאימים, החיסכון הקלורי והאכילה הבריאה בהחלט אפשריים – כריכים (מלחם ולא מפיתות או לחמניות), פירות וירקות, קלחי תירס, וכד'.
• בילוי הזמן על הילדים בקניונים מובילה לפיתויים שונים: סרט ופופקורן, מזללות פאסט פוד – שמהם אגב גם ההורים מנשנשים, ועוד. גם במקרים אלו (כמו בים או בבריכה), כדאי לתכנן מראש את הבילוי, לאכול לפני היציאה ולאחר החזרה בבית או להביא חטיפים בריאים, כמו פרי או כריך מהבית. ככה תחסכו כסף וגם קלוריות ותרוויחו בריאות.
• שינה והתעוררות בשעות לא סדירות בקיץ הן מתכון גם לאכילה לא סדירה. כדאי להרגיל את הילדים לסדר יום מסודר וקבוע, שכולל גם ארוחות מסודרות ובמיוחד ארוחת בוקר גדולה. דילוג על ארוחות יגרור אחריו רעב מצטבר – מומלץ לא לדלג על אף ארוחה, ולא לאכול בין הארוחות המוגדרות. סדר באכילה הוא המפתח להרזיה ולהפחתת הרעב.
• בקיץ, כשחם, אין צורך להתעקש על ארוחה בשרית וגדולה בצהריים, אפשר גם לאכול ארוחה קלילה יותר או חלבית. בכל מקרה כמות הארוחות המומלצת ביום היא 5-6 ארוחות (גם תפוח או יוגורט, או פרוסה עם ממרח, נחשבים ארוחה).

www.sharondiet.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרון בן יהודה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]