חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המדריך השלם – הטעם המתוק לאירוע שלכם!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הזדקנות העור רפואה משלימה בריאות נשים ניר חוכיימה

נושא המאמר: כך תילחמי בהזדקנות העור
מאת: ניר חוכיימה    שמור מאמר למועדפים

העור מזדקן בדרכים שונות עם הגיל , יתכן שינוי צבעו, יובש, חספוס ורפיון, לפעמים, גם מופיעים ורידים דקים בלחיים . טיפולי ארומתרפיה ומשחות המיוצרות ע''י צמחי מרפא יכולים להקטין בעיות אלה עד למינימום.

אספקה טובה של חמצן חשובה לבריאות העור, עיסוי יכול לסייע בכך משום שהוא מגביר את זרימת הדם. עיסוי ישיר על הפנים צריך תמיד להיות עדין מאוד, אך עיסוי נמרץ של הקרקפת יגביר את זרימת הדם לכל הראש כולל הפנים.
זהו דבר שכל אחת ואחת מכן יכולה לעשות בעצמה מדי יום, אך כדאי ומומלץ להשאיר את עיסוי הפנים לאדם מיומן, כבסיס לטיפול לכל הבעיות המוזכרות.

החלק החיצוני ביותר והנראה של העור הוא האפידרמיס, מורכב כולו מתאים מתים ובריאותו וצורתו של העור תלויים במידה רבה בשכבת התאים החדשים הצומחים בהתמדה מתחתיו. קצב הצמיחה מואט עם הגיל ומשום כך חשוב להשתמש בשמנים שתכונותיהם זירוז צמיחת התאים החדשים.

שמני פרחי תפוז והאזוביון (הלבנדר) הם השמנים החשובים המתאמים לעור מבוגר יותר. מרבית סוגי העור הופכים להיות פחות שומניים עם הזדקנות העור, בוודאי שמתן לב שאנשים שעורם היה שמנוני בצעירותם, שומרים על עור בעל מראה צעיר זמן רב יותר.

עיסוי בעזרת שמנים שהופקו מגרניום, יסמין, תפוז, ורד, יחזיר לעור במידה רבה את איזונו הטבעי ( יחד עם שמני בסיס שקדים, זרעי ענבים, אבוקדו, חוחובה, גלעיני אפרסק, נבט חיטה ). ניתן להשתמש באלה כמשחות (קרמים שמיוצרים מצמחי המרפא) וכשמני העיסוי כאחת.
שמנים המופקים מלבונה (הנקרא פרנקיסס ) עץ האלמוג או זרעי גזר טובים כולם לעור מזדקן , כל אלה יעזרו להילחם בחספוס העור בעיקר כשמשלבים זאת בעיסוי ,אם גם לאחר מכן ימשיך צבע העור להיות דהוי יעזרו מסכות פנים מיוגורט להחיותו.

מסכות פנים פשוטות העשויות מאבוקדו, שקדים טחונים עם מעט דבש, טובות גם הן לעור מזדקן. חוטי ורידים על עור הפנים מופיעים על פניהן של נשים מבוגרות שמנים, כמו: בבונג , סלרי, פטרוזליה או ורדים יכולים לסייע בהעלמתם אף שעשויים לעבור כמה חודשים לתוצאה מושלמת. השתמשו בהם לעיסוי ובקרמים או תחליבים שיש למרוח על העור מידי יום, שכן השימוש המתמיד הוא שיניב תוצאות מכיוון שיש להמשיך בטיפול, תקופה ארוכה מוטב להחליף את השמן מדי פעם יחד עם זאת יש להימנע מקרבה לחום ,עישון וצריכת אלכוהול.

העור משקף את בריאותו הכללית של הגוף וכל דבר התורם לו יעכב את הזדקנותו: תרגול גופני, תזונה נכונה, שינה מספקת והימנעות מחשיפה לחומרים מזהמים.
אי לכך שמירת עורך תלוי בך, אם תטפחי אותו תגיעי לתוצאות טובות מאוד. עור בריא הינו גוף בריא.

www.reader.co.il/article/4449/כך-תילחמי-בהזדקנות-העור


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניר חוכיימה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]