חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כל מה שאתם צריכים לדעת על ארגון חתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הורים ותינוקות פקיעת שניים כאבי בטן כאבי אוזניים

נושא המאמר: הטיפול בילדך ותינוקך
מאת: ניר חוכיימה    שמור מאמר למועדפים

אין דבר יותר רגיש לאמא מאשר הטיפול בילד/ה הפעוט או בילדה המתבגר/ת, במיוחד שמדובר בתינוקות. במאמר זה אעסוק בטיפול אודות ילדים ותינוקות כגון : יציאת שניים , כאבי אוזניים , הצטננות, פריחות וכאבי בטן .
אין דבר יותר רגיש לאמא מאשר הטיפול בילד/ה הפעוט או בילדה המתבגר/ת, במיוחד כשמדובר בתינוקות. במאמר זה אעסוק בטיפול אודות ילדים ותינוקות כגון : פקיעת השיניים , כאבי אוזניים , הצטננות, פריחות וכאבי בטן .

בטיפול בילדים ניתן להשתמש בצמחי מרפא בתנאי אחד -שנוקטים באמצעי זהירות.
בטיפול בילדים ניתן להשתמש בצמחי מרפא בתנאי אחד –יש לנקוט באמצעי זהירות.
ילדים מגיבים מצוין לצמחי מרפא בשל תכונתם החזקה בהרחת ריחות ( ככל שהגיל עולה כוח ההרחה חלש יותר, 1% מתוך האוכלוסייה הוא טטרן ), כן לגופם הצעיר יש כוחות ריפוי עצומים .
ילדים מגיבים מצוין לצמחי מרפא בשל חוש הריח המפותח שלהם. ( ככל שהגיל עולה כך חוש הריח נחלש יותר, 1% מתוך האוכלוסייה הינם תתרנים ). כמו כן גופם הצעיר ניחן בכוחות ריפוי עצומים.
יכולת הריפוי של גופם לא נפגמה על-ידי שנים של תזונה לקויה, אורח חיים לא בריא וזיהום סביבתי, אם כי אין בכוונתי לומר שילדים אינם מושפעים מגורמים אלה .

כל השימושים הפשוטים בשמנים אתרים לעזרה עצמית, כגון: אמבטיות, שאיפת אדים, רטיות ותרסיסים הינם בעלי ערך בטיפול במחלות ילדים.
תינוקות ופעוטות מגיבים טוב מאוד לעיסוי, האם יכולה לעסות ברכות את עור הילד ולשכך את הכאבים. מרגע הלידה ואילך מרבה האם לגעת בילדה בעת שהיא רוחצת, מאכילה ומלבישה אותו או אותה, והיא יכולה ללוות כל אחת מהפעולות בעיסוי קל עם שמנים אתרים מדוללים. כאשר הילד גדל המגע עם האימא פוחת, אך ניתן למנוע זאת אם מרגילים את הילדים לעיסויים קבועים. אפשר להפוך זאת לחלק מתהליך הרחיצה וההשכבה .

מרגע הלידה ואילך מרבה האם לגעת בילדה בעת שהיא רוחצת, מאכילה ומלבישה אותו או אותה, והיא יכולה ללוות כל אחת מהפעולות בעיסוי קל עם שמנים אתרים מדוללים. תינוקות ופעוטות מגיבים טוב מאוד לעיסוי, האם יכולה לעסות ברכות את עור הילד ולשכך את הכאבים. כאשר הילד גדל המגע עם האימא פוחת, אך ניתן למנוע זאת אם מרגילים את הילדים לעיסויים קבועים. אפשר אפילו להפוך זאת לחלק מתהליך הרחיצה וההשכבה .

התמדה בשימוש בצמחי מרפא בבית, אמבטיות, עיסויים תרסיסים או מתקנים מיוחדים לפיזור אדים, תחסוך מהילדים הצטננויות ודלקות אחרות. מערכת החיסון של ילדים קטנים אינה מפותחת דיה, וכאשר הם יוצאים מחוץ לתחום הבית כמו יציאה לגן או לבית הספר, הם עלולים להידבק בחיידקים שונים.
ניתן להשתמש בשמנים גם במקרים של פציעות קלות, חבורות, שריטות, כוויות ועקיצות, שאותם כל ילד חווה בצורה כזו או אחרת.

יש לנקוט באמצעי זהירות כאשר משתמשים בשמנים אתרים לטיפול בילדים:
לעולם אין להשתמש בשמנים אתרים לא מדוללים למעט שני שמנים: הלבנדר ועץ התה, בשימוש בכמויות קטנות. בכל שאר השמנים - חל איסור למרוח אותם בצורה ישירה על העור.
יש לדלל שמנים אתרים תמיד לפני הוספתם למי האמבט, הדילול מתבצע באופן הבא: ל30 cc נוסיף 4 טיפות לילד.

אין להשאיר ילד קטן או תינוק לבד ליד מבער או קערת מים חמים, יש להשגיח כי תמיד יהיה אדם מבוגר בסביבה.

אין לבלוע שמנים אתרים.

אל תנסו אף פעם לטפל לבדכם במחלה רצינית ללא יעוץ של ארומתרפיסט או רופא. במקרים של התכווצויות, חום, כוויה קשה או כל סימן אחר המעיד על בעיה רצינית טלפנו או הגיעו אל הארומתרפיסט או אל הרופא.

ישנם מקרים בהם הילד מחוויר, עצבני , אינו מצליח להירדם או נרגש מדי, בהם ניתן לבצע טיפולים פשוטים בעזרת השמנים. המלצתי - אמבטיה חמה (לא מדי) עם 2 או 4 טיפות של שמן מדולל בשמן בבונג או אזוביון (לבנדר). שני השמנים הללו מרגיעים עד מאוד ואף מרדימים, הדבר עוזר להרחיק דמעות ופרצי רוגז, מקל על כאבים ומקדם שינה טבעית עמוקה .

הבבונג נחשב ל"שמן הילדים", זאת בשל השפעתו המעודנת, ויכולתו לסייע בבעיות רבות כמו פקיעת שניים, פריחות וכאבי בטן .
אני חוזר ומדגיש לעולם לא נשתמש בשמנים לא מדוללים את השמן המדולל ניתן להוסיף לאמבט או לעיסוי .
שמנים אתרים נוספים המתאימים לטיפולים בילדים הם הוורד , הבנזואין , דם המכבים והמנדרינה.

כל אימא בישראל שמחה שבנה או בתה מוציא/ה שן, אבל יחד עם זאת כואב לה לראות את בנה או בתה סובל בעת פקיעת השניים. השמן היעיל ביותר להקלה הוא הבבונג ואחריו האזוביון ( לבנדר ). סימנים מקדימים של פקיעת שן הם אדמומיות בלחי התינוק, חוסר מנוחה ובכי רב.
השמנים האתרים עשויים להפחית את אי הנוחות. שמן הבבונג הגרמני הוא הטוב ביותר לכך .השיטה הטובה ביותר היא לעסות את לחיו של התינוק בשמן בבונג מדולל. ערבבו טיפה או שתיים ולא יותר ! בבקבוק 5 מ"ל ( שווה ערך לכפית קטנה ) הוסיפו שמן נשא ועסו בעדינות את הלחי. חשוב להקפיד את אמצעי הזהירות אותם פירטתי לעיל .
תינוק ששיניו פוקעות עלול להתקשות להירדם ולכן טיפת שמן הלבנדר או בבונג (מדולל ) על הסדין או על פיג'מת התינוק תעזור כאן.

דרך בטוחה ויעילה לשימוש בשמנים אתרים נגד שיעול, הצטננות ובעיות אחרות בדרכי הנשימה בקרב תינוקות, היא טפטוף טיפת שמן איד על הסדין בעריסה כך שבזמן השינה התינוק ינשום את השמן המתאדה. שיטה זו בטוחה גם עם תינוקות בני מספר ימים.
אם התינוק סובל מכאבי בטן, עיסוי קל של הבטן יכול להקל. ערבבו 2 טיפות שמן בבונג בכפית שמן שקדים, מרחו את ידיכם ועסו תמיד בכיוון השעון בתנועות עדינות את בטן התינוק במשך חמש דקות. אם התינוק אינו מגיב לכך תוכלו לנסות להשכיבו על בטנכם כשפניו כלפי מטה ולעסות בעדינות את הגב התחתון.

תינוקות רבים סובלים מכאבי אוזניים כשהם מצוננים או בעת פקיעת השיניים. הדרך הבטוחה להקל על הכאבים היא לעסות בעדינות מסביב לאוזן ומעט בכיוון העורף עם שמן בבונג מדולל.
אמבטיות לתינוקות :
תרכובת לאמבטיה לתינוק (הרגעה ) :
בבונג-1 טיפה, לבנדר -1 טיפה ,בדילול של 5 מ"ל שמן סויה .

תרכובת לאמבטיה לתינוק (מרעננת וטובה לעור) :
מנדרינה -1 טיפה ,דם המכבים -1 טיפה ,בדילול של 5 מ"ל שמן סויה .

www.reader.co.il/article/4899/הטיפול-בילדך-ותינוקך


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניר חוכיימה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]