חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סנטוריני SANTORINI THIRA XBYURHBH





    קישורי טקסט (לפרטים)




מוסיקה יוונית
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טלפתיה מוסיקה רוחניות פרפסיכולוגיה

נושא המאמר: המוסיקה בראי עולם התודעה
מאת: אסף ניסים   שמור מאמר למועדפים


בבואנו להסביר את התהליכים הפנים תודעתיים המתרחשים בנפשו של אדם עלינו לצאת מנקודת הנחה אחת שכאשר אדם שומע מוסיקה כלשהי הוא בראש ובראשונה מניע מערכת מורכבת של עולם הרגש והמחשבה, לכן הבה נדון בשאלה הראשונה: מהי אהבה למוסיקה ומדוע אדם חש הזדהות ואמפטיה למוסיקה שאותה הוא אוהב לשמוע?

ובכן, את השאלה הזו ניסו רבים וטובים מכל מיני תחומים לנסות ולתת מענה. התשובות הן חלקיות ואין אמת אחת בעניין. בתור מוסיקאי שגדל והתחנך על מוסיקה ומנגן על 8 כלים, מצאתי שבהאזנה למוסיקה יש מימד שמאגד את כל איזורי התודעה יחדיו. זאת אומרת שכשאדם שומע יצירה מוסיקאלית אפשר לראות כמה פרטים מרכיבים את היצירה ובבואנו להקשיב ליצירה תת התודעה שלהו שמה לב גם למסרים המוטמעים שאינם החזית, ולכן כאן נכנס מנגנון ההזדהות שאומר: "משהו מחובר למה שאני חש וזו הכוונה הסמויה שלי שלא רציתי לומר לעולם או לא יכולתי לומר לעולם", והינה ישנה הכרה שחושפת את עוצמת ההדחקה שהיתה רוצה להיות מוחצנת - למה?

כי זה משחרר ממקומות שקשה לתחזקם אותם שנים - זאת אומרת הדחקה סוחבת אנרגיה רבה מהמוח. לכן לא במקרה התרפיה באומנות היא כלי בהיר כדי להראות את המצבים התת-מודעים הסמויים בתת התודעה של אדם, ומכאן שאדם לא לוקח אחריות על דבר שאינו מוכן ממש להכיל את השינוי שבו. על כן האומנות היא ראי אדיר למהווים תת מודעים.

אפשר לראות ביצירות קלאסיות אין שללא היגיון מוסבר פתאום התזמורת נהיית מאוד אגרסיבית וזו בגלל שבהנחת היסוד הרגשית של המלחין יש מאבקי כוח תת מודעים שעוד נרחיב עליהם.

בכוחה של המוסיקה לנסוך בנו תחושת התעלות, רגיעה, שובבות, ותחושות ביניים נעימות. אך בראש ובראשונה, אם נרצה להשתמש במוסיקה ככלי להעצמה אישית, עלינו ללמוד להקשיב למוסיקה והיכן אנו משתלבים בתוך עולם הדיאלוגים של התנועה בין הכלים השונים ביצירה, ואיך הקצב שבה כל כך כל כך חשוב, ואיך מרכיב אופי גוון הכלי יוצר תחושה מאוד מסוימת.



www.voicemind.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אסף ניסים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]