חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על שוק העבודה בימינו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: PRXUO CTHBYRBY פרסום באינטרנט

נושא המאמר: מהו קמפיין פרסום בגוגל
מאת:    שמור מאמר למועדפים

מהו קמפיין פרסום בגוגל
ניהול קמפיינים לפרסום מודעות מילים במנועי חיפוש ברשת האינטרנט הינה הדרך להופיע בעמודי התוצאות של מנועי החיפוש (כדוגמת גוגל, יאהו, MSN, וואלה, נענע נטקס), במילים אשר לא קודמו בצורה אורגנית (SEO).
פרסום ממוקד יעיל ומפולח במנועי חיפוש
התשלום עבור קמפיין פרסום במנועי חיפוש ובראשם גוגל מתבצע אך ורק בעת הפניה - לחיצה של המשתמשים על מודעת המילים . מודעת המילים מתפרסמת בהתאם למילת החיפוש הרלוונטית ובכך מאפשרת פילוח טוב יותר של קהל היעד. היתרון שניתן להפיק מפרסום ממוקד במנועי חיפוש הוא גדול לאין שעור. פרסום במנוע החיפוש של גוגל מאפשר פרסום ממוקד, ישיר ויעיל בעל יכולות פילוח ממוקדות ביותר המאפשרות פניה ישירה לקהלי יעד רלוונטיים בעלות מינימלית ובהצלחה מקסימלית.
פרסום ממוקד בגוגל – פרסום מיידי, זמין ומדיד בכל עת
יתרון נוסף של הפרסום בגוגל היא האפשרות להעלות קמפיין פרסום במנועי חיפוש בפרק זמן קצר ולהשיג תוצאות באופן מיידי. (וזאת בניגוד לתהליך קידום אתרים (SEO) שבו התהליך מתמשך לכל הפחות שישה חודשים).
פרסום ממוקד – פרסום חסכוני ויעיל
היתרון הגדול בפרסום הממוקד במנועי חיפוש הוא מודל התשלום. מודל התשלום לקליק (PPC או קישורים ממומנים) מאפשר למפרסם לדעת את הסכום המדויק שעליו להוציא על-מנת להביא את הגולש אל האתר. מידע זה מאפשר למפרסם לחשב באופן מדויק את העלות לגולש , ללקוח , ל-Lead, לעסקה, ואת יחס ההחזר לו הוא זוכה (ROI - Return On Investment). בעזרת הנתונים הללו יוכל המפרסם להפיק ולייעל את הקמפיין הפרסומי שלו לאורך זמן. בנוסף, מידע זה יאפשר למפרסם לייעל את תקציב הפרסום ולשפר את האפקטיביות של הקמפיין מבחינת החזר ההשקעה הכספית ובנוסף לשמש כערוץ שיווק ומכירות לכל דבר.
מנועי חיפוש שונים המשתמשים במודל תשלום לפי הקלקה PPC
ברשת האינטרנט ישנם מספר מנועי חיפוש שמתשמשים במודל ה-PPC לטובת פרסום ממוקד:
Google AdWords
Yahoo! Search Marketing
MSN Search Evolved: Advertise on Live Search
כל אלה הם מנועי חיפוש בינלאומיים בהם ניתן לבצע פרסום במודל התשלום עבור קליק -PPC.
בארץ ניתן להצביע על גוגל ישראל, Walla Ad-Vantage ומנועי החיפוש נטו ומרילין כמנועי חיפוש שעובדים לפי מודל זה.
למה להשתמש בפרסום במנועי חיפוש
פרסום במנועי חיפוש במודל PPC מהווה אפיק הפרסום המשתלם ביותר באינטרנט כיום.
הפרסום במנועי חיפוש מאפשר הגעה מיידית אל קהל יעד מפולח.
יחס עלות תועלת מדהים!
ניהול קמפיין פרסום בגוגל במודל Pay Per Click
רמת הניהול של קמפיין הפרסום הינה ההבדל בין הצלחת הקמפיין או כישלונו. ניהול מקצועי של קמפיין פרסום ישפיע במידה ניכרת על מיקום המודעה בדף תוצאות מנוע החיפוש גוגל, על כמות ההופעות של המודעה, על כמות המבקרים, על גובה התשלום, על איכות קהל המבקרים ועל אחוזי ההמרה של המבקרים באתר.
מחקר שוק וניהול הקמפיין
אנחנו נערכים לפרסום קמפיינים של מודעות מילים מבעוד מועד ומתכוננים היטב לקראת כל קמפיין פרסום חדש.
אנו מבצעים אופטימיזציה של קמפיינים במנועי החיפוש:

פילוח שוק - מאפיינים את הנישה של אובייקט הפרסום
מילות מפתח - עורכים מחקר מילים ומונחים מקיף אשר עשויים להניב רווחים ויחסי המרה גבוהים
כתיבה שיווקית וקופירייטינג - עורכים מספר ניסוחי מודעות מילים המותאמים למילות החיפוש ודפי הנחיתה
מקסום תוצאות - בונים ומשכללים דפי הנחיתה מותאמים לכל פרסומת מודעת מילים
במהלך הקמפיין אנחנו מנתחים את תוצאות הפרסום, מקבלים החלטות אסטרטגיות חשובות ומבצעים שינויים בזמן אמת על מנת למקסם את תפוקת ויעילות הפרסום. אנחנו משתמשים בכלים ייחודיים אשר פיתחנו לצורך מעקב, ניתוח וזיהוי תהליכים בפרסום בגוגל.
פרסום באינטרנט - איך אנחנו משתלבים
אנחנו נשמח לנהל עבורכם את קמפייני הפרסום במנועי החיפוש באופן הטוב והמקצועי ביותר!
נחקור, נלמד, ננהל , נעקוב ונשיג עבורכם את כל היעדים.

נשמח לספק:
מחקר מילים מקיף ומציאת נישות
מחקר אתרים מתחרים : בדיקת רמת התחרות וניתוח יכולות המתחרים
תכנון אסטרטגיית פרסום
תכנון, עיצוב ובנייה של דפי נחיתה
שירותי כתיבה שיווקית למודעות מילים ודפי נחיתה
ניהול ומעקב אחר קמפיין הפרסום הפקת לקחים ושיפור התוצאות

www.csource.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]