חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חמישה טיפים לצביעת דירה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הרזיה דיאטה הרזייה אימון אישי

נושא המאמר: הרזיה – אימון דיאטה
מאת: ענת לובלינסקי   שמור מאמר למועדפים


מי לא מכיר את דיאטות היויו? אתם פוצחים בדיאטה, מחליטים שהפעם אתם תסגרו את הפה ולא תאכלו, תעמדו בפני פיתויים ותמנעו מעצמכם את כל מה שאתם אוהבים. בדרך כלל אתם מצליחים לעמוד בזה שבוע-שבועיים לפעמים גם חודש, אבל בסוף אתם נשברים וחוזרים להעלות במשקל וחוזר חלילה....
כדי לרדת במשקל ולהרזות, עליכם לדעת איך לעשות את זה נכון ובריא. אם לא, נגזר עליכם להישבר במהרה ולהעלות את כל מה שירדתם בחזרה ולפעמים אף יותר. עליכם להבין את התהליכים הפיזיולוגיים שמתרחשים בגוף ולדעת מה נכון לאכול ואיך, כדי שתהליך ההרזיה יהיה אפקטיבי עבורכם ויישמר לטווח הארוך.
ההנחה הרווחת אצל רבים מכם היא שכדי להרזות אסור לכם לאכול וכשאתם מתחילים בתהליך של הרזיה אתם מונעים מעצמכם אוכל עד שאתם נשברים... הרי כמה זמן אפשר להחזיק מעמד בלי לאכול?
אז איך באמת מרזים בדיאטה? מה צריך לעשות כדי שתהליך ההרזיה יהיה נכון ואפקטיבי?
הרזיה - חשוב לאכול
הדבר החשוב שאתם צריכים לדעת הוא שבשביל להרזות עליכם לאכול! נשמע מופרך? בהמשך אסביר לכם מה עומד מאחורי זה אך תחילה חשוב לי להסביר כי כל תהליך הרזיה שאין בו מספיק אוכל והוא אינו מכיל את שלושת אבות המזון, או שהוא מלווה בכדורים או דיקורים לדיכוי תיאבון, אינו בריא, הוא מזיק לגופכם, הוא פוגע ביכולת שלכם להיות רזים לטווח ארוך וסופו הוא עלייה במשקל.
גוף האדם זקוק לאנרגיה כדי לתפקד, את האנרגיות האלו מספקות לו הקלוריות שבמזון. בכל פעם שאנו חשים רעב ומתעלמים ממנו או אוכלים מעט מדי מפני שאנו חושבים שזה יעזור לנו בתהליך ההרזיה, הגוף שלנו לא מקבל מספיק קלוריות כדי לתפקד וחושב שהוא נמצא בסכנה או בתקופת רעב ומתחיל לאגור כל מה שנכנס לגוף לשעת חירום. כלומר, תהליך ההרזיה דל הקלוריות שהתחלנו בו, נתפס על ידי הגוף שלנו כמצב חירום שבו הוא שרוי בחסך מסוכן. את המעט אוכל שאנו מכניסים, גופנו, שהוא מכונה חכמה מאוד, אוגר בצורת שומן וכדי לחסוך באנרגיה ולפרק כמה שפחות קלוריות, הוא מאט את קצב חילוף החומרים שלו.
גופנו לא יכול להמשיך לפעול ללא אנרגיה, כל מערכות הגוף הפנימיות זקוקות לאנרגיה כדי לעבוד: פעימות הלב, זרימת הדם, פעולות המוח, הקיבה, מערכת העצבים, הבלוטות, המערכת ההורמונאלית, פעולות השרירים וכו'. כשאתם נמצאים בתהליך הרזיה שבו אתם מונעים מגופכם אנרגיה באמצעות קיצוץ הקלוריות, הגוף שלכם שזקוק לאנרגיה הזו כדי לתפקד, ידאג לעצמו ובמקום להפסיק לפעול הוא יתחיל לאכול את התאים שלו עצמו:
בשלב הראשון הוא יפרק ויעכל את רקמת השריר ובמקביל הוא יעמיס עוד ועוד שומן על תאי השומן הקיימים ולפעמים אף ייצר עוד תאי שומן ברקמת השומן ההולכת ותופחת.
מדוע בתהליך הרזיה דל קלוריות ולא מבוקר הגוף שלכם יתקוף קודם כל את תאי השריר? הסיבה לכך היא שברקמת השריר מאוחסנת בדרך כלל אנרגיה זמינה, פחמימות. הפחמימות נאגרות בתאי השריר ובכבד בצורת גליקוגן הבנוי מיחידות של גלוקוז. מאחר והגוף שלכם לא קיבל מספיק קלוריות ואין לו מספיק סוכר (גלוקוז) הוא מתחיל לפרק את הגליקוגן בכבד ובשריר. לאחר שגם מלאי זה אוזל הוא יתחיל לפרק חלבונים מהשריר לחומצות אמינו ולגלוקוז ויקבל מהם את האנרגיה הדרושה לו. זו הסיבה שבגללה מרגישים חולשה כשלא אוכלים מספיק.
רק שנגמרים לגוף מאגרי האנרגיה מהשרירים והכבד, הוא פונה להפיק אנרגיה גם ממחסני החירום שלו - תאי השומן. 80%-98% מהאנרגיה הזמינה של הגוף אגורים ברקמת השומן והגוף שלכם ישמור על המחסן הזה מכל משמר מפני שהוא אף פעם לא יכול לדעת מתי הוא יזדקק לאנרגיה הזו.
כאשר אתם נמצאים בתהליך הרזיה כפי שתואר כאן לזמן ממושך, ומונעים מהגוף את הקלוריות אותן הוא צריך, גופכם יתחיל להשתמש גם במאגרי השומן שלו כדי להתקיים אך במקביל הוא יעכל עוד ועוד מרקמת השריר ויאט עוד ועוד את קצב חילוף החומרים ולכן לכל קלוריה שתועילו להכניס לגוף יידרש הרבה יותר זמן כדי להתבזבז וכיוון שהיא לא נשרפת ולא מתבזבזת היא נאגרת כשומן.
חשוב לי שתבינו שהגוף שלכם לא עושה את זה כי הוא מתנגד לדיאטה או עושה לכם דווקא כדי למנוע מכם לרדת במשקל ולהצליח בתהליך ההרזיה שהתחלתם, הגוף שלכם עושה את זה כדי להגן על עצמו ולמנוע מכם מוות.
אם בחרתם להתחיל בתהליך הרזיה דל קלוריות ואתם מונעים מהגוף שלכם אוכל, אתם תרדו במשקל ותאבדו קילוגרמים, אך קילוגרמים אלו מורכבים מהרבה רקמת שריר מדוללת והרוסה, הרבה נוזלים ומעט רקמת שומן והתוצאה של זה היא גוף שפועל לאט יותר, בקצב חילוף חומרים נמוך.
הרזיה - לפרוץ את המעגל
אני מאמינה שרובכם לא יכולים למנוע מעצמכם אוכל לתקופה ארוכה ואחרי כמה זמן שבו תהיו בדיאטה דלת קלוריות, אתם תחזרו לאכול ותישברו מפני שלא ניתן לחיות בצורה כזו לאורך זמן. בד"כ המשברים האלו מלווים באכילה רבה ובפיצוי על התקופה שבה מנעתם מעצמכם אוכל. הגוף שלכם שהתקלקל מרוב תהליכי הרזיה לא בריאים ולא מבוקרים יאגור כל מה שתאכלו כי הוא לא בטוח מתי תחליטו לפצוח שוב בדיאטה כזו ובסופו של התהליך ההרסני הזה, אתם תשמינו, ההיקפים שלכם יגדלו ואתם תגיעו למשקל גבוה יותר ממה שהייתם שהתחלתם.
לאחר שאתם יודעים את כל זה אתם מבינים למה חשוב לאכול כדי להרזות ובפעם הבאה שאתם רוצים להתחיל בתהליך הרזיה, תזכרו שמותר לכם לאכול ושאתם לא צריכים למנוע מעצמכם כלום ובטח לא להרעיב את עצמכם. זה יעשה את התהליך הרבה יותר קל ויגרום לכם להתעסק פחות באוכל. אם תקפידו לאכול כל 2-3 שעות ארוחות קטנות ובמידה בלי להגזים בשום דבר, אני מבטיחה לכם שהגוף שלכם יהיה אסיר תודה ויחזיר לכם בזה שהוא ישחרר את הקילוגרמים המיותרים ויאפשר לכם לרדת במשקל וגם לשמור על התוצאות של הדיאטה המבוקרת והבריאה הזו לטווח הארוך.

www.belightful.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ענת לובלינסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]