חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם ילדך סובל מלקויות הוראה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חשיבה חיובית חברות

נושא המאמר: חשיבה חיובית - מישהו סוחט אותך!
מאת: בראבי צפורה   שמור מאמר למועדפים

בס"ד

דווקא קמת שמחה בבוקר. הקפה היה נפלא ואפילו הרשית לעצמך קרואסון טרי וחם. החלטת להקדיש את הבוקר לביקור אצל החברה הסובלת. יש לה המון קשיים ונראה שרק את תוכלו להציל אותה.
ואת מלאה חסד. ליבך הרך תמיד פתוח לסייע. למה לא? אם אפשר?

הגעת אליה עם מתנה קטנה. היא פתחה לך את הדלת במבט נוגה. הבית דווקא נראה טוב.
את נכנסת לצלילי קולה החלש והשבור. ליבך נכמר. את מקשיבה באהבה ובסבלנות. מהנהנת בראשך. משהו נצבט בך. איזה מסכנה! כך עוברת שעה או שעתיים. את צריכה לצאת.

לפני שיצאת לא שכחת להזמין אותה אלייך לשבת. היא רק מילמלה משהו. ביקשת שתתקשר והיא הביטה בך במבט מוזר.
פתאום הטלפון שלה מצלצל. קולה נשמע צוהל בשיחת הטלפון. את תוהה: האם בזכותי השתפר מצב רוחה? כנראה שכן, את מאמינה.
אבל את עצמך חוזרת לביתך שפופה וכבוייה מהדאגה לחברתך. אין בך כוח.

דווקא רצית לספר גם את. רצית לשתף אותה בבעיותייך. בתחושותייך. גם לך יש כמה קשיים. גם לך לא קל. אבל היא לא היתה מסוגלת להקשיב. היא הביטה בך בחוסר סבלנות. ואז את רק שתקת והאזנת לה. עכשיו את סחוטה. אין לך כוח.
את יוצאת לרחוב, לקנות משהו הנחוץ לך. דעתך פזורה ואת חשה מותשת מאוד. מולך עוברת חברתך עם מישהי שאינך מכירה. הם דווקא נראות עליזות מאוד.

את מתפלאה?
בדקי את עצמך. יתכן שאת מאלה שקל לשפוך את הלב אצלם. פשוט מין כלי. זו מצווה, נכון. אבל כדאי שתלמדי להבחין בין אותם הזקוקים באמת לאוזן קשבת ואת ממש מצילה אותם, לבין אותם הסוחטים את נשמתך בסיפורי חיים שוברי לב ובשמחותיהם מתעלמים מקיומך.
יתכן גם שזה נובע ממשהו באופייך שאת מקרינה. שאת מוכנה לסייע. לא מוכנה לקבל. שימי לב שאלה שטוב להם כולם רוצים לשמח אותם, לרצות אותם. פארדוקס? אולי.
פתחי את רצונותייך. חשבי על דברים שאת אוהבת. בקשי שיתנו לך או יקנו משהו החביב עלייך. העמידי את רצונותייך בדרגת חשיבות מסויימת. כך יכבדו את הרגשותייך. כך ידעו שגם את רוצה שיהיה לך טוב. גם את רוצה לשמוח.
וזה יגיע!

ובין מספרי הצרות למיניהם יש עוד סוג. וזה הטוב ביותר - אותם המשתפים אותך בבעיותיהם אבל גם בשמחותיהם.

קוראים לזה חברות.

site.2all.co.il/teilot


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בראבי צפורה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]