חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השקעות ביוון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אימון אישי אימון עסקי אי-וודאות

נושא המאמר: שליטה בחיינו חסרי השליטה - חיים של "אי-וודאות"
מאת: לילך זיו-קנדלי   שמור מאמר למועדפים

שליטה בחיינו חסרי השליטה - חיים של "אי-וודאות" / לילך זיו-קנדלי

קצב החיים
לחיים יש קצב משלהם, טומנים בחובם הפתעות אין קץ, רגשות ורצונות משלהם.
אתה לרגע חושב שתכננת, ייעדת, שבעוד מספר שנים תהיה במקום מסוים, שבבוקר המחר תקום ליומך הרגיל, לילדיך, עבודתך ולשגרת חייך. והכל נראה כל כך ברור, כל כך מובן מאליו, כל כך ידוע...

הפתעות החיים
להפתעתך, פתאום מגלה את הערותיו והארותיו של אלוהים, שמתגלה בדרכיו ומראה אצל מי הכוח האמיתי, מה הדרך הנכונה, מה "השיעור" כעת.
תכננת, חשבת והנה... הכל השתנה וברגע!

הפתעות חיי
השבוע יצאתי לרכבי, וראיתי את דלת רכבה של השכנה פתוחה, קראתי לה כדי לומר לה בוקר-טוב, כשלא נעניתי בחזרה התקרבתי וראיתי שהרכב נפרץ.
קראתי לה, בריצה ובהלה הגיעה וחשבה שזו ההתמודדות שלה. כשחיפשה את מפתחות הרכב גילתה הפתעה גדולה יותר, שפרצו לביתה וגנבו ארנקים, ניידים והכי חשוב את המחשב האישי שלה, שכולל בתוכו את כל הקריירה שלה וללא גיבוי. הסתכלתי עליה וחשבתי: האם חשבה ולו חלמה שתקום לבוקר שכזה? האם חשבה שכל תכני הקריירה שלה ייגנבו ותיקלע למציאות שונה מהאתמול?
שבועיים לאחר חתונתי, לאחר שקיבלתי את תעודת הרואה-חשבון שלי, כאשר חשבתי שחיי מתוכננים וביססתי את יסודות חיי הזוגיים, המשפחתיים וחיי הקריירה שלי - לפתע פתאום גיליתי שאני חולה בסרטן. מהיותי כלה יפהפייה בשמלה לבנה ושיער ארוך ומתולתל, מלאת ציפיות מצאתי עצמי קרחת, חולה בין טיפול כימותרפי אחד למשנהו וללא ידיעה מה יוליד המחר. החיים הפתיעו אותי, בזמנו שאלתי המון שאלות: למה זה קרה לי? למה דווקא עכשיו? לימים הבנתי את השיעור שלי, הבנתי את המסר עבורי, שניתן להבינו רק במרחק הזמן.

"תוכנית חיים"
החיים לא לגמרי בידי, השליטה גם היא לא בידי.
ראש השנה בפתח, וכבכל ערב ראש השנה, אני מכינה "תוכנית חיים" לשנה החדשה שמכילה את מטרותיי בתחומי חיי השונים.
תוכנית חיי לשנה הקודמת לא התמלאה במלואה בכל תחומי חיי. דברים השתבשו, השתנו, הלכו בקצב שלהם, על פי ליבם של החיים, באיך שנכון היה.
אני שואלת נכון למה? למי? לניסיון חיי? לשיעורי?
זה נכון לתכנן, להעמיד מטרות, להתכוונן, אך נכון גם להבין שכל תוכנית נועדה להשתנות.

אי הוודאות באימון
בתחילת דרכי, הרגעים הקשים כמאמנת היו לוותר על השליטה ואי הידיעה עם איזה נושא הלקוח יגיע, ואילו תכנים וכלים להכין.
עם הזמן למדתי להתמסר לאי הוודאות וליהנות ממנה, להסתקרן, להתרגש, להיות שם כל כולי בשייט של אי וודאות, אינטימיות, אותנטיות עם הלקוח ולהצליח להגיע בסופו אל היעד ולהשיג מטרות מתוך ההבנות האמיתיות. וזו הדרך הנכונה.

ניסיון של הורים
תמיד כשניסיתי לקבוע עם אימי היא הייתה אומרת: "אלוהים גדול", "בעזרת השם" מעולם לא נתנה תשובה ברורה של כן יכולה, מתאים לה או שלא.
ואני כעסתי כל פעם מחדש, מה "בעזרת השם" תני תשובה שאוכל להיערך, היא אמרה אני לא יודעת מה יהיה עד מחר, נראה. וכך נותרה השיחה בעינה ובכוח של "השם".

"הגורל קבוע והרשות נתונה"
לאלוהים פתרונות, לאלוהים הסברים, המלאכים מעופפים סביבי, תומכים ומחייכים מובילים אותי בשבילי חיי, "הגורל קבוע והרשות נתונה".
נתונה למה? מה הרשות שלי?
אולי בצעדיי הקטנים, לאחר השינויים הגדולים.
כפי שנכתב בקהלת: "לכל זמן ועת לכל חפץ תחת השמיים: עת ללדת ועת למות עת לטעת ועת לעקור נטוע...עת לפרוץ ועת לבנות"
נסיבות חיינו משתנות, לעיתים בשליטתנו ולעיתים לא. מה שנשאר זה להתאים עצמנו לגלי החיים ולהשתנות ולזרום עם הזרם לטובת אושרנו האמיתי. לא לאחוז בישן אלא לזרום אל החדש בחיינו.

מבינה שלאחר החלטותיי, לחיים יש כוח משלהם, לוקחים אותי לאן שרוצים. והחוכמה שלי היא לקבל את הדברים בשלווה, להתנהל עם ההכרעה מלמעלה מתוך אמונה, שמחה והנאה בתוך הנתיב המוגבל ולמצות את המקסימום עבורי לתחושת אהבה, הבנה ותחושת אושר רווי בתוכי.



לילך זיו קנדלי, מאמנת אישית ועסקית, 054-6706050, KIVOONIM.COM

kivoonim.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לילך זיו-קנדלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]