חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טייפ סלילים או מחשב ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פנג שווי פנג שואי רמה מרכז ג'וזף יו

נושא המאמר: בואו נניח שכל האסכולות של הפאנג שואי מלמדות אותנו איך להגיע להרמוניה ולשיגשוג. שיטות אחדות יעילות יותר מאחרות. אסכולות מסוימות קלות יותר ללמידה ואחרות דורשות חוכמה ושנים של עבודה קשה. אם הנחה זאת נכונה, אזי אפשר להשוות בתי ספר שונים של פאנג שואי לרמות שונ
מאת: מאסטר ג'וזף יו   שמור מאמר למועדפים

הרמות השונות בפאנג שואי
מאת: מאסטר ג'וזף יו, תרגום – מרכז ג'וזף יו לפנג שווי בהנהלת מאסטר מרינה שולמן
www.fsrc.co.il [email protected] 03-7411080

בואו נניח שכל האסכולות של הפאנג שואי מלמדות אותנו איך להגיע להרמוניה ולשיגשוג. שיטות אחדות יעילות יותר מאחרות. אסכולות מסוימות קלות יותר ללמידה ואחרות דורשות חוכמה ושנים של עבודה קשה. אם הנחה זאת נכונה, אזי אפשר להשוות בתי ספר שונים של פאנג שואי לרמות שונות של חינוך. במקרה זה יועצי הפנג שואי מסווגים רק לפי רמת הידע והטכניקות שלהם. אנו נוציא את אלה עם סימן ה- $ בעיניהם בלבד. הם אפילו לא יועצי פנג שואי.
רמה 1 – האסכולה האינטואיטיבית
אסכולה זאת מבוססת על הרגשות-האינטואיציה. רוב האנשים יכולים לומר אם במקום יש פאנג שואי טוב או לא טוב במבט ראשון. אנו יכולים לחוש באנרגיה בתוך הבית ברגע הראשון שנכנסנו לתוכו. מאסטרים אחדים מלמדים אנשים המחפשים בתים להביא עמם תינוק לבית, אם התינוק בוכה לבית יש פנג שואי גרוע ואם הוא מאושר לבית יש פנג שואי טוב. זה בגלל שתינוקות רגישים יותר לצ'י. מה שדיי הגיוני.
לאחר שבדק בתים רבים, מאסטר מהאסכולה האינטואטיבית מיומן יותר מאנשים רגילים להרגיש את הצ'י ובדיוק רב יותר. אי אפשר להגיד שזאת לא אסכולת פנג שואי. זה לא נוגד את העיקרון החשוב של פנג שואי שיופי זה שנג (SHENG) צ'י. עין מאומנת פשוט טובה יותר בזיהוי הצ'י, זה הכול.
רמה 2 – אסכולת שאיפות החיים (8 אספקטים של החיים)
מקורה של האסכולה הוא בהונג קונג. על מנת להקל על האנשים את הבנת הפאנג שואי, הבית מחולק ל-8 חלקים: צפון, צפון מזרח, מזרח, דרום מזרח, דרום, דרום מערב, מערב וצפון מערב. כל חלק אחראי על אספקט מסוים בחיים. הבית זה כמו גוף האדם, בו לאיברים שונים ישנם תפקודים שונים.
שמונת האספקטים הם:
1. מעמד חברתי - צפון
2. חוכמה – צפון מזרח
3. משפחה- מזרח
4. עושר – דרום מזרח
5. תהילה -דרום
6. רומנטיקה ונישואין – דרום מערב
7. פוריות – ילדים - מערב
8. מסייעים (החברים התומכים) – צפון מערב

אף אחד לא יודע למה ואיך כיוונים אלה קשורים לאספקטים של חיים אלה. מאוחר יותר, אנשים התחילו לשייך אותם ל-8 הטריגרמות של הבא גואה (BA GUA) – מים, הר, ברק, רוח, אש, אדמה, ביצה/אגם ושמיים.

צפון - טריגרמת מים. מים מסמלים חוכמה וסיכון. כאשר עולים בסולם החברתי, חוכמה הינה אחד הגורמים העיקריים להצלחה. אם הצ'י אינו מבורך זה אומר שישנה סכנה של נפילה למטה. להפעלת האזור משתמשים בשלושה אלים – אושר, שגשוג ואריכות ימים.

צפון מזרח - טריגרמת הר. הר מייצג את הבן צעיר. הדאגה העיקרית שלו היא ההצלחה בלימודים. להפעלת האזור משתמשים ב-4 מכחולי כתיבה או במגדל חרסינה.

מזרח - טריגרמת ברק. ברק מסמל את הבן בכור. בימים קדומים הבן הבכור צריך היה לקחת אחריות על המשפחה. להפעלת אזור זה משתמשים בצמחים.

דרום מזרח - טריגרמת רוח. רוח מסמלת את הבת הבכורה. הדרך היחידה של משפחה ענייה להתעשר היה על ידי השאת בתם הבכורה היפה לאדם עשיר. טריגרמה זו גם מציעה רווח ענק של 300%. להפעלת אזור זה משתמשים בקרפדה על שלוש רגלים עם מטבע בפיה. לחילופין משתמשים בעטלף הקשור לחוט עם מטבעות.

דרום - טריגרמת אש. זה המיקום של הציפור האדומה (הפניקס האדום). האזור יכול להביא לתהילה או לרכילות.
להפעלת אזור זה משתמשים בחפצים אדומים שונים בצבע האדום.

דרום מערב - טריגרמת אדמה. אדמה מסמלת אם. אהבת אם אמורה להיות האהבה האצילית ביותר שקיימת. זה גם מסמל נישואין. לכן, כדי להזמין אהבה או לשפר יחסים רומנטיים, משתמשים באזור זה בתמונות של זוג ברווזי מנדרין.

מערב - טריגרמת ביצה (אגם). ביצה מסמלת את הבת הצעירה או את המאהבת. בימים הקדומים אחת הסיבות שהגברים לקחו מאהבת היתה כדי להביא יותר ילדים לעולם. להפעלת אזור זה משתמשים בפסלון של אלת GUAN YIN שמביאה תינוקות.

צפון מערב - טריגרמת שמיים. טריגרמה זו מייצגת את האב או את הקיסר. להפעלת אזור זה משתמשים בשרשרת של 5 קיסרים. לחילופין ניתן לההשתמש בזוג של QI LIN (חיה מיתולוגית).

כל אחד יכול ללמוד שיטה זו תוך שעה, לקנות LUO PAN (לו פן) ולהיהפך ליועץ פאנג שואי.
בהונג קונג ישנם הרבה אנשים שחיים טוב מאוד מעיסוק בפאנג שואי מסוג זה.
אי אפשר לומר שזה לא מבוסס, אלא שמדובר ברמה מאוד בסיסית של פאנג שואי והקשר לבא גואה (BA GUA) מאוד רופף.


רמה 2א' – אסכולת המגבעת השחורה.

המגבעת השחורה מורכבת משני חלקים – בודהיזם טיבטי ופאנג שואי. אדם חכם בשםLIN YUN ששורשיו בטאיוון, המציא אסכולה זו של פאנג שואי. הוא טוען שהפאנג שואי מורכב משני חלקים – החלק הלוגי והחלק הבלתי הגיוני (או טרנסנדנטלי). החלק הלוגי זה התאמה חכמה של אסכולת 8 שאיפות החיים. השוני העיקרי שכאן לא משתמשים במצפן. LIN YUN אומר ש"יש מצפן בתוך ליבי". דלת הכניסה היא תמיד איזור הקריירה. זה לא משנה אם הבית פונה צפונה או דרומה או בעצם לכל כיוון אחר. זה מאוד חכם כי זה פותר את הבעיה של קביעת חזית הבית. בעצם מתעלמים מן החזית ובכך מתעלמים מן הבעיה. תלמידיו מסבירים שגורם זה (הנחת הבא גואה BA GUA ללא התחשבות בכיוונים) מקורה ב- I CHING. אמר אחד מתלמידיו: "אדם המשתמש בטכניקת המגבעת השחורה, מפתח מודעות משלו לגבי חלל נתון, דרך ברכה טרנסנדנטלית (מנטלית רוחנית) והתאמות מבוססות על השימוש בבא גואה בהקשר הזה. כך שמה שבחוץ בחזית הוא גלוי ובהיר (אש 101) בעוד מה שבעורף נסתר (מים 010)וכו'. יש המון דוגמאות של השימוש בבא גואה במשך ההיסטוריה."

אני רק רוצה להדגיש שבכת הפאנג שואי השחורה לא משתמשים למעשה ב"מה שבחוץ בחזית הוא גלוי ובהיר (אש 101)* בעוד מה שבעורף - נסתר (מים 010)". למעשה, תאורית הכת השחורה זה בדיוק ההיפך. החזית מקבלת את אזור הקריירה המיוצגת על ידי טריגרמת המים 010. לעורף מתאימים את אזור התהילה המיוצג על ידי טריגרמת האש -101. ואז בהתאם מה שגלוי ובהיר (אש 101) נמצא בעורף ומה שנסתר (מים 010) נמצא בחזית. מומחה I CHING ניסה להגן על אמיתות הבא גואה ורק חשף את האי חוקיות של זה.

למעשה אין זה לא הגיוני לייחס לדלת את אזור הקריירה. כיוון שטרגרמת המים (010) מייצגת חוכמה אף אחד לא יטען שחוכמה איננה חיונית להצלחה בקריירה. בפאנג שואי דלת הכניסה הנה החלק החשוב ביותר בבית. זה גם החלק הפעיל ביותר של הבית המכניס את רוב אנרגית היאנג. קביעת אזור הקריירה בדלת הכניסה יכולה להיחשב למוצדקת. כל השאר זה פיתוח לוגי.

במאמר הזה הסברתי קשר חלש של 8 שאיפות החיים עם הבא גואה. ההסבר נכון גם עבור הקשר בין הכת השחורה והבא גואה. חלק זה של אסכולת הכת השחורה זה שיפור מתוחכם של תאורית אסכולת 8 שאיפות החיים.

LIN YUN טוען שהחלק הטרנסדנטלי (המנטלי-רוחני) של הפאנג שואי עוצמתי הרבה יותר מהחלק הלוגי שלו. הייתי רוצה להפוך את אמרתו ולהגיד: טרנסנדנטליות הרבה יותר עוצמתית מפאנג שואי.

למעשה פאנג שואי איננו קסם. לא נוכל לצפות מהפאנג שואי לשנות את חיינו תוך רגע. טרנסנדנטליות, אם מאמינים בה, יכולה. אין ויכוח.

לרמה זו של פאנג שואי ישנם מאמינים רבים. להיות פופולרי זה להצליח, ואם אתה מוצלח סימן שאתה ראוי לכך. יש פה כמה נקודות טובות שאסכולות אחרות של הפאנג שואי יכולות לאמץ.

* 010 – יאנג
101 - יין

מתורגם על ידי המרכז של ג'וזף יו לפנג שואי כל הזכויות שמורות למאסטר ג'וזף יו.


www.fsrc.co.il
[email protected]
03-7411080

www.fsrc.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מאסטר ג'וזף יו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]