חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
"תושבות" יחידים לצורכי מס בישראל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ג'קוזי סאונה יבשה ברבקיו גריל

נושא המאמר: 10 טיפים לבחירת המנגל המושלם
מאת: טל תגר   שמור מאמר למועדפים

אף אחד לא רוצה להיות זה שצריך לתרץ למה הבשר יצא שרוף מבחוץ ונא מבפנים. את מי בדיוק זה מעניין שהמנגל לא מתאים? רגע לפני שרצים לקנות מנגל לחג, מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות את ההחלטה הנכונה.

1. נוחות בעבודה – רצוי לשים לב למספר מאפיינים שמשפיעים על נוחות מהלך הצלייה. על משטח העבודה להיות בגובה המתאים לכם. רצוי שמתקן הברבקיו יגיע עם משטח עבודה, או עם ווים לתליית כלי עבודה. מומלץ לשאול את המוכר אם המתקן מגיע עם חבילת כלי עזר (מלקחיים, נפנף וכדומה).
2. גובה ארובה – ישנם מתקנים שמגיעים עם ארובות פליטה לעשן. קחו זאת בחשבון כשאתם ניגשים לקנייה. וודאו היכן בדיוק תמקמו את הברבקיו. לא מומלץ שהארובה תהיה קרובה לתקרת מרפסת או בצמוד לקיר, אלא באוויר הפתוח.
3. שירות, אמינות ואחריות – בדקו מי עומד מאחורי המוצר, כמה שנות אחריות יש עליו, והאם הוא עומד בתו תקן. במיוחד שימו דגש לכך במכשירי גז. בררו אם האחריות תקפה גם במידה וההתקנה נעשית באופן עצמאי על ידי הלקוח.
4. סוג הצלייה – למנגלי פחמים (פשוטים) לוקח זמן רב עד שבוערים, אך טעמו של הבשר משובח. לעומת זאת, מכשירי גז מקצרים את זמן ההמתנה, אך טעם הבשר עשוי להיות איכותי פחות. עשו בעצמכם את החישוב מה אתם מעדיפים, בהתייחס לנתונים הללו. פתרון אולטימטיבי הם מתקני ברביקיו מאבן, שעושים שימוש בפחמים רגילים, ובגלל המבנה המיוחד שלהם זמן ההדלקה קצר ביותר.
5. עמידות – בדקו את רמת העמידות של המכשיר. ישנם מכשירים שמתאימים לפחמים רגילים וישנם כאלה שמתאימים לצלייה באמצעות עצי הסקה, כגון עצי אורן, זית ואחרים. אלה מחייבים מכשיר בעל דרגת עמידות גבוהה ביותר לחום.
6. רגע לפני צלייה – סוג חומר הבעירה קריטי לטעמו של הבשר. מומלץ להשתמש בכמה שפחות מוצרי דלק למיניהם, ובמקומם לשים זרדים ועלים יבשים, וגם עשבי תיבול.
7. שלב הצלייה – בדקו אם המנגל מגיע עם רשת מתכווננת, אותה ניתן להרים ולהוריד בהתאם לאופי הצלייה. יש לכך חשיבות, מכיוון שכל סוג בשר נצלה בזמן שונה ובדרגת חום שונה. לדוגמא: רשת גבוהה יכולה להתאים לעישון בשר.
8. סוגי רשתות –נישנם סוגי בשר שמחייבים רשת מיוחדת, וכדאי להיערך לכך מראש. רשת מרובעת מתאימה לצליית דגים ולכבדים. היוועצו עם המוכרים בקשר לסוגי הרשתות השונות
9. ניקוי – מלאכת הניקוי יכולה להיות קשה ומייגעת. שימו לב, כי למכשיר המנגל יש מגירת אחסון נשלפת באמצעותה אפשר לרוקן את האפר שנותר מהפחמים, או לחילופין שניתן לשלוף את המשטח עצמו, או להפוך את המנגל כולו. רצוי לקבל הוראות מדויקות איך לנקות את המנגל ובאיזה חומרי ניקוי להשתמש.
10. כיסוי – במידה והמנגל עתיד להישאר מחוץ לבית בכל ימות השנה, מומלץ לדאוג לכיסוי מפני גשם, רוחות וכו'.

www.ismor.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טל תגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]