חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נכנס עם הראש בקיר? אתה צריך יחסי צבור באינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחשוב חנויות קמעונאות יעוץ עסקי דרור בוקצ'ין

נושא המאמר: מחשוב במרחב הקמעונאי
מאת: דרור בוקצ'ין   שמור מאמר למועדפים

הנדון : מרכיבים חשובים במערכת קופות ממוחשבות


העולם קמעונאי תחרותי ומשתנה בתדירות גבוהה. הצלחת העסק במרחב הקמעונאי תלויה בגורמים רבים, החשוב מכולם הוא המיקום.
ואולם, בנוסף למיקום יש לתת את הדעת לאופי הלקוחות, המסחור החזותי ובעיקר לתת את הדעת על מערכת המחשוב וניהול הידע של הרשת הקמעונאית והחנות הבודדת.

בישראל פועלות מגוון רחב במיוחד של חברות המציעות פתרונות מחשוב למרחב הקמעונאי ובהם חברות בינלאומיות ומקומיות הממחשבות עסקים ורשתות בארץ ובעולם.
בנוסף לחברות המתמחות במחשוב קמעונאי, קיימים בישראל מגוון בתי תוכנה שכתבו תוכנית בהתאם לאיפיון שהועבר אליהם.

בבואנו לבחון את התאמת הפיתרון לעסק, לחנות או לרשת, רצוי לבחון מספר פרמטרים מהותיים והתאמתם לגודל העסק ולצרכיו, כדוגמת החשיבות של עבודה מהירה על קופות מגע, הצורך במשרד אחורי, הצורך להנהלת חשבונות מקוונת ומהירה, ביצוע משלוחים למסעדות, יכולת התממשקות למערכות הנהלת חשבונות ו ERP כדוגמת SAP.

המערכות המתקדמות מאופינות בד"כ כתוכנה לניהול קופות, לניהול משרד אחורי ולניהול מרכז רשת. התוכנה מורכבת ממודולים שונים ומאפשרת שליטה על נקודות מכירה בעלות אופי שונה על בסיס נתונים יחיד. התוכנה כוללת שלושה מודולים עיקריים : תוכנת מגע לקופאי , תוכנה לניהול הסניף ולניהול הרשת ותוכנה להגדרת אופי פעולת הקופה.

באמצעות מודולים אלה מאפשרת המערכת למחשוב ארגונים גדולים בטכנולוגיה חדישה , מהפכנית וייחודית בעולם.

תוכנה מתקדמת, תפותח בד"כ באמצעות כלי פיתוח מתקדמים כדוגמת דור חמישי יציב ביותר הנקראpower builder מבית חברת .Sybaseכלי המאפשר לספק מוצר יציב ברמה שטרם נראתה במערכות קריטיות כגון קופות ומערכות קמעונאיות.

בחנו מגוון מערכות לניהול קופות ורשתות קמעונאיות ומצאנו לנכון לציין את המרכיבים החיוניים הבאים:

1. עבודה און-ליין בזמן אמת.
הקונספט בו כל הקופות בארגון מקושרות און-ליין אל בסיס נתונים אחד הממוקם בחוות שרתים, מאפשר קבלת מידע עדכני בזמן אמת במרכז הרשת וכן כל עדכון כגון : מבצעים , שינויי מחירים , וכו' בזמן אמת במיקומים שונים. הלקוח יכול לבחור בין עבודה בשיטת thin client עם חוות שרתים מרכזית, שיטה החוסכת עלויות בתחזוקת הקופות ובשדרוגי תוכנה עתידיים, לבין התקנה מסורתית עם שרתים מקומיים ושידורי מידע בין המרכז לסניפים ולהיפך. בהתקנת "לקוח רזה", תוכנת האפליקציה אינה פועלת על מעבד הקופה לכן ניתן לבצע הרחבות ותוספות לתוכנה ללא השקעה בעוצמת המחשוב של ה"קופה הרזה".

2. סביבת עבודה ידידותית.
המערכת המותאמת למשתמשים שונים והמבוססת על עמדות PC/IBM בסביבת WINDOWS מאפשרת מתן פתרונות ניהוליים החל מנקודת מכירה בודדת ועד רמת רשת שווק , ממומשקת עם תוכנות חשבונאיות כגון : SAPB1, חשבשבת , פיננסית וכו'.
כמו כן , חשוב לציין כי התאמות המערכת לצרכי הלקוח נעשית בצורה פשוטה ומהירה ולעיתים קרובות על ידי הלקוח עצמו.
גמישות המערכת ואופן תפעולה מביאים תוצאה אופטימאלית עבור המשתמש.

3. יעילות ומהירות.
המערכת מופעלת באמצעות מסכי מגע אשר מייעלים את תפוקת הקופאי הן במהירות העבודה והן בפשטות ההפעלה. התוכנה חייבת לאפשר ללקוח התאמה אישית על פי אופי העסק וביכולתה לגדול עם צמיחת הארגון. התוכנה מכילה בתוכה שפות שונות (כולל סינית), ותוך כדי פעולתה, מזהה את שפת המשתמש ומציגה את כל מסכי התוכנה בשפתו כולל הפיכת תצוגת המסכים שמאל/ימין .

4. מועדון לקוחות.
שימור לקוחות קיימים , נושא המעסיק כל ארגון , חייב ליהיות מוכל גם הוא במערכת. התוכנה תאפשר מעקב אחר לקוחות קיימים , היסטורית תשלומים , תדירות ביקורים , וכו' ובכך מסוגלת התוכנה להתאים להם מבצעים אישיים ו/או קופונים כגון : מתנת יום הולדת , שוברי זיכוי , הנחות וכו'.

5. ניהול ספחים.
הפקה ומימוש שוברי זיכוי מכל סוג חייבת להתנהל בצורה ממוחשבת לחלוטין כך שלא ניתן לממש את אותו שובר יותר מפעם אחת . השובר יוכל להיות ממומש בכל נקודת מכירה כיוון שכל נקודות המכירה נמצאות על אותו שרת ואותה רשת נתונים .החזרות מוצרים מתנהלות באותו פורמט.

6. גיוון מערכתי.
בהתקנה בשיטת "לקוח רזה", כאשר כלל הארגון מנוהל ע"י שרת נתונים אחד המכיל את כל תוכנות הניהול הנדרשות אין צורך לעבור בין מערכות שונות ולבצע סנכרון . ניתן לחבר רשתות קמעונאיות שונות לחלוטין המוכרות מגוון שונה לחלוטין לבסיס הנתונים המרכזי, דבר החוסך הוצאה עצומה ברכישת והפעלת מנועים לבסיסי נתונים נפרדים. לא מבוצעים שידורי לילה, כל המערכת פועלת און-ליין בזמן אמת ומאפשרת כריית נתונים בצורה קלה ופשוטה בהשקעות נמוכות. אין ספק כי גם נושא אבטחת המידע מתכנס למימדים צנועים מאוד מכיוון שמדובר בשרת ולא בעמדות מכירה.

7. מלאי ( משרד אחורי).
התוכנה תאפשר שליטה מלאה במלאי , החל מקבלת הסחורה , קליטתה וסיים בשלב המכירה והוצאתה מהמלאי עם ניהול מלא של משרד אחורי. כמו כן מאפשרת התוכנה המלצה להזמנת סחורה ובדיקת מלאי בכל הסניפים ברשת.

8. מסופים אלחוטיים/סלולאריים.
יש לבחון עבודה אלחוטית וסלולארית ללא תלות גיאוגרפית ומיקום.

9. דוחות מערכת.
התוכנה תספק למשתמש מגוון גדול מאד של דוחות ניהוליים כגון : מכירות , חסרים, מחירים, יעילות עובדים, פריטים, החזרים וזיכויים, ספקים, תעודות משלוח, חשבוניות, רכש, אמצעי תשלום, ממוצע קניות לקוח, דוחות ניהוליים, חומרי גלם, מועדון לקוחות ועוד דוחות רבים בפרמטרים שונים ומגוונים. (למערכת מחולל דוחות).

10. התוכנה תכלול בתוכה מודול ניהול מבצעים מתקדם ביותר הכולל מנגנון מניעת "התנגשויות מבצעים" מנגנון זה, אינו קיים במערכות אחרות ומאפשר לארגון חיסכון כספי ניכר עקב מניעת כפל מבצעים וכדומה.

11. בית התוכנה חייב לספק, חוברת הפעלה, תמיכה טכנית מלאה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע או בהתאם לאופי הפעילות של העסק. בית התוכנה צריך להציע שרות ואחריות מלא על הציוד ועל התוכנה כולל יכולת השתלטות מרחוק על המערכת לצורך ביצוע תיקונים ועידכונים.
לפרטים נוספים ניתן לפנות להנהלת החברה בטלפון 09-7466662 שלוחה 4.

המאמר נכתב ע"י דרור בוקצ'ין, יעוץ עסקי . למידע נוסף ניתן לפנות ישירות: [email protected]






מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דרור בוקצ'ין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]