חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניתוכי חניכיים, והגיל השלישי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יופי טיפוח נשים דיסול

נושא המאמר: כדי להמשיך להיות יפה, מושכת, גורמת להפנות אילך מבטים ולעכב את סימני הגיל ונזקיו
מאת: עצות בדרך אל היופי!   שמור מאמר למועדפים

עצות בדרך אל היופי!
כדי להמשיך להיות יפה, מושכת, גורמת להפנות אילך מבטים ולעכב את סימני הגיל ונזקיו:
1. שמרי על איזון נטיית הטיפוס אשר תגלי מהשאלון והשתמשי לצורך האיזון בתקופות של שינוי באיזון באוליגוטיב שמצאת.
2. אזני את המערכת ההורמונלית שלך לאורך כל החיים ולמרות כל השינויים.
3. הרפואה הפונקציונלית מסייעת לעשות זאת בעזרת המוצר אומגלין או ביוטיב אשר מכילים חומצות שומן חיוניות לאיזון מערכת הורמונלית, העצבית והעור. את חומצות שומן הללו קשה להשיג במזון המתועש הקיים.
4. אכלי באיזון מרבי כל ארוחה. המזון הרצוי אגוזים, ירקות, פירות, קטניות ודגנים. אם אינך אהבת או את במצוקת זמן הרפואה הפונקציונלית דאגה לאיזון תזונתי עבורך בצורת מוצר הנקרא תא-חמצני.
5. הפחיתי צריכת פחמימות.
6. שני בין 7 ל- 8 שעות ללילה.
7. בצעי פעילות אירובית ופעילות לשיפור גמישות הגוף.
8. בצעי הרפיה תוך כדי נשימות עמוקות.
9. הקפידי על פעילות מינית סדירה מספקת ומהנה. אל תגזימי אך גם אל תמעיטי. צרו מצבים נוחים לפעילות מינית תקינה.
10. חשק מיני בריא משקף בריאות ונמרצות בחיי האישה ביתר פעילותה בחיים.
11. מעל גיל 40 הרגישות לשינויים הורמונליים עולה ולכן אנו משתמשים ברפואה פונקציונלית במוצר המאזן הורמונליים מסוג זה בעזרת מוצר הנקרא מנוטיב.
12. צאי לחופשות רענון כיף ורוגע לפחות שלוש פעמים בשנה למינימום 3 ימים בכל פעם. הקפידי שנופש כזה יהיה רחוק מסביבת עבודתך או מגורייך, ושלבי נוף בטבע ומים.
13. שמרי על תקינות פעילות העיכול והימנעי מעצירות או שלשול מגזים, מנפיחות, מכאבים וכו'. אם חשה בחלק מסימנים אלו בדקי את מזונך והשתמשי במוצר הנקרא ביוקל המשפר את איזון מאזן החיידקים לטובת חיידקיי המעיים החיוניים ופרופרגיל המסייע לאיזון והרגעת הרקמות והממבראנות בעיכול.
14. קרצפי את עורך עם מברשת גוף.
15. הימנעי מחשיפה מופרזת לשמש. אם את נחשפת לשמש הגני על עצמך עם קרם הגנה, אך חשוב יותר להגן על עורך ומערכותיך מבפנים ולשם כך בא לעזרתך רכיב תזונתי הנקרא תא חמצני.
16. אם את נוהגת להחשף לשמש של הצהריים הגני על עצמך בעזרת כמוסות דיסול לשתייה להגנה יעילה ולצמצום משמעותי בנזקי השמש. דיסול מצמצם כתמים ומגן בפני קמטים.

אם תבצעי חלק מההמלצות תחושי אחרת – חיונית, יפה וזוהרת למשך שנים רבות מאוד ולעיתים אף מעבר לציפיות. אין ספק שביצוע המלצות אלו ידחו בשנים רבות התערבות כירורגיות המהוות טראומה לגוף. זכרי הגברים אוהבים מראה טבעי.

http://www.tivoni.com

www.tivoni.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עצות בדרך אל היופי! שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]