חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם יש טיפול בהתקרחות עם תוצאות?





    קישורי טקסט (לפרטים)




אינדקס עסקים

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עמודי-חדשות-ושונות ייעוץ ביטוח בריאות ביטוח

נושא המאמר: ביעור הבורות בנושא ביטוח סיעודי
מאת: דני טל - פורשור מומחים בע"מ   שמור מאמר למועדפים

האם הציבור הישראלי מודע לזכויות המגיעות לו במסגרת מערכת הבריאות והביטוח לאומי בנושאי סיעוד , האם ההפרדה שנקבעה בחוק בין סוכני ביטוח ליועצי ביטוח תשנה את התייחסות הציבור וכיצד יוזמה ברוכה של חברה עם עקרונות ושליחות מתקבלת בברכה אך גם בכפיות טובה זדונית


ההודעה שקבלתי השבוע בתיבת הדוא"ל שלי נראתה תמימה למדי, " נא צור קשר עם ע. מחיפה מס טלפון..." רשמתי לפני את מספר הטלפון ברשימות המשימות שנדחו לסופו של יום. לתומי חשבתי שזו הודעה נוספת ברשימת ההודעות שהתקבלו במשרדי בעקבות מבצע שיזמתי עקב שביתת הרעב של חולי הסרטן בחודש שעבר שבמסגרתו אפשרתי לכל אזרח החפץ בכך הדרכה חינם בנושא הכיסויים הביטוחיים בנושא התרופות שאינן בסל או במקרים טראומתיים בריאותיים אחרים.
בתום יום העבודה העמוס בו נפגשנו עם מספר רב של פונים להדרכה התפנתי להתקשר לגברת ע .ולהפתעתי מצידו השני של קו הטלפון נשמע קולה של גברת נחמדה המתקרבת לגיל שבעים שנשמעה נמרצת וקלילה מלאת חיים וחביבה .
כמה רבה הייתה הפתעתי כאשר גוללה בפני את סיפורה קורע הלב.
" דני אישי הצעיר" פתחה את סיפורה " הנני אישה ערירית במצב בריאותי חמור, אינני יכולה ללכת, זקוקה להחלפת חיתולים עקב אי שליטה על סוגרים וזקוקה לעזרה בכל פעולה, כסף אין ופנייתי למוסדות ולחברות הביטוח הסתיימה בכך ששני בודקים הגיעו לביתי, בקשו ממני לבדוק האם יכולה אני לבצע תנועות מסוימות, ציינו שראו בפנית חדרי הליכון בו השתמשתי בעת מסוימת ועתה עומד מיותם ולאחר מספר ימים קבלתי מכתב בו נפסלה בקשתי לתמיכה עקב כך שאנני מוגדרת כמוגבלת הנחשבת סיעודית. ופוליסת הביטוח שלי מתבררת ככזו שאינה נותנת מענה במקרה זה."
עוד היא מדברת ומחשבותיי נודדות למחוזות אחרים, הרי בימים אלה הכרזנו על מתן הדרכה לאזרחי המדינה, עזרה שאולי תמנע מהם את המצב החרפה וחוסר הישע כגון זה אך איננו יכולים להיענות לכל הפונים
ומדוע שלא נפרסם הדרכה זו לכלל הציבור, הדרכה אשר תבהיר לכל פונה את מצבו ואת האפשרויות העומדות בפניו קודם מקרה, כאשר כבר מאוחר מדי.
ולכן בחרתי לסכם במאמר זה את הנושאים העיקריים שעלו בשיחת ההדרכה כנושאים שרב הבלבול והנסתר על הגלוי .
נושאים בדבר זכויותיו של הציבור במקרה של סיעוד בקופות החולים , בביטוח הלאומי ובביטוח הפרטיים והקולקטיביים.
יידע כל אדם בישראל את הרובדים השונים של הכיסויים . ואכן בפגישות ההדרכה שתרמנו במסגרת החברה מצאנו שהשאלה העיקרית היא סביב הנושאים הבאים אותם החלטתי לפרוש במאמר זה.
זכויותיו של הציבור בנושא תרופות:
במסגרת קופח וסל התרופות ניתן לקבל כ2\3 מהתרופות הקיימות בעוד כשליש הנותר בנוי ברובו מתרופות שאינן החדשות והטובות ביותר וברור שהינן היקרות ביותר ועלותן לעיתים עשרות אלפי שקלים בחודש
במסגרת הביטוח המשלים
מהפגישות שערכנו עלה שמרבית הציבור אינו מודע לכך שהביטוחים שבמסגרת זו מוגבלים ונותנים מענה רק לאחוז קטן מתוך התרופות שאינן בסל
במסגרת הביטוחים הפרטיים
אחוז ניכר של הפונים ליעוץ לא מודע להבדלים בין תוכניות הביטוח השונות, החישבות לשים לב לנושאים כגון: סכומי הכיסוי , רשימות והגדרות התרופות, השתתפויות עצמיות ועוד.
בנושא הסיעוד
רוב הפונים לא היו מודעים כי במסגרת הסיוע שנותנת המדינה הסיעוד ניתן רק לבעלי שכר שנמוך מהשכר הממוצע במשק.
שהחוק מקנה זכאות רק לגברים מגיל 65 ונשים מעל גיל 60. וע"פ ההגדרות החמורות של אי יכולת תפקוד והינן רחוקות מהמציאות היום יומית העגומה.
שהסיוע ניתן רק לחולים המטופלים בביתם ע"י מטפל ועלותו לא תעלה מעל 25 אחוז מהשכר הממוצע במשק ( כיום 1700 ₪ לחודש ) שבמקרה ההזדקקות לאישפוז סיעודי העלות המשולמת ע"י בני המשפחה ורק לאחר בחינת הכנסותיהם על פי דווח מלא והצהרה בדוקה בפני עוד או בית משפט יינתן במקרים מסויימים סיוע כל שהוא ממשרד הבריאות כשמרבית הסכום יממון עדיין ע"י בני משפחת החולה והמדובר באלפי שקלים בחודש.
בורות רבה בציבור הן לגבי הביטוחים במשלימים והפרטיים בנושא זה.
מרבית הציבור אינו מודע למגבלות התשלום של הביטוחים המשלימים הן בנושא הסכום הזעום והן בנושא תקופת התשלום הקצרה והקריטריונים החמורים לקבלת סיוע.
במסגרת הביטוחים הפרטיים שוב עולה בורות בנושא ההבדלים בין הביטוחים השונים במסגרת הפרטיים
חשיבות תשומת הלב להגדלת הזכאות מבחינת מצב תפקודי,קביעת צורת התשלום האם כפיצוי ( תשלום כספי ללא הוכחת הוצאות או כשיפוי ( תשלום רק כנגד קבלות והוצאות )
סכום התשלום החודשי ( תקופת התשלום האפשרית)
3 שנים או חמש או לכל החיים.
תקופת המתנה אשר עלולה לעיתים להיות קריטית כגון שלוש שנים ( כאשר ההסבר נשמע לעיתים הוא שתקופה זו מכוסה ע"י הביטוחים המשלימים , ומה שבמקרה בו החולה אינו עומד בקריטריונים המחמירים של הביטוחים המשלימים...)
האם התשלום לפוליסה קבוע או לחילופין עולה עם השנים ועלול להגיע לסכומים אותם המבוטח אינו יכול לשלם עוד ונשאר ללא ביטוח.
ומה קורה בעת הפסקת תשלום כזו?
אין ספק שכל התשובות לשאלות אלה טוב שיבחנו בצורה מקצועית ע"י יועץ אובייקטיבי מקצועי אך אני מקווה שעצם עליית נושאים אלה תתרום לקוראים מעט תרומת יידע ושיחות הבהרה עם סוכני הביטוח הבייתים.
ועוד:
מבדיקת תוכניות ביטוח רבות עולה שמספר לא מועט של תוכניות ביטוח נמכרו לאזרחים ע"י מוכרנים וסוכנים לא מקצועיים .
רבים המקרים בהם נתקלנו בכפל כיסויים ( ברור שגם בתשלום כפול) חוסר בכיסויים, הצהרות בריאות וטפסים ממולאים לא כהלכה ( דבר שעלול לעיתים לבטל את תוקף הביטוח אפילו במקרה של שתלום רציף לאורך כל החיים.
לשמחתנו מידי יום הננו נתקלים בפוליסות ביטוח הנערכות ע"י סוכנים מקצועיים ואמונים העושים במלאכת הקודש זו באמונה ובשליחות ועל אלה אנו מבקשים לברך ולהמליץ.
בנושא חברות הביטוח חייב אני הבהרה, במסגרת המבצע תרומת ידע חזרו המילים " הדברים שלא יספרו לך חברות הביטוח " שגם אלה שסברו שהכוונה היא לנגח את חברות הביטוח או שהייעוץ נועד לנגח את חברות הביטוח.

מטרותינו במבצע הינה לעודד את הציבור ולחדד את מודעותו בנושא הצורך בביטוחים פרטיים , ובלבד שייעשו בצורה מקצועית ואמינה בידי סוכנים מורשים ומקצועיים בהמלצת יועצים אובייקטיבים /


מאמרים אקדמאיים - מאמרים באנגלית - מאמרים מתורגמים - מאמרים מדעיים - מאמרים רפואיים - מאמרים משפטיים - מאמרים פסיכולוגיה - מאמרים אקדמים - מאמרים בעברית - מאמרים בקרימינוגוליה - מאגר מאמרים - סיכומי מאמרים - מאמרים קולנוע - מאמרים בתקשורת - כתיבת מאמרים - פרסום מאמרים חינם - חיפוש מאמרים פרסום מאמר באינטרנט פרסום מאמר מקצועי פירסום מאמרים מקצועיים מאמרים באתר מאמרים article.co.il

forsure.org
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דני טל - פורשור מומחים בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]