חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תרפיה באומנות - כשהציור מדבר מבפנים - טיפול באומנות - טיפול באמנות - תרפיה באמנות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתנות לגבר מתנות מתנה לגבר איך קונים מתנות לגבר שיש לו הכל?

נושא המאמר: איך קונים מתנות לגבר שיש לו הכל?
מאת: פדר לירון   שמור מאמר למועדפים

הבעל של חברתי דנה חוגג יומולדת 35, והיא שוברת את הראש בלי סוף מה לקנות לו במתנה.

ארנק לגבר? היא קנתה לו כבר לפני שנה. הארנק כבר שחוק, לא מרוב שימוש חלילה, פשוט הוא מתעקש לדחוף אותו לכיס האחורי של הג'ינס. הלכה המתנה... קורס בישול? יופי של מתנה לגבר. שיבין מי היד שמנענעת את הסינר בבית. היא שלחה אותו לקורס הכנת סושי - והוא חזר בעיקר שבע. אבל שלא תחשבו שאהרוני בפוטנציה התחיל לגלגל לה סושי כל ערב. אולי בפעם הבאה היא תקנה לו במתנה מקלות סושי והוא יבין את הרמז.

היא חשבה על כיוון של מתנה רומנטית. קורס יינות, למשל. אמרתי לה שכבר שלחתי את בעלי במתנה לקורס כזה, אבל גם הוא חזר בעיקר שבע, וגם קצת שתוי. טוב שהוא יודע מה זה "עפיצות", אמרתי לה, אבל המתנה הזו לא ממש עוזרת לי כשבמילא אני זו שהולכת לסופר לקנות יינות לארוחה רומנטית. פעם היא אפילו קנתה לו בתור בדיחה מתקן נייר טואלט שמותקן בו רדיו זעיר. הבעיה הייתה שבעלה השתמש בכפתור הצפצוף כל פעם שנגמר לו נייר הטואלט, אז היא השמידה את המתנה...

לנשים אין בעיה לקנות מתנות - גם בתחום המתנות הרומנטיות. תמיד אפשר להביא לאישה קופסת שוקולדים גדולה, רק שקחו בחשבון שאחר כך היא תבכה על הדיאטה. תמיד אפשר להביא מתנה רומנטית וריחנית במיוחד - זר פרחים גדול עם הקדשה. רק חבל שהפרחים נובלים בסוף...

בעצם דיברנו על הגברים... מה קונים מתנה לגבר? תמיד הוא ישמח למשהו שיש בו הרבה כפתורים, הוראות הפעלה מסובכות, ושאין לחבר שלהם אחד כזה משלו. אבל שלא תחשבו שזה מפשט את הסיפור.

נסי לקנות לו מכשיר MP3 משוכלל - עם כל הכפתורים האפשריים, ואז הוא יגיד לך שלחבר שלו רונן יש בדיוק אחד כזה, אבל דק יותר. עם כפתורים משוכללים יותר. והוא גם עושה קפה.

אחרי זה הוא יגיד לך ש- MP3 זה כבר לא אין- והוא מעדיף שתקני לו IPOD. אבל אם האיי פוד שקנית לו לא מספיק דק ולא נכנס לכיס של החולצה?

הצעתי לחברה שלי לקנות לגבר שלה במתנה מאפרת- חיפושית. פולקסוואגן המציאו למעריצים שרופים בלבד העתק מושלם של חיפושית - ובתוך המכונית מותקנת מאפרה שואבת עשן. היא דווקא התלהבה מהרעיון, רק חבל שהוא לא מעשן... הדרך הכי טובה, כנראה, לקנות לגבר מתנה היא לשאול אותו מה הוא רוצה. בניגוד לנשים- שלא משנה כמה הן יסבירו לגבר הוא לא יידע מה לקנות להן במתנה, באיזה צבע, איזה דגם, ובאיזו חנות הוא מוצא את זה- גברים תמיד יודעים מה הם רוצים. ואם לא- אז לפחות שיגיד תודה ששאלת.

מתנות לגבר

www.gimmick.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פדר לירון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]