חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חלב לשתות או לא לשתות חלק ב' – יעקב עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיפול פנים קוסמטיקאית בראשון לציון קוסמטיקאית בראשל"צ טיפול פנים בראשון

נושא המאמר: מיומנה של קוסמטיקאית-6
מאת: יהודית מורי   שמור מאמר למועדפים

הלו?

קול חזק סמכותי ומבודח נשמע מעבר לקו השני בבוקר סגרירי של סוף חורף קר.

" יש לי יום הולדת מחר".

זה היה קולה של לילי , אישה באמצע שנות ה-70 לחייה, אחות מוסמכת לשעבר, כיום פנסיונרית.

קבענו למחרת בבקר.

מן הפעם הראשונה שדיברתי איתה בטלפון הסקתי שהיא אישה חזקה, דעתנית, בעלת אנרגיות שמחות וחוש הומור נפלא, אישה מיוחדת במינה.

בחלק גדול משיחות הטלפון שלי עם לקוחות אני קולטת מעבר לקו מי היא האישיות שנמצאת בקו השני.

בניגוד לאי מיילים או להודעות sms בימינו הכוללים מילים בלבד, שיחה בטלפון כוללת גם את הקול שמבטא את הרגש ושהוא מאוד אישי בכל אדם. הקול הוא מדד אמין ביותר לגבי מצב הרוח של הזולת ודרך הקול עוברת גם אישיותו.

עם הזמן והניסיון למדתי לזהות סוגים שונים של אישיותיות הנשים שאני מדברת איתן על פי אינטונציית הקול, אם זה קול מחוספס וקשה, רך או עדין, סמכותי ,נוקשה, מתנשא ועוד...

לכל אדם טביעת הקול האישית שלו.

בדרך כלל אנשים משתמשים בקולם על מנת להעביר רגש או תחושה לגבי משהו שמפריע להם או להיפך. בשעת כעס למשל, הדיבור יכול להיות חותך ונוקשה ובזמן שאדם מרוצה הוא מביע את דעתו באמצעות דיבור נעים ורך.

טון הדיבור מעיד בהרבה מקרים על האדם שאנו מדברים איתו, אישיותו, דרך החשיבה שלו ועוד...

האם גם אתם מסתקרנים לעיתים מיהי הדמות מעבר לקו ? מרתק.

כשאני מדברת עם לקוחה , לעיתים, אני עושה הימור קטן ביני לבין עצמי האם אהיה צודקת לגבי אישיותה, ברבות הימים לאחר הפיכתה ללקוחה קבועה אצלי אני יודעת ברב המקרים שצדקתי.

נחזור ללילי גיבורת הסיפור שלי היום.

לילי נולדה בסרייבו. בת שמונה היתה כשהופגזה העיר על ידי הגרמנים ואביה נאלץ לשלוח אותה ואת אחיה בן השתים עשרה להוריו שבכפר. לילי זוכרת את רגע הפרידה העצוב, האם בכתה והאב רץ לקנות פירות ולהשחיל אותם דרך קרון הרכבת בו נסעו. זאת היתה הפעם האחרונה שראתה את הוריה ואחיה הבכור. סבתם סירבה לקבלם ולילי הושמה במנזר ואחיה היה רועה צאן באחד הכפרים.

לאחר מספר חדשים התגלגלה ממשפחה למשפחה בכפר ושימשה כרועת צאן או סורגת גרביים תמורת אוכל ולינה. לקראת סיום המלחמה נפגשה עם אחיה שסיפר לה את הבשורה המרה שהוריה ניספו ולא ידוע מה עלה בגורלו של אחיה הבכור. אחר כך לילי התגלגלה לבית יתומים בבלגרד.

בשלב מאוחר יותר בחייה נסעה לכפר וגילתה שסבתה נפטרה אך סבה שמח לקראתה ויחדיו עלו לישראל לילי, אחיה, הסב וארווין שגדל איתה בבית היתומים.

בארץ היו בקיבוץ, התגייסו לצבא. לילי וארווין נישאו והביאו לעולם שתי בנות.

לפני כשנתיים נפטר ארווין, לילי סעדה אותו בתקופת מחלתו באהבה רבה ובחמלה.

לילי היא אשת השנה בשבילי. אישה שעברה תלאות וסיפור חיים כל כך קשה ועדיין אופטימיסטית ללא תקנה.אישה מרתקת בעלת שמחת חיים המציגה מבט שונה ומבדר על סיטואציות שונות משגרת החיים היומית.

בבואה לטיפולים אצלי, במהלך העיסויים ותוך כדי לישת גופה אני חשה כאילו אני נמצאת במופע "סטנד אפ" בשידור חי. לאורך כל הטיפול אנו צוחקות ואנו יוצאות נשכרות מהטיפול , היא מהעיסוי המקצועי ואני משחרור נפשי-תרפיה על ידי צחוק.

לפני כשבוע בהגיעה לטיפול צוחקת ונמרצת כדרכה, סיפרה לי שנפלה ושאלה בבדיחות הדעת :

את יודעת למה יש לנו ציצים גדולים? זה בולם את הנפילה. זאת לילי וזאת דרכה המיוחדת לראות את החיים.

אז, לסיום, לילי , אם תקראי אי פעם את הסיפור שלי עלייך דעי לך שאני אוהבת, מעריצה אותך ושאת דמות לחיקוי ומודל עבורי והדרך שלך היא דרך של ראייה אופטימית של החיים העוזרת לנו למצות אותם בקלות ועם הרבה יותר הנאה.

דרך זאת מחברת אותנו לאמונה פנימית חזקה, לפיה אם משהו קורה, יש לנו את הכוחות והיכולות להתמודד איתו והבחירה כיצד תמיד בידנו.

הכותבת היא יהודית מורי מ"מור קליניק" מרכז לקוסמטיקה טבעית, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ.

www.morclinic.com

www.morclinic.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יהודית מורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]