חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הדברת יונים בבניינים רבי קומות





    קישורי טקסט (לפרטים)




מכשירי ספורט וכושר עכשיו במחיר מעולה בוואלה שופס לחץ כאן!
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיאטה ספורט שריפת קלוריות הרזיה

נושא המאמר: דיאטה וספורט - שריפת קלוריות בעשרה צעדים קלים
מאת:    שמור מאמר למועדפים

שריפת קלוריות בעשרה צעדים קלים


אתם כל כך עסוקים שאין לכם בשום פנים ואופן זמן להתעמל, נכון ? ממש לא. חשוב שתמצאו את הזמן, ואנו כאן כדי לעזור לכם. בסיר הלחץ בו אנו חיים, בעבודה ובבית, אנו חייבים להיות קריאטיביים כדי "להגניב" אימון ספורט.

הנה 10 טיפים לאנשים במרוצה:

1. דבר ראשון בבוקר השקיעו 10 דקות באימון. בחרו בשלושה תרגילים ובצעו אותם ללא הפסקות במשך 10 דקות. לדוגמא: שכיבות סמיכה (גוונו ע"י שינוי רוחב הידיים לעומת הגוף, יום אחד כפות הידיים במרחק 7 ס"מ האחת מהשנייה, יום שני ידיים ברוחב הכתף וביום שלישי ידיים רחוקות), תרגילי בטן, קימה מכריעה לעמידה, הליכה בהליכון ביתי (אם יש) או מחוץ לבית וכו'.



2. בהפסקת הצהריים צאו לצעידה של 10 דקות. לאחר זמן נסו לקצר את זמן הצעידה לאותו מרחק ל-8 דקות.

3. אם יש לכם מדרגות בבית או במשרד עלו ורדו במדרגות מספר פעמים. החליטו מראש כמה פעמים תעלו ותרדו. אל תוותרו לעצמכם – בצעו את מספר הפעמים שהחלטתם מראש.

4. תוך כדי ישיבה עשו תרגילי כח לחיזוק ועיצוב השריר. לדוגמא הדקו את הבטן למשך 30 שניות בעודכם נושמים כרגיל, או כווצו והדכו את הרגליים למשך 60 שניות. בצעו 3 סטים בכל פעם. תוך שלושה שבועות תחושו שהשרירים שלכם התחזקו.

5. תמורת סכום קטן, קנו פדומטר. זהו מכשיר שמודד ורושם את המרחק אותו הלכתם במהלך היום. כל שבוע נסו להגדיל במעט את המרחק אותו אתם הולכים.

6. בערב אתם מגיעים עייפים ורק רוצים לשבת מול הטלוויזה ? בזמן הפסקת הפרסומות (והפרומואים) קחו 5 דקות לביצוע תרגילים לשריפת שומן. לדוגמא – בצעו תרגילי בטן במשך 5 דקות רצופות. בהפסקה הבאה בצעו תרגילי סמיכה ולאחר מכן תרגילי כריעה ועמידה.

7. מה דעתכם על ביצוע תרגיל אחד בן 7 ל- 10 דקות מידי יום? לדוגמא ביום ראשון כריעה ועמידה, ביום שני תרגילי בטן, ביום שלישי תרגילי סמיכה וכו'.

8. רוצים את עוד יותר פשוט? בחרו תמיד את הדרך הארוכה ביותר ממקום למקום, גם אם זה למשרד השכן לכם.

9. דלגו על מדרגה. בזמן עליה במדרגות דלגו על מדרגה אחת כל פעם. מצויין לשרירי הרגליים ולעיצוב הישבן.

10. בצעו את התרגילם עם בן/בת הזוג או עם חברים, בדרך זו תגבירו את המוטיביציה ותשפרו עוד יותר את הביצועים.

נכון זה לא יהפוך אותכם למתחרי טריאטלון ולא ייצור קוביות בבטן אבל זו לא המטרה. המטרה רק לעשות מאמץ להשתפר. אם תעשו 2-3 מהטיפים הנ"ל זו תהיה התחלה טובה לקראת משהו גדול יותר.


www.ediet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]