חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מובילים את השינוי בבתי העלמין בישראל - מצבות - מצבה - קברים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסחר אלקטרוני מרקדו מנוע חיפוש

נושא המאמר: shopNBC: עלייה של פי 5 במכירות ברשת בחגים עם מנוע החיפוש השיווקי של מרקדו הישראלית
מאת: אפרת ברק   שמור מאמר למועדפים

ענקית המוצרים לבית shopNBC שלקחה חלק בחגיגת הקניות של החגים בארה"ב, דיווחה כי כ- 30% מהמכירות השנה בוצעו באינטרנט. "המפתח להצלחה ולגידול במכירות ברשת טמון בחווית המשתמש שאנו מעניקים ללקוחות המקוונים שלנו", אומר תום קראוס, מנהל השיווק המקוון ב- shopNBC. "השנה גם עשינו שימוש בשיווק מבוסס מנוע חיפוש, ובמקרה שלנו, של חברת מרקדו, כדי להניע יותר לקוחות לאתר. זו הדרך ליצור הזדמנויות לעסקאות חדשות, וזוהי גם אסטרטגיה לרכישה שמבדילה ומייחדת אותנו מהמתחרים". לדברי קראוס, אתר המכירות של החברה הוא המקום הנכון להראות את כל המותגים והסגנונות. "בטלוויזיה אנו מוגבלים ל 250 עד 300 מוצרים ביום, בעוד שברשת או יכולים לחשוף מעל 11000 מוצרים שונים בכל רגע נתון".

על פי shopNBC הפעלת פתרון החיפוש השיווקי וטכנולוגיית ניהול האתר שפיתחה מרקדו הישראלית הביאה לעלייה במכירות של פי 3 עד פי 5 בעמודים באתר בהם נעשה שימוש בפתרונות של מרקדו, מול העמודים הסטטיים בהם נעשה שימוש קודם לכן. מעבר לכך, השימוש בכלים החדשים איפשר לאנשי shopNBC להתאים ולשנות בצורה דינמית את הבאנרים לקידום מוצרים ומבצעים תוך כדי התרחשותם ובצמוד לקורה בשטח. לדברי קראוס, הפתרון אף שינה את יחס ההמרה (מדד לכמות הלקוחות שביצעו רכישה בפועל של מוצר ברשת מתוך כמות סה"כ המבקרים/גולשים אשר נחשפו אל המוצר) של המבקרים באתר.

"מייד לאחר יישום הפתרון של מרקדו וקבלת הדו"חות והניתוחים הראשונים של החיפוש באתר הבנו שיש בידינו כלי רב עוצמה לחיזוי מגמות. כך, כשראינו שאנשים מחפשים סוג מאוד מסויים של עגיל, דאגנו מייד שמוצר כזה יהיה זמין בכמויות ועשינו שימוש בטכנולוגיה של מרקדו להביא את הצרכנים הפוטנציאליים הבאים היישר לעמודים המתאימים. מהר מאוד העגיל הזה היה לרב מכר בעונת מכירות החגים", אומר קראוס.

עונת החגים בארה"ב היא נקודת שיא עבור המסחר הקמעונאי באינטרנט: על פי הערכות חברת המחקר פורסטר, הצרכנים האמריקנים יוציאו 33 מיליארד דולר ברשת על מתנות לחגים. הנתון מקבל חיזוקים עם נתוני המכירה ב"סייבר מונדיי", יום שני הראשון לאחר חג ההודיה, עליהם דיווחה חברת המחקר קומסקור: 733 מיליון דולר שהוצאו ברשת ביום אחד.

מרקדו מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, בינהן Sears, Macy's, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אפרת ברק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]