חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהו סיווג ההכנסה ממכירת ידע ומה השפעתו של סיווג התקבול כ"תמלוגים"





    קישורי טקסט (לפרטים)




אסטרולוגיה שלך
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פנג שווי כוכבים מעופפים מאסטר יועץ

נושא המאמר: הסטוריה קצרה של פנג שואי "כוכבים מעופפים"
מאת: מרכז ג'וזף יו לפנג שואי ואסטרולוגיה סינית   שמור מאמר למועדפים

היסטוריה קצרה של פנג שואי "כוכבים מעופפים"
Copyright Howard Choy
מתורגם על ידי מרכז ג'וזף יו לפנג שואי
www.fsrc.co.il

Xuan Kong Paii – היא אסכולת 'תעלומת הריק' ועדיין מהווה תעלומה לחוקרי פנג שואי, רבים.
משמעות ‘Xuan Kong’ הוא מרחב (תעמולה) וזמן (ריק).
היסטוריית התפתחותה של האסכולה וניסיונותיה לפצח את "סודות השמיים" הינו סיפור עתיק יומין ומרתק ביותר.
אחת העדויות המוקדמות יותר היא של המלומדCeng-Wen-Shan משושלת TANG (618-907). בספרו “Qing-Nang-Xu” (הקדמה ל'ילקוט הכחול') ציין שאומנות Xuan Kong הונחתה כבר בתקופת שושלת JUN ע"י המלומד (276 – 324) Guo Pu .
כמו כן בתקופת שושלת TANG(618-907), Yang Jun-Song הזכיר בספרו “Qing-Nang-Ao-Yu”( "האמרות העמוקות של הילקוט הכחול' ) : הזיווג של Ci-Xiong הוא התייחדותם של הזכר –YANG והנקבה YIN ב- Xuan Kong” ועלינו להתייחס ל - Wuxing (חמשת היסודות) להבנת ה - Xuan Kong".
הוא גם הזכיר שסודות ה - Xuan Kong נמצאים ב - “Ai-Xing-Shu (טכניקה לפיה יודעים הכוכבים במפה ממראים). אלא ש Yang אף פעם לא גילה איך זה נעשה בפועל.
במילים פשוטות – הבנת עיקרון Xuan Kong הוא באינטרקציה שביו YIN ו - YANG והתנהלות חמשת האלמנטים בינם לעצמםWuxing).).
להלן בקצרה היסטוריית הוראה וחקר ה- Xuan Kong Paii:
הוראה וחקר האומנות החלה כפי הנראה בתקופת שושלת SONG (960-1279) ע" Wu Jing-Luan הידוע גם כ- Wu Zhong-Xiang ממחוז DEXING (היום JIANXI); שלמד מסבו Wu Fa-Wang שהיה מומחה לאסטרולוגיה ופנג שואי ואביו , JING_LUAN, שלמד אצל CHEN TUAN המפורסם.
ב - 1041 חצר הקיסר הזמין את Wu Jing-Luan להיות יועץ של YIN-YANG ולשאת עצה לקיסר עצמו. כאשר התבקש לבדוק את מקום הקבורה הקיסרי אמר בכנות שהמקום הוא KUN-רוח (YIN QI) וזה ישפיע על עתיד הקיסר ואמו. הקיסר RENZHONG לא אהב זאת וכלא את המלומד בבית הסוהר. עם מותו של הקיסר Wu Jing-Luan קיבל חנינה ושוחרר ע"י יורש העצר HUIZHONG.
לאחר שיחרורו Wu Jing-Luan התבודד והעביר את שארית ימיו במערות BAIYUSHAN (הר הענן הלבן) לא הרחק מעיר מולדתו. הוא העביר את הידע שלו לבתו (לא היו לו בנים) וכתב ספרים רבים על אסטרולוגית KANYU כולל "LIGI XINYIN " (עקרונות ה - QI מהלב) ו"הסברים של מאסטר WU על YI".
מאוחר יותר האומנות עברה למלומד HONG JIANG DA- לקראת סוף שושלת MING (1368-1644). HONG JIANG DA היה ממחוז JIANGSU. הוא טען שקיבל את המסר האמיתי של WU JING-LUAN אבל לא היה לו אומץ לשבור את "איסורי חוק השמיים. תלמידו הנאמן והוותיק JIANG TU היה צריך לשלם לו סכום עתק בזהב (אחדים אומרים שהיה זה 2000 אונקיות) לכיסוי הוצאות הקבורה שלו כדי שהנוסחאות של "הכוכב המחליף" יועברו אליו בקושי רב.
בשמירה על המסורת ש"אין עליך לגלות את סודות השמיים" אף אחד מהמאסטרים בין שושלות JIN ל - וQING (כמעט 1500 שנים) לא הסביר ולא כתב איך ה"כוכבים" צריכים "לעוף" .
הסודיות שאפפה את העברת ידע הפנג שואי של כוכבים מעופפים דעכה עד לאמצע של תקופת שושלת QING (1644-1911), הסוד של מסלול 9 הכוכבים הועבר מפה לאוזן בתוך המשפחה או לתלמידים. בתקופת שושלת SONG התעוררה התעניינות בתרבות בכללו הפנג שואי של XUAN-KONG.
Shen Zhu-Reng מתקופת QING- המאוחרת עשה מאמץ אדיר לחקור את עבודותיו של Jiang Da-Hong ללא הצלחה. הוא החליט לגלות את סודות הכוכבים המעופפים וב - 1873 נסע עם חברו\תלמידו Wu Bo-On לעיר של Wu-Xi במחוז Jiangsu כדי למצוא את צאצאיו של מאסטר פנג שואי בשם Zhang Zhong-Shan אשר למד את סודות ה"Ai-xing-shu" מ -g Jiang Da-Hon.
לאחר מספר חודשים ללא הצלחה ללמוד ב - Wu-Xi הם שילמו למשפחה סכום ענק רק בכדי להציץ במגילות שנכתבו ע"י Zhang Zhong-Shan ונשמרו ע"י משפחתו כאוצר. המגילה נקראה Yin-Yang-Liang-Zhai-Lu-Yan (רשימת הנסיון של מגורי YIN וYANG). אלה היו הרישומים של הייעוצים שערך Zhang. השניים העתיקו בסודיות את כל הספר ידנית (מסופר כי תוך 24 שעות) לשם חקירה מעמיקה.
לאחר שנים רבות Shen Zhu-Reng לא הצליח לפענח את הסודות. במקרה הוא השווה את Luoshu וYi Jing והבין שהכוכבים לא עמדו דום אלא "עפו" במסלולים קבועים בהתאם למחזור הזמן וכיוון הבית. הוא בדק את מימצאיו עם המגילה של Zhang ומצא שזה תואם את הרשומות של הייעוצים של האחרון. עם תובנה זו Shen Zhu-Reng החל חקר חדש של המאסטרים הקודמים ב -Xuan Kong והבין את המסרים המקודדים.
בחייו של Shen Zhu-Reng היו תלמידים רבים. הוא נפטר טרם השלים את עבודתו העיקרית Shen Shi Xuan Kong Xue (חקר של Shen על הריק המיסתורי). את ספרו השלימו בנו Shen Zhao-Min וחבר/תלמיד Jiang Yu-Sheng. הספר פורסם בשמו ב -1927 וכלל הסברים על עריכת צורות הכוכבים המעופפים והערות הייעוצים של Zhang Zhong-Shan.
ב - 1933 בניו ותלמידיו ערכו את הספר מחדש והרחיבו אותו מ -4 פרקים ל - 6 . ההרחבה כללה מאמרים של ידידים, תלמידים ומומחים של העבר. הספר נקרא " Xuan Kong Xueמורחב של Shen".
“Ai-Xing-Shu” - (הטכניקה לפיה יודעים איך הכוכבים במפה ממריאים) לא נכתב בבהירות. במרוצת ההתפתחות של Xuan Kong Feixing עלו שאלות והשערות רבות שגררו לפירושים ולפיברוקים רבים.
להלן חלק מהטעויות שנפוצו:
1. הדרך הנוקשה לראות את ה צ'י של הטריגרמה ללא התחשבות בכיווני עורף וחזית. תקופה 1 שייכת ל Kan Qi , 2 ל - Kun Qi,3 ל - Zhen Qi, 4 ל - Xun Qi , 5 ל - Gen ו Kun Qi , 6 ל- Qian Qi, 7 ל- Dui Qi , ו -8 ל - Gen Qi וכו.
2. צורה קבועה של חלוקת הצ'י. לא משנה איזה מספר (כוכב) במקום המרכזי, הכוכב העף בארמון Qian תמיד יהיה צ'י Wang (הצלחה) והכוכב ב Xun תמיד יהיה בעל צ'י Tong Gua (הטריגרמה השולטת). בשיטה זו כל בית היושב בארמונות Qian ו - Xun או פונה אליהם (ז"א לאורך הצירים צפון מערב ודרום מזרח) תמיד יהיו מבורכים.
3. ה - Fu-Mu-Gua(טריגרמת אב ואם)תמיד עפים הפוך לא משנה מה החזית.
4. כוכב החזית עף לפי טבלת כוכב התקופה אבל כוכב העורף עף רק ותמיד לפי המסלול של התקופה החמישית.
5. שימוש במספרי Hetuזוגיים לשינוי ערך הכוכב. בתקופה 1 ל -6 מוסיפים 1, בתקופה 2 ל -7 מוסיפים 1, בתקופה 3 ל - 8 מוסיפים 1 וכו.
צצו אינסוף פירושים שהפכו את Xuan Kong לאסכולה הכי מיסתורית והכי מבלבלת בזמנה.
בתחילת שושלת Qing היו 5 בתי ספר של Xuan Kong עיקריים שטענו ש - Jiang Da-Hongהיה המאסטר שלהם אלא שבתי הספר שמרו על בידול האחד מהשני:
1. Dian Nan Pai נוסד ע"י Fan Yi-Bin
2. Wu Chang Pai, נוסד ע"י Zhang Zhong-Shan
3. Su Zhou Pai, נוסד ע"י Xu Di-Hui
4. Xiang Yu Pai, נוסד ע"י Yin You-Ben
5. Guang Dong Pai נוסד ע"י Cai Min-Shan
מדיניות השתיקה לגבי "סודות השמיים" יצרה מאבקי כוחות ותחרות בין בתי הספר. כל בית ספר כתב ספרים ושמר על הסודות כמו גם טען לבלעדיות על ידע אותנטי וטכניקות מקוריות שהועברו ע"י מסטרים קדומים.
נזקים של אותה תקופה עדיין מהדהדים - בתי ספר רבים שרדו ועדיין מלמדים תורות מפוברקות עד היום.
למרות ההיסטוריה הקצרה (כמעט 1500 שנה מאז שושלת Jin ) של Xuan Kong Feixing הסודות לא התגלו עד הזמנים המודרניים ע"י Shen Zhu-Reng (התורה קובצה ע"י בנו ב -1924)
הספר של Shen Zhu-Reng השפיע רבות על פנג שואי המודרני בסין, הונג קונג ודרום מזרח אסיה. דור חדש של מאסטרים כמו Bai He-Ming (הונג קונג) ו - Wang Wen-Huo (טאיוון) הוציאו מהדורות חדשות של הספר עם פרשנויות שלהם ובכך פתחו ערוץ נגיש ליועצים של היום.
לאחרונה אסכולותBazhai Pai, Xuan Kong Fei-xing Xing Shi Pai , הינן הכי פופולריות.
רשימת המאסטרים של פנג שואי Xuan Kong Fei-xing:
Guo Pu (276-324) שושלת Jin
Yang Jun-Song שושלת Tang
Wu Jing-Luan שושלת Song
Jiang Da-Hong שושלת Qing
Zhang Zhong-Shan שושלת Qing
Shen Zhu-Reng שושלת Qing

דוגמא של ה Case Studyמ“Yin-Yang-Liang-Zhai-Lu-Yan” (רשימות הניסיון של מגורי יין ויאנג) Aנכתב ע"י Zhang Zhong-Shan והכלול בספר “Shen Shi Xuan Kong Xue" (חקר Shen של ה'ריק המיסתורי'):
תקופה 6, עורף ZI (N2)הר\ חזית WU (S2)מים.

SE SOUTH SW
1 2
5 6 6
1 8 4
3

EAST 9 3
4 2 1
6 4 8
8
WEST
5 7
9 7 5
2 3 9
7
NE NORTH NW


ההסברים האוריגינלים של Zhang
"על ארמון החזית של הבית "יורים" ע"י גג מחודד (של הבית ממול).
ראש הבית הינו בן אמצעי. בגלל ש Kan (תקופה של כוכב 6) הולך לארמון האמצעי ו - KAN הוא בן אמצעי.
בעל הבית יפול למארב של האנשים המנסים לקשור קשר נגדו והמשרד שלו בגלל שכוכב חזית המבורך "נורה" ע"י הבית השכן.
זה ידוע לנו בגלל שהכוכבים הכפולים בארמון החזית הם 6 ו -6 זה כוכב הקשור לדברים רשמיים (שררה)."
במילים אחרות Zhang חזה את מצבו של הבית בהתבסס על קריאת מפת הכוכבים ו"צורת" הבית הצפוי ל - ‘sha qi’ שנוצר ע"י גג של הבית השכן.
הגג החד מפעיל את הכוכבים הכפולים בארמון החזית והופך זוג כוכבים מבורך לקשר מזיק.


www.fsrc.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מרכז ג'וזף יו לפנג שואי ואסטרולוגיה סינית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]