חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
זומנת לחקירה פלילית? האם חובה לבוא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אירועים גני אירועים

נושא המאמר: לאכול בחתונה
מאת: לי קל אירועים   שמור מאמר למועדפים

נפוליאון טען שהצבא צועד על כיבתו. אם תתבוננו מעט באורחים שלכם בבר המצווה או בחתונה, תגלו שכל ישראל חיילים, לפחות על פי כמויות האוכל שהם מערימים על הצלחת. רובם אף לא טורחים לצעוד - הם מסתפקים בלסעוד...
לאחר חמש דקות ראשונות של סקירה מהירה של המקום, האנשים עוברים לדברים החשובים והנחשבים: אוכל! קדימה אוכל!
בואו נראה מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות.
בשלב ראשון, לפני שאנו מסובים, אנחנו קודם מסתובבים. בודקים את המזנונים שפרוסים לפנינו לשלב של קבלת הפנים.
פינות אתניות
תחילה, יש הרבה פינות בסגנונות אתניים שונים. יש, למשל, פינה איטלקית: פסטה, פוקצ'ה, ריזוטו ופיצה. ולמי שרוצה פירוש עברי: פסטה זה כמו מקרוני, רק השם יותר מרשים. פוקצ'ה זה מעין פיתה מעט עבה יותר ועם תבלינים. ריזוטו הוא נחמה לכל עקרת בית שמנסה, ללא הצלחה, לבשל אורז שיצא אחד-אחד. בריזוטו האורז כולו צריך לצאת אחד! והפיצה? היא ממש דומה לפיתה, אפילו בשם, רק עם גבינה ורסק עגבניות. אבל, בגלל חוקי הכשרות במקומות המגישים אוכל בשרי, הפיצה היא ללא גבינה. בקיצור, כאימרת הגשש החיוור, מין צינור פלסטיק מאלומיניום.
היום כבר לא מקובל לשים חומוס וטחינה על השולחן. כדי לרצות את האורחים, מבלי שהמקום יצטייר כמיושן, המציאו פינה מזרחית/אוריינטלית. בפינה המזרחית יש חומוס, טחינה, פאלאפל, שווארמה, זיתים, חמוצים ופיתות רגילות, עיראקיות ועוד.
בפינת היפנית אפשר למצוא סושי, סשימי, וסאבי. זהירות, הממרח הירוק איננו ממרח אבוקדו תמים, אלא ממרח חריף למדי.
בפינה המקסיקנית תמצאו טורטיה, נאצ'וס, צ'ילה קון קורנה, סלסה (לא, זה לא הריקוד! הריקוד נולד לאחר שאלה שטעמו את הסלסה באוכל התחילו לקפץ בגלל החריפות...) וממרח גוואקמולי.
בפינה הספרדית תמצאו פאייה, טאפאס (שבגילגול ראשון נקראו סנדביצ'ים, שהפכו לסנביצ'יונים, שנקראו קנאפסים) וכעת הם טאפאס. בקיצור, אותה גברת בשינוי אדרת, עטרת - בקיצור: אחרת!
ואם אתם שואלים איך יתכן שאין נציגות לאוכל האנגלי - האם ניסיתם פעם לאכול אוכל אנגלי? אם כן, אתם ודאי מבינים למה בלונדון המוזיקה יותר טובה, ובוודאי התיאטרון. הרי צריך לפצות את האוכלוסיה באיזו שהיא צורה. והנה עוד סיבה לשמוח שהתפטרנו מהשלטון הבריטי.
על בריאות וירקות
סלטי הירקות הרגילים שמלווים אותנו בכל ארוחת ערב מקבלים כעת תיבול של שמן זית, חומץ בלסמי ועשבי תיבול חדשים וישנים. למשל, עגבניות שרי, עלי בייבי, עלי חזרת, נענע, ריחן (בזיליקום), מרווה, טימין, טרגון, גרגירי כוסברה, גרגירי חרדל, בצלי שאלוט, צנוברים, עגבניות מיובשות בשמן זית, בצלי פנינה - ועוד פנינים כהנה וכהנה.
גם מקום הפחמימות לא נפקד. יש לחמים מקמח כהה ומלא, לחמים מתובלים עם עגבניות שרי, זיתים, אגוזים, לחם עם קימל, קצח, סומסום, גרעיני חמניות, קמח תירס.
האורחים מסתובבים כעת עם צלחת ומזלג, רק שהצלחות הפכו לצלוחיות קטנות למנות קטנות: יותר לצורך טעימות מאשר לאכילה גסה. כבר לא תמצאו צלחות ענק בגודל של מגש, עליהן היו מערימים פרוסות נקניק, לצידן דגים מלוחים, באמצע סלט סלק, בצד חומוס, טחינה, כריך עם מרגרינה, דג ממולא מתוק, לידו פלפל חריף ועוד סלטים למכביר. אתם יכולים לתאר לעצמכם איזה טעם קיבלה הקלחת ואיזה חוסר טעם היה בעיצוב הצלחת.
היום, הכי נחשב זה להיות קרוב לטבע ולבריאות ובשפת הגסטרונומיה: שהאוכל יהיה בריא, טבעי ואם אפשר גם טעים. יותר ירקות טריים, שבצרפתית מעוברתת נקראים "קרודיטה". יותר תוספות של ירק טרי ומבושל, מאודה או אפוי. במסגרת מסע השורשים, מגישים הרבה ירקות שורש.. גם מזנון של קערות מלאות בירקות חתוכים, עם גרעינים מגוונים ורטבים טובים - מאד מקובלים היום.
היום נתקלים הרבה פחות במוצרים שעברו טיגון עמוק, פחות סלטים מוקפצים, פחות בשרים שומניים ודגים ממולאים. מאד אלגנטי להציע דג סלמון שלם מנורבגיה, לתפארת מדינת ישראל.
הנטיה של הגנים והאולמות היא ללכת בעקבות מסעדות היוקרה. כך תוכלו להתקל בסביצ'ה וקרפצי'יו דגים או בשר - שזה אומר דגים טריים ואיכותיים, או בשר טוב, במרינדה של לימון, חומץ בן יין או חומץ אורז, סויה, שמן שומשום, יין. זה אוכל בריא, קל לעיכול ונעים לחיך.
במדור תחליפי הבשר תוספי הבשר הבריאים תמצאו סויה, טופו, קינואה ועוד מוצרים שעד לפני שנתיים לא שמעתם על קיומם.
מתוק לו מתוק לו
לקינוח, תראו פירות ידועים וחדשים בחיתוך אומנותי, טריים ומוגשים בתוספת גלידת סורבה ( גלידה על בסיס מיצי פירות, ללא שמנת). פג'ויה, אבטיח ננסי, בננות אדומות, אשכולית אדומה, פירות יער, דובדבנים, אנונה, קיווי ומה לא... הכל תלוי בעונת השנה ובעומק הכיס. תמורת הסכום המתאים יגישו בבר/ת המצווה של הילד/ה שלכם גם תמרים מיוחדים מירדן, קוקוס מג'מאיקה וסברס מפתח תקווה.
העוגות מגיעות במנות קטנות ואישיות, עם קרם מינימליסטי או בסגנון של טארטלטים עם פירות. גם עוגות שוקולד מוגשות, אבל במנות מזעריות. כבר לא תמצאו את עוגות הקרם על בסיס מרגרינה ולפתנים מתוקים להחריד.
מקובל מאד היום להציע פינת קפה ופינת תה הפתוחות במשך כל הערב. התה הוא בעיקר תה צמחים, הסוכר לקפה הוא סוכר חום, סוכר דמררה - בנוסף לסוכר הלבן ולממתיקים המלאכותיים. ההגשה מאד אלגנטית. שתיה קלה: הרבה מים מינרליים, סודה, לימונדה, אשכולינה ושאר מיצים טבעיים.
לי קל אירועים וחתונות.

www.eru.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לי קל אירועים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]