חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אינטרנט גולד קווי זהב 012 סמייל מדייה נט אקספרס נטקס בע"מ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נגישות אינטרנט שיווק גוגל

נושא המאמר: התועלות בפתיחת דלת לאנשים עם מוגבלות
מאת: גילה גרטל, יועצת לנגישות באינטרנט באיגוד האינטרנט הישראלי ועמותת נגישות ישראל   שמור מאמר למועדפים

מחקר של חברת מיקרוסופט, שנערך ב-2003, הצביע על כך שנגישות טכנולוגית באינטרנט מסייעת ל 57% מהאוכלוסייה. נתון זה הדהים את תעשיית ה-IT. אבל כשחושבים על זה לעומק, הנתון לא באמת מפתיע. האמרה Nobody is Perfect, מוכיחה את עצמה – לקויות ראיה, שמיעה, קריאה, קשב ומוטוריקה הן מנת חלקם של רוב בני האדם במידה זו או אחרת. על כן, אין זה פלא שלמעלה ממחצית בני האדם יעדיפו לגלוש באתרי אינטרנט המותאמים לצרכיהם האישיים. כאשר האתרים אינם נגישים יעדיפו אנשים אלו לקבל שרות פרונטאלי או טלפוני – ועליות התפעול הנגזרות משירותים אלו תהינה בהתאם. על כל חברה להבין, שככל שיותר אנשים יבצעו פעולות באמצעות אתר האינטרנט שלה, כך יקטנו ההוצאות התפעוליות.

מכון התקנים הבריטי (BSI) פרסם מדריך למנהלים בנושא הנגשת אתרי אינטרנט, בו הוצג מקרה-בוחן של חברה, ששדרגה את אתר האינטרנט שלה והנגישה אותו לאנשים עם צרכים מיוחדים. החברה- Legal & General Group, חברת ביטוח בריטית גדולה הנסחרת בבורסה, המשרתת למעלה 5 מיליון לקוחות בתחום הביטוח וההשקעות, אחראית על השקעות ב-180 מיליארד ליש"ט ברחבי העולם. תועלות ההנגשה שנמצאו בבדיקה: 30% עלייה בתנועה ממנועי חיפוש, שיפור משמעותי בדירוג בגוגל לכל מילות המפתח החשובות, 75% הפחתה בזמן עליית עמוד, תאימות לדפדפנים – 130,000 ביקורים באתר הושפעו מהנגישות, כולל תאימות לטלפונים סלולרים ומכשירי כף יד נוספים, מהירות והשקעה בניהול התוכן באתר ירדה בממוצע מ-5 ימים לחצי יום לעדכון.

נתונים אלו ביחד עם היתרון התדמיתי שמקנה פעילות ההנגשה לבעלי מוגבלויות, מצביע על פוטנציאל עצום מבחינת ה- ROI, ואכן בבדיקת החזר ההשקעה של חברת הביטוח, נמצא: 200,000 ליש"ט חיסכון בעלויות תחזוקה בשנה, 95% עלייה בספר הבקשות להצעות מחיר לביטוח חיים, 90% עלייה במכירות ביטוח חיים באמצעות האתר, 100% החזר השקעה תוך שנה.

אחד מהנתונים המשמעותיים הוא בסוגיית מנוע החיפוש. נמצא, שהנגשת אתרי אינטרנט מעלה משמעותית את הדירוג במנועי חיפוש. "גוגל הוא העיוור הגדול ביותר ברשת". גוגל לא רואה את העיצוב היפה, את הכותרות הגראפיות ואת ה-layout של המסך. הנגשת האתר לעיוורים, הגולשים באינטרנט באמצעות תוכנת הקראה, עוסקת בעיקר בהעברת מבנה המידע ואלמנטים הגרפים באמצעות קוד ובכך מנגישה את האתר גם למנועי החיפוש, ולכן אתר נגיש זוכה לדירוג טוב יותר מאתרים שאינם נגישים. למעשה אחוז ניכר מההמלצות שנקבל ממומחי SEO (Search Engine Optimization) תואמות את הנחיות הנגשת אתרי אינטרנט לאנשים עם מוגבלויות, כך שמדובר פה ב Win-Win Situation.

קיבלנו הוכחה גורפת שאם חברה רוצה להעלות את המכירות שלה באתר- שתיתן לכולם להיכנס! איגוד האינטרנט הישראלי, עמותת נגישות ישראל ומיקרוסופט ישראל, מקיימים ב 20.12.07 אירוע "גדולי האינטרנט בישראל פותחים דלת לאנשים עם מוגבלות", בו ישתתפו סמנכ"לי שיווק ומנהלי IT של הארגונים והאתרים הגדולים בישראל. הארוע יתמקד בלמידה ממנהלי שיווק ושרות לקוחות בחברות מיקרוסופט, בנק הפועלים ופרטנר, שכבר זיהו את הפוטנציאל העסקי שבהנגשת אתרים ויחלקו את התובנות שלהם עם עמיתיהם. פרטים באתר נגישות ישראל http://www.aisrael.org. מנהלי שיווק נדרשים במהלך הקריירה שלהם לקבל החלטות קשות ולעיתים לקחת סיכונים. לא בכל יום מזדמנת האפשרות לקבל החלטה חכמה ובטוחה עסקית וגם נכונה מוסרית ותדמיתית.

www.isoc.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גילה גרטל, יועצת לנגישות באינטרנט באיגוד האינטרנט הישראלי ועמותת נגישות ישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]