חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הגונב מגנב פטור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונות אירועים

נושא המאמר: חפש אותי - מחבואים
מאת: לי קל אירועים וחתונות   שמור מאמר למועדפים

מצאתם את אהבת חייכם והחלטת להתחתן, נהדר!
אתם משקיעים המון כסף בשביל החתונה, נותנים ממיטב זמנכם על מנת למצוא את הספקים הנכונים, תהליך ארוך ולעיתים ללא ייעוץ נכון גם מייגע , ולבסוף, אתם נעדרים מחלק גדול ויקר של הערב, קבלת הפנים!
חפשו אותי
זוגות רבים מעדיפים לא להיות נוכחים בקבלת הפנים, לשם כך הם נסגרים בחדר שלרוב לא נוח להיות בו בטח שלא ביום מיוחד כזה, לבושים במיטב הבגדים האיפור והדברים הנלווים, וזה על מנת "להפתיע" את האורחים,
כמה עובדות בטרם אמשיך:
*האורחים שלכם היו בעשרות חתונות במהלך החיים שלהם, כמה רק בשנה האחרונה ובחודש האחרון ובשבוע האחרון {אם אתם מתחתנים בקיץ} הם לא יהיו מופתעים.
*חלק גדול מהאורחים שלכם, הם משפחה או חברים, שהזמנתם אותם לצאת ידי חובה ולא ממש תבלו איתם בתקופה הקרובה. הם לא יהיו מופתעים.

*חלק לא קטן של האורחים מעדיף לנשנש עוד משהו קטן בזמן החופה או סתם לפטפט קצת עם אחרים, הם לא יהיו מופתעים.
אז מדוע בעצם אנחנו "מתחבאים" בחתונה שלנו?
האם עלה בדעתכם להזמין אורחים אליכם הביתה מכל סיבה שהיא , יום הולדת, חנוכת בית ועוד, וכאשר יגיעו האורחים תסתגרו בחדר השינה ורק אחרי שכולם ימתינו שעה וחצי תצאו לקבל את פניהם?
לא נראה לי ...
החלק החשוב
הקבלת פנים היא חלק לא פחות חשוב בחתונה, מהחופה וזמן הריקודים, זאת הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתחרר מעט ופשוט להיכנס לאווירה טובה שתלווה אתכם בכל הערב, הזדמנות נהדרת לומר שלום לכל האורחים ולשוחח עם מכרים ומשפחה שלא ראיתם אותם זמן רב, וכך גם להקדיש להם קצת מכם ולהודות להם על כך שהם כיבדו אתכם בנוכחותם ובכספם {צ"ק- נקווה שצ"ק שמן}, ואז כשהם יקבלו את תשומת הלב והתודות הם באמת יתרגשו כאשר תצעדו בשביל אל החופה!,
לשמוח
החלק הלא פחות חשוב הוא, שאחר כך ירד מכן הלחץ לרוץ בין הריקודים והאוכל, להצטלם עם כולם ולזרוק מילה לכל אחד, כי את כל הדברים האלו תוכלו לעשות בקבלת הפנים ובשאר החתונה תוכלו לרקוד ולשוחח בנוחות עם שאר האורחים , אז המלצה שלי , חברה, זאת לא הפתעה של ממש, החברים והמשפחה באו בשבילכם תקדישו להם קצת יותר זמן ותיהנו יותר מהחתונה שלכם הרי מתחתנים רק פעם אחת בחיים {בתקווה}.
מזל טוב ניפגש בשמחות {ובקבלת פנים}.
לי-קל אירועים.

www.lee-kal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לי קל אירועים וחתונות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]