חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
"כוחו המרפא של השקט" החוכמה מעבר למילים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שעוני יד קסיו שעון יד שעוני קסיו

נושא המאמר: שעוני יד - שיווק גלובלי כמשל
מאת: ירמיאל הרשקו   שמור מאמר למועדפים

בבואנו לבחון את סיכוי החברה להצליח בשוק הגלובלי, עלינו ראשית לבחון את מצבה של החברה כיום ותדמיתה בעיני האוכ' המקומית. עדי היא חברה מקומית שמתמחה בייצור ושיווק של שעוני יד ושעוני קיר בעיקר לשוק המוסדי בארץ כאשר הייצור הינו כחול-לבן, באמצעות מפעל יחיד בישראל (יבנה). בין לקוחות החברה בישראל נמנים צה"ל, משרדי ממשלה, בנקים גדולים, חברות ביטוח, חברות הייטק, ועוד – השוק המוסדי הוא חוזקה העיקרי; הסתגלות לסטנדרטים, מחירים, התאמות, הרגלי רכישה, שימוש וייצור בכמויות המתאים למוסדות גדולים, כך, משיגה החברה יתרון תחרותי בדמות הגנה על המותג לאורך זמן בישראל. אין חנויות ספציפיות למוצר אלא המוצר נמכר בחנויות נישה. החולשה העיקרית של החברה היא כי אין לה יתרון תחרותי כמותג בישראל; המוצר אינו ממוקד ללקוח הפרטי, אינו מזוהה עם יוקרה, עיצוב, אופנה וכד' –לפיכך, החברה נטולת ניסיון בתחום הצרכן הפרטי . המפעל בארץ מייקר את עלויות הייצור, הן, את עלויות ההפצה מישראל לשווקי חו"ל. באם תפנה החברה לחו"ל, יהיה צורך בהגדלה משמעותית של כמויות הייצור וכן מציאת מקומות ייצור חלופיים זולים יותר(כמו סין,הודו וכו'). שוק השעונים בעולם רווי מתחרים, חברות מתחרות גדולות בחו"ל כגון סאוטצ', ברייטלינג וכו' מהווים איום על נתח שוק החברה בשוק העולמי. הזדמנויות עבור החברה הם חתימת הסכמים לשיווק שעונים מחברות זרות בארץ, כגון פלאנט-טיים, החברה כבר מתנסה בהעברת כספים, העברת סחורה ומפתחת קשרים עסקיים. לסיכום, בניית מותג מהתחלה בחו"ל צורך משאבים רבים. היציאה לחו"ל משתלמת רק במידה ולחברה יש סכום התחלתי גדול להשקעה ובטחון כי בידם קלף חזק. לפיכך, נראה כי סיכוייה של החברה אינם גבוהים. מאידך, אולי עדיף לחברה להתמקד בצרכן המוסדי והתעשייתי הבינלאומי, וכך לשמר את היתרון התחרותי שהיא מביאה עמה מישראל ואז כאן יש אפשרות שיש לה יותר סיכויים.
6.ב) בבואנו לגבש את אסטרטגית השיווק הבינלאומית של שעוני יד עדי, עלינו ראשית לנתח היטב את שווקי היעד אליהן מתעדת החברה לחדור בחו"ל. קהל היעד הראשוני אליו צריכה החברה לפנות הוא פלח השוק המוסדי. זאת, כדי לנצל את היתרון התחרותי שהחברה צברה בישראל בלמידת צרכי שוק זה, דרישותיו, ייצור בכמויות וכו'. אל פלח השוק המוסדי ניתן להגיע דרך צינורות השיווק המקובלים בנישה;פנייה למנהלי רכש בחברות מוסדיות, מכרזים וכו'. על החברה להתמקד ראשית במדינות אשר אל מוסדותיהן היא תוכל להגיע ביתר קלות ובמינ' מגבלות (הן כלכליות והן רגולטיבית), מדינות בהן יש צורך וביקוש לשעוני יד פונקציונלים. עבור ההגעה אל מדינות אלו על החברה לבצע מחקרי שוק מקיפים ע"י שימוש במידע ראשוני ומשני, אנשים שייצאו לחקור צרכים ואפיונים וכיו'. החברה תוכל לנצל קשרים עסקיים אשר התפתחו בשנים האחרונות בין חברות ישראליות לחברות מוסדיות זרות, לדוג' תוכל עדי לנצל את קשריה של תעשיות האווירית הישראליות עם חיל האוויר בסינגפור. ההמלצה לחברה הנה פעולת ריכוז מאמצים והתמקדות במס' שווקים בודדים ולא פיזור מאמצים. בהינתן מגבלת משאבים, יש חשיבות מכרעת לזהות לקוחות בהם כדאי לחברה להתמקד. כדי להוזיל עלויות עבור ייצור בכמויות, צריכה החברה להעביר את מפעלי הייצור שלה לחו"ל. החברה תצטרך לשכור צוותי ניהול וקידום מכירות מקומי מחו"ל, או לחילופין לשלוח צוותים מהארץ ותצטרך להקים מוקדי שירות מקומיים ללקוח. בנוסף, החברה יכולה לפנות לצרכן הפרטי הפרו-ישראלי ברחבי התפוצות באמצעות אתר האינטרנט של החברה, או באמצעות אתרי מסחר אחרים, כגון אתר אי-ביי, ע"י מכירת שעונים עם סמלי יחידות צבאיות עליהם וכיו'.

www.casio-sale.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ירמיאל הרשקו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]