חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צימרים בטבריה והכינרת זו פשוט חוויה אחרת.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פנג עיצוב בית מיסטיקה

נושא המאמר: כיצד דיירי העבר בביתנו ישפיע על עתידנו?
מאת: אליסיה - יועצת פנג שואי    שמור מאמר למועדפים

במסתרי הפנג שואי

מאמר ראשון בסדרה: כיצד דיירי העבר בביתנו ישפיע על עתידנו?

במהלך חייו של אדם הוא עובר תחנות בחיים, לעיתים ההתנסויות חיוביות ולפעמים - לא. אירועים אלו יעצבו את המשך דרכנו. כך גם הבתים בהם אנו גרים משקפים את חיינו ואף משפיעים על העתיד שלנו. לעיתים אנו בוחרים את הבית מבלי לדעת שדווקא הוא יביא לנו את ההצלחה או הכישלון.

לפני 12 שנה היתה לי הזכות להכיר מדינה ותרבות אחרת – הרפובליקה הדומיניקנית. השפה הדבורה בה היא ספרדית, האנשים חמים ונעים להיות במחיצתם. עם הזמן עברנו מספר דירות, אבל בית אחד במיוחד השפיע על מהלך שלם של חיינו.

בחרנו בדירה בקומה השביעית בעיר הבירה – סנטו דומינגו. נכנסנו לגור מבלי לדעת דבר. לפני שהתוודעתי לתחום הפנג שואי לא ייחסתי חשיבות לדיירים הקודמים: האם גרו דיירים חולים, האם היו להם בעיות פרנסה או בעיות בזוגיות. בנותי היו אז כבנות שנה. לכאורה עליהם השינוי לא הורגש אולם אט אט הרגשנו זאת על בשרנו. השינוי היה ברור. ניסינו למצוא עבודה וכמובן שהיה בתחילה קשה למצוא. לאט לאט אזלו החסכונות והלחץ הורגש.

באותו זמן שומר הבנין – סנטו, הראה לי זוג צבי ים יפהפיים. מיד התאהבתי בהם והחלטתי לקנות אותם לבנותי ששמחו מאד. לאחר שנה בן זוגי קיבל עבודה יוקרתית אבל לא משתלמת. לאחר שנתיים נאלצנו לעזוב ולחזור לארץ. את מיקי ואורן, צבי הים החזרתי לסנטו (אשר דרש תשלום נוסף עבור הטיפול). בתמימות אמר לי סנטו שאת הצבים קיבל מהדיירים הקודמים בבית - זוג מהגרים אשר יצאו לחופשת מולדת אבל לא שבו.

אז הבנתי שבחירת הדירה עיצבה את המציאות, ההווה והעתיד של משפחתי. כלומר, האנרגיות של הדיירים הקודמים משפיעות על הבאים אחריהם. לכן חשוב לבדוק מי גר קודם, מצב בריאותם, למה עזבו, האם היו להם בעיות פרנסה, מערכות היחסים, האם היו להם ילדים וכו'.

לעומת זאת, מעבר לבית בו התגוררו דיירים מצליחים אשר עזבו על מנת לשדרג את איכות חייהם ישפיע עלינו לטובה!

שלכם
אליסיה
יועצת פנג שואי

המעוניינים להצטרף לחוג בית בו תרכשו ידע כיצד תשיגו שפע ושגשוג באמצעות הפנג שואי:
052-880-8894, [email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אליסיה - יועצת פנג שואי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]