חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מיסוי מכירת דירה בהונגריה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חברה זרה מיסים נדל"ן חו"ל

נושא המאמר: היכרות עם חוק החברות הזרות, על רקע הצמיחה הכלכלית בסין
מאת: רונית שגיב   שמור מאמר למועדפים


קיים רק מבחן אחד – מבחן היעילות!

"פעם ישבתי וחשבתי יום שלם ללא הפסקת אוכל. גם את הלילה העברתי במחשבות, ללא שינה.
יותר טוב היה אם הייתי לומד משהו."
קונפוציוס .

ההצלחה של כלכלת סין – זאת עובדה. כל עסק ששוקל להיכנס לסין או בכלל דן בנושא, מדבר על ייחודיות ניהול עסקים עם סין, על הבדלי תרבויות... לפעמים אנו מתקשים להבין את ההיגיון העומד לעיני הצד השני ואת המניעים של מהלכים אלה ואחרים. חלקנו חושבים שהיגיון שם לא קיים. אבל זה סין. סין של אלפי שנים! וזה אומר רק דבר אחד – יש שם היגיון. יש שם ייחודיות סינית שבקושי ניתנת להבנה לאדם מערבי. צריך ללמוד אותה. גם את סודות ההצלחה של כלכלה ענקית כל כך צריך ללמוד. אם אתם עובדים או מתכוונים לעבוד עם סין, אתם חייבים לשם הצלחת המפעל שלכם, ללמוד את המנטליות של האנשים האלה. אתם צריכים להבין את המעשים שלהם ולחזות את הצעדים הבאים שלהם. לשם כך אני ממליץ לכם לשבת בניחותא ולקרוא על "סטראטגם" (Strategem) – מקורות של חכמה סינית. על מנת להבין את דרך החשיבה הסינית, הבאתי לכם כמה דוגמאות של משפטים הממחישים את דרך המחשבה שלהם. נסו להשתמש בהם. להשתמש נכון, יעיל!

אסביר בקצרה ;"סטראטגם" – משפט ציורי וקצר, שמבטא עיקרון אסטרטגי כלשהו. המונח "סטראטגם" בעל שורשים אירופיים, הלשונאים מקשרים אותו עם המילה strategema אשר שורשיה מיוונית עתיקה, המשמשת לתיאור תורת הלחימה וסודות של טקטיקה צבאית. כיום, המונח "סטראטגם" יכול לשמש בכמה מובנים. בדרך כלל כשאומרים "סטראטגם" מתכוונים לטריק צבאי, תרגיל כלכלי, מזימה פוליטית או פלילית. סטראטגם אינו רק טריק אלא גם קו מנחה להשגת מטרות. על פי המסורת הסינית, לימוד של תורת הלחימה או הכשרת הפוליטיקאים התבססה על הכרה והבנה של כל אחד מ- 36 סטראטגם.
לרובנו, סטראטגם יראה כהיגיון הפשוט והברור מאליו.
כך שאם אתם מקימים את העסק לא להשגת רווחים מיידים וקצרי טווח אלא לאורך זמן, כדאי לכם להכיר את כללי האתיקה והלוגיקה של עובדים או של השותפים הסינים שלכם. על פי המסורת, סטראטג סיני מכיר במבחן האמת היחיד – יעילות במלחמה עבור שלטון או משאבים. לא קיימים עבורם מושגים כמו רוחניות או אתיקה כחלק ממרקם האישיות שלהם או חלק מפעילות כלשהי.

לאחר הרפורמה הכלכלית ב1978, קצב עליית כל המדדים החל בתנועתו קדימה. עד שנת 1995 התל"ג עלה ב9% כל שנה, בממוצע. נתון הזה עלה עוד יותר בתקופה שבין 1991-1995 ל11% - שיעור זה גבוה בצורה משמעותית מהממוצע העולמי. סין מובילה את העולם ביצור צמנט, מוצרי כותנה ופחם. כתוצאה מרפורמות בענף החקלאות, הגיעה סין למקום הראשון בעולם ביצור חיטה, כותנה, אורז, בשר וביצים ולמקום השני ביצור דשנים, למקום השלישי ביצור סוכר, למקום הרביעי ביצור חשמל ולמקום החמישי – בייצור נפט.
כך, ב2004, הגיע חלקה של סין ל3.4% מהתוצר העולמי והצפי ל2006 שבנתון הזה תעבור סין את איטליה, אחת מהמדינות המתועשות בעולם. לפי קצב עליית התל"ג לשנים הבאות ( 6.5% עד 2020, 5.5% עד 2030, 4.5% עד 2040 ), אמורה סין להשיג ב2050 את ארה"ב! אם נכמת את הנתון למספרים, אנו מדברים על 1,955 טריליון דולר!!!
משקיעים זרים כבר מזמן עברו את "שלב הניסוי" בכלכלה הסינית. שיעור ההשקעות הישירות צפוי לעלות ל100 מיליארד דולר לשנה, לעומת 50 מיליארד ב2002. זאת תוצאה ישירה מכניסת סין כחברה לארגון הסחר העולמי שהביאה לסין הרבה יותר יתרונות מחסרונות.
ההוכחה הטובה ביותר לכך : 400 מתוך 500 חברות הגדולות בעולם פועלות כיום בסין.

לא מעט ישראלים עושים עסקים עם סין. את הפעילות הזאת ניתן לחלק לשלוש. ראשונה: אנו רואים את הפעילות על המדפים בארץ ורואים אותה הרבה. שנייה: הינה פעילות ייצור במפעלים סינים ושיווק ברחבי העולם. ושלישית: פעילות בשוק הסיני הצרכני. אם לקחת בחשבון את גודל השוק - קשה לעמוד בפיתוי. לפי החלטת הממשלה עד 2020 סין צריכה ליצור מעמד ביניים משלה, שרמת החיים שלה תגיע לרמה דומה לזו שבמזרח אירופה. אחד מהתחומים הפחות מוכרים ליזמים ישראלים הינו בניית מרכזי מגורים. עכב התפתחות התעשייה בקצב מדהים, נוצר ביקוש רב למרכזי מגורים על ידי עובדי מפעלים שהיגרו מהכפר לעיר. ובסין כמו בסין אם מדברים, אז מדברים על מיליונים. כך לדוגמה ב2003 חלה עליה של 50% בתעשיית הרכב המקומית לעומת שנים קודמות ויגיעה ל4.4 מליון רכבים לשנה.

אז לאלה מכם שהחליטו ללכת ולעשות עסקים בסין, לאחר שלמדתם במקצת על התרבות הסינית, כדאי לדעת על מספר אפשרויות להקמת חברות בסין.
"בשלווה להמתין לאויב העייף"- תמתנה לעיתוי המתאים ביותר לתקיפה, רגע שבו היריב נמצע במצב קשה!
סין פתחה את שעריה למשקיעים זרים ב-1979. משקיעים אלו רשאים להשקיע בכל הפרובינציות של סין ולשם כך ניתן להשיג את הרישיונות וההיתרים הדרושים. למעשה ובמידת מה, קצת קשה לפירמה זרה להתחיל את עסקיה בסין. קיימים שלושה סוגי גופים מסורתיים דרכם ניתן לקבוע ישות עסקית:
א) משרדי ייצוג (נציגויות)
ב) מיזמים בבעלות זרים
ג) השתתפויות עם משקיעים מקומיים

נושאי החקיקה, כללי ההתאגדות, הקטגוריות העסקיות, והדרישות הנחוצות, הם בכללותם שונים בכל אחת משלוש האפשרויות. הבדלים אלו תקפים לא רק בנושאי מהות העסקים, אלא שהינם שונים ספציפית לכל פרובינציה בנפרד, עיר ולפעמים גם מחוזות. השיטה שהינה ברת פחות סיכון להתחלת העסקים בסין, היא זו של הקמת משרדי נציגות. יזמים רשאים לפתוח משרדי נציגויות בערים שיש בהן הסיכויים הכי טובים לפיתוח עסקים.

"תשדוד בזמן השריפה. אם יריב הוכרע מבפנים, קח את האדמות שלו. אם הוא נוצח מבחוץ – תשלוט בעם שלו. אם הוא הוכרע מבפנים ומבחוץ – קח את כל המדינה!"
משרדי הנציגויות ( Representative Offices) רשאים לנהל פעילויות שאינן חייבות במיסוי, כגון; קשרים עם לקוחות, מחקרי שוק, בקרת איכויות, חילופי טכנולוגיה, ניהול שיווק ומכירות, וכו' .
הפונים לפתיחת נציגויות חייבים להציג מסמך רשמי שאושר במדינת המקור, והמוכיח את הפעילות של הגוף המיוצג במשך 12 חודשים אחרונים. כל המסמכים, הכוללים את ההיתרים המתאימים חייבים בתרגום לסינית, ולאחר מכן להיות מאושרים ע"י נוטריון ובהמשך ע"י שגרירות סין. תלוי בפרובינציה, העיר או המחוז.
על הנציגויות מוטל מס בשיעור של 7%-10%, לאחר חישוב ההוצאות המוצהרות.

"עץ שזיף נובל במקום עץ אפרסק" – להקריב משהו אחד להצלת משהו אחר.
האפשרות השנייה, מיזמים בבעלות זרים (Wholly Foreign Owned Enterprise ). מדובר בישות עיסקית שמוקמת עם 100% הון זר. אי לכך הינה תחת הניהול הבלעדי של המשקיע הזר. ההון ההתחלתי החייב ברישום הינו מינימום של כ-140,000 $ על פני השנה הראשונה וניתן לשלבו במזומן או ציוד, חומרי גלם וכו'. ההון ההתחלתי, אופי הניהול הפיננסי והחשבונאי, חייבים להירשם בתזכיר ותקנות החברה. ההון ההתחלתי יכול להשתנות ע"פ אופי העסקים.
שיעורי המס משתנים ע"פ מיקום הקמת החברה. בד"כ המס המוטל על מכירת מוצרים או שירותים הינו בשיעור של 5%. בנוסף, קיימים מיסים על הרווחים, שמוטלים ע"י השלטון המקומי, שנעים {ע"פ העיר או המחוז) בשיעור של 15%-33% . בכמה מהערים קיימים אזורי סחר חופשי, המאפשרים הטבות מפליגות במיסוי, במיוחד כאשר מדובר על עסקאות ייצוא. שיעורי ההטבות משתנים מעיר לעיר וכן ע"פ ענפי המוצרים.

חברות המעוניינות לחדור לשוק הסיני, חייבות לדעת ששלטונות סין מגדירים שלוש קטגוריות של מוצרים תוצרת חוץ: אלו שסין מעוניינת בעידודם, המוגבלים בכניסתם לסין, ואלו שחל עליהם איסור ייבוא. לכל אחת מהקטגוריות הללו כללי התנהגות ספציפיים. יודגש שכמה מכללי הסחר לוקים בחוסר בהירות.



"להרוג בעזרת סכין של מישהו אחר" מלמד על שיטת השגת מטרות ללא חשיפה. להזיק לאויבים על ידי אחר, תוך השגת אליבי לעצמו!
השתתפויות עם משקיעים מקומיים (Join Venture ), הינן יותר מתאימות לעסקאות המוגדרות כ"מוגבלות" או "בלתי רצויות" ע"י שלטונות סין. עסקאות אלו כוללות השתתפויות במסעדנות, בניה, אביזרי רכב, וענפי הקוסמטיקה. עסקאות אלו לא תכנסנה, בד"כ, תחת המטריה של ההטבות למשקיעי חוץ המוענקות על ידי משרד סחר חוץ.


www.com-exp.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונית שגיב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]