חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מחלות של מערכת השתן - urinary system - אי ספיקה כלייתית צבע אפור חיוור (במצב קיצוני) פרוסטטה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מע"מ מיסים החזרי מס חו"ל

נושא המאמר: החזרי מע"מ מחו"ל עבור חברות
מאת: רונית שגיב   שמור מאמר למועדפים

חברות ואנשי עסקים הפועלים בחו"ל, יכולים לקבל החזרי מע"מ על הוצאות כמו השתתפות בתערוכות, כנסים, שהייה בבתי מלון ועוד. איך לקבל החזרים כספיים על פעילויות עסקיות באירופה?

החזרי מע"מ לחברות ולאנשי עסקים הפועלים בחו"ל, יכולים להסתכם בעשרות אלפי יורו לתקופה, אולם, רבים לא מודעים לכך ואינם מנצלים את האפשרות לדרוש את ההחזרים המגיעים להם.

ברוב מדינות האיחוד האירופי ומדינות נוספות, קיים הליך שבו ניתן לקבל החזרי מע"מ בגין הוצאות של חברות ישראליות בחו"ל. חברה הרשומה לצורכי מע"מ בישראל ויש לה הוצאות עסקיות בחו"ל, יכולה לדרוש בחזרה את המע"מ ששולם על הוצאות אלה.

חברה שבמסגרת פעילותה מציגה בכנסים ובתערוכות בחו"ל, משתתפת בסמינרים או בוועידות, ומוציאה סכומים גבוהים על כל הכרוך בזה, כמו: שהייה בבתי מלון, השתתפות בתערוכות, השכרת רכב, השכרת מבנים וציוד, הוצאות על שירותים משפטיים וחשבונאיים ועוד, זכאית להחזרי מע"מ היכולים להגיע לעשרות אלפי יורו לתקופה. מעטים מבעלי החברות הללו יודעים, כי בהליך פרוצדורלי פשוט, ניתן לקבל החזרי מע"מ שיכולים להסתכם בסכומים רציניים מאוד, העשויים להגיע לא פעם עד ל- 25% מההוצאות העסקיות בחו"ל. במדינות כמו אירלנד, בלגיה והולנד ניתן לקבל החזרי מע"מ עד שלוש שנים אחורה ואף יותר, דבר שיכול לעתים להסתכם בסכומי כסף גדולים מאוד.
ההליך לקבלת החזרי המע"מ הינו מורכב ושונה ממדינה למדינה, דבר המצריך ידע מקצועי רב והבנה של דרישות החוק בכל מדינה. כשיש את הידע בכל הנוגע לדרישות החוקיות של רשויות המס, הרי שהליך החזר המע"מ יכול להיות קל ופשוט. בגרמניה ובאנגליה לדוגמא, ניתן לקבל החזר מע"מ מלא על לינה בבתי מלון ואילו בבלגיה ובצרפת לא ניתן לקבל החזרים עבור ההוצאות הללו.

מימוש הליך החזרי המע"מ המגיעים לחברות בעקבות הפעילות שלהם בחו"ל, מביא לחיסכון אדיר לחברה. מדובר בהיקף ממוצע של אלפי יורו לחברה בשנה.

חברות רבות שהתלבטו זמן רב בשאלה האם להשקיע סכומי כסף גבוהים לצורך נסיעות ולהציג בתערוכות בחו"ל, מבינות כיום שכל ההתלבטויות נפתרו ושמחות לדעת שהן תהיינה זכאיות להחזרי מע"מ בגין הוצאותיהן העסקיות.
כמו כן, מימוש ההליך לקבלת ההחזרים מעניק אפשרות לחברות קטנות ובינוניות להגדיל את הפעילות העסקית מבלי להגדיל את ההוצאות ובכך "לנצל" את הכסף יותר טוב.

לקבלת החזרי המע"מ עבור ההוצאות העסקיות בחו"ל, יש להגיש תביעה לרשויות המס של אותה המדינה ולצרף לתביעה את כל החשבוניות המקוריות וכל המסמכים הדרושים והנדרשים על ידי אותה המדינה.
את הגשת התביעה כדאי לבצע באמצעות חברה המתמחה בכך אשר יש לה את כל הניסיון והידע הנדרשים בנושא החזרי המע"מ.

www.vatrefund.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונית שגיב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]