חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לזכור חלום? - חלומות





    קישורי טקסט (לפרטים)




מסיבת רווקות - במועדון הגוגו
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסיבת רווקות מסיבת רווקים

נושא המאמר: איך לחגוג מסיבת רווקות
מאת: המסיבה שלנו   שמור מאמר למועדפים

מסיבת הרווקות והרווקים עברו שינוי מהותי בשנים האחרונות, קרוב לוודאי שלא תמצאו את עצמכם מול עוגת ענק שמתוכה קופץ או קופצת מישהי או מישהו בלבוש מינימאלי...

אז מה בדיוק אנחנו מצפים מהערב האחרון לחיי הרווקות? פשוט.
ערב שונה וייחודי שיגבש את הקבוצה, יגרום לה לדבר ולהתנסות בדברים חדשים וליהנות ולזכור אותו גם בעוד שנים רבות.
המסיבה שלנו, האינדקס הישראלי למסיבת רווקות ו מסיבת רווקים מסכם עבורכם את הטרנדים הפופולאריים בתחום...
סדנת שוקולד
כל מה שאפשר לעשות עם שוקולד אצלכם במסיבה. השוקולד ידוע כגורם לשחרור אנדורפינים במוח, ועל ידי כך משרה תחושה טובה, וזו כמובן בדיוק התחושה שאותה אתם מבקשים לערב האחרון בחייכם כרווקים ורווקות. כדאי לבחור בסדנת שוקולד המשלבת גם מאכלים מלוחים.
למי מתאים?
לכל קהל בכל גיל. יש אפשרות לסדנאות שוקולד רגילות וסדנאות שוקולד "ארוטיות", כאשר המודלים לפיסול לקוחות מעולם המין.

תקציב – בינוני פלוס
סדנאות אלכוהול
על גג הבניין, בחצר הפרטית או אפילו בחוף הים, סדנאות האלכוהול הפופולאריות יכניסו אתכם במהרה למצב הרוח המתאים למסיבה. בסדנאות אלו ילמדו אתכם המקצוענים, בין השאר, כיצד להכין קוקטיילים, שייקים ומרגריטות, מתכונים שיישארו אתכם לעוד הרבה מסיבות ואירועים נוספים.
למי מתאים?
לחובבי אלכוהול, גם הקטנים ביותר, כדאי לבדוק שרובם הגדול של המשתתפים כאלה.
תקציב- תלוי בסוג המשקאות המשמשים את בעלי המקצוע, בינוני-גבוה
סדנת ריקודים
מעבר להנאה הגדולה בערב כיף שכזה, תוכלו ללמוד כיצד להשוויץ בצעדי ריקוד מיוחדים על רחבת הריקודים ביום החתונה... סדנת הריקודים מותאמת לטעמכם ורצונותיכם האישיים ובה תלמדו את הצעדים למוזיקה שאתם אוהבים - רוצים לפלרטט לצלילי גריז? להתנועע בקצב המרנגה? או אולי רוק'נרול?

למי מתאים?
בעיקר לנשים, בעלות קורדינציה וחסרות קורדינציה, כולן משתלבות יפה.
תקציב- בינוני
סדנאות הומור
סדנאות הומור בנושא אהבה והחיים מונחות על-ידי קומיקאים שנונים מעוררות את המחשבה ומגלות לרווקים (וגם לנשואים הותיקים) סודות וכלים לרענון האהבה באווירה מחויכת. מדובר בסדנאות מרתקות ומצחיקות עד דמעות ומיועדות בעיקר לאלו אשר רוצים להפתיע במסיבת הרווקים או הרווקות.

למי מתאים?
נשים וגברים, צעירים ומבוגרים.
תקציב – בינוני פלוס
סדנאות בנושא מיניות
סדנאות בנושא המיניות הן אלטרנטיבה פופולארית מאוד במסיבות הרווקים, הן מלמדות, מצחיקות ויחד עם זאת מתחדשות ומחדשות כל הזמן. כיום ניתן למצוא סדנאות ייחודיות ולא-שגרתיות המשלבות את תחום המיניות אף עם חלק מהתחומים שצוינו - מיניות והומור, מיניות ואלכוהול, מיניות ושוקולד, מיניות וריקודים ועוד ועוד.

למי מתאים?
מתאים למבוגרים, כדאי ליידע את מנחה/ מנחת הסדנא באשר לרמת פתיחותם של המשתתפים.
תקציב – בינוני

סדנת משחקי היגיון
אירוע מפתיע, מגבש, מצחיק ובעיקר מחדד את ההבנה שאין דבר בלתי פתיר או "מסובך", המנחים המיומנים מפעילים בספונטאניות 100% מהקהל, לא פחות, וזה כולל את אלה שאומרים "אוי זה לא בשבילי", אבל אחרי שלוש דקות, הם ביחד עם כולם פותרים משחקים וחידות והעיקר - צוחקים הרבה, למרות שלא מדובר כלל במופע בידור...
למי מתאים?
גברים ונשים, מבוגרים וצעירים, האופציה תהלום את כולם.

תקציב – בינוני


שיהיה במזל טוב!

www.ms-r.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י המסיבה שלנו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]