חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רעיונות רומנטיים לחגוג את יום האהבה - יום האהבה - חג האהבה - טו באב - ירח דבש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טיפולי פוריות רעלת היריון שמירת היריון הפלות

נושא המאמר: פתרון בעיות פוריות ותכנון הריון בריא
מאת: ד"ר ערן אשחר N.D, M.P.H    שמור מאמר למועדפים

פתרון בעיות פוריות ותכנון הריון בריא
כניסה להריון ללא קושי, מניעת הקאות, רעלת הריון, הפלות, שמירת הריון, קשיי לידה ומומים מולדים.
הערה: מומלץ לקרוא את המאמר על הטוקסמיה לפני מאמר זה.

מבוא:
עשרות אלפי נשים בישראל מתקשות להיכנס להריון באופן טבעי ונזקקות למסע ייסורים של טיפולים הורמונליים כואבים, ממושכים, חוזרים ונשנים, שפוגעים באיכות החיים ובדימוי העצמי באופן קשה ביותר. נשים רבות סובלות מסימפטומים קשים עקב מינונים גבוהים ולא טבעיים של הורמונים שניתנים לעידוד פעולות טבעיות בגופן ומיועדים להחליף חוסר תפקוד או תפקוד לקוי של בלוטות שונות וביוכימיה לא תקינה. נשים מגיעות למצבים נפשיים קשים לאחר כל מחזור של טיפולים שנכשל ותחושות הייאוש והכאב גוברות. מצב נפשי זה איננו מועיל לאישה שזקוקה לרוגע ושלווה כדי "להרגיע" את המערכת ההורמונאלית שלה ולעודד אותה לתמוך בהיריון מוצלח.
ברם, הגישה הקונבנציונאלית לא שואלת מדוע מגיעה האישה למצבים ירודים שכאלה של חוסר תפקוד הורמונלי שאינם מאפשרים לה להרות באופן טבעי. זוגות שיעזו לשאול בסקרנות או בתמימות "מה הבעיה אצלי" יקבלו לרוב תשובה עמומה, "אולי המצב הנפשי", "לא בדיוק ברור לנו" וכן הלאה. מלבד מצבי עקרות חלקיים או מלאים שיש להם סיבה אורגנית ברורה הרי שבהרבה מקרים אין תשובה ל - מדוע האישה איננה יכולה להרות (1).
במאמר זה איננו דנים בבעיות של פיריון לקוי של הגבר שמתבטאות באיכות זרע ירודה, אע"פ שהטיפול המוצע באמצעות ההיגיינה הטבעית לגבר יכול לתת פתרון מוחלט גם לבעיות אלה.
לצערנו, אף אחד מאותם מומחי הפוריות לא יציין ולא במילה אחת את המצב הגופני הכללי הירוד של האישה (אולי רק את המשקל העודף הקיצוני) כגורם ראשי לבעיה וודאי שלא יציע לאישה, או לגבר לשפר את הביוכימיה של גופם כדי שהגוף "יסכים" לבצע היריון (1). אי לכך, הטיפול הקונבנציונאלי המוצע הוא גירוי של אתרים שונים בגוף האישה לייצר התחלת היריון ו- "לתמוך" בו בהמשך (1).
על פי תפיסתו של מדע הבריאות הקרוי "היגיינה טבעית" טיפול זה איננו עולה בקנה אחד עם הצרכים של הגוף ואפילו נוגד וסותר אותם. טיפולי פוריות הורמונאליים נמצאו לאחרונה כמעלים את הסיכוי לגידולים סרטניים באתרי הרבייה, מה שהוכחש עד כה בצורה גורפת על ידי המערכת הרפואית. התוצאה אם כך חייבת להיות התדרדרות במצב הבריאות הכללי של האישה ואפילו סיכוי גדל לפגיעה בתהליך היריון תקין ובעובר.
ההיגיינה הטבעית מציעה גישה שפויה יותר וטבעית לשיקום כללי של הגוף ולתמיכה מעולה בתהליך ההיריון. היא מראה שכאשר התנאים המושלמים ניתנים לגוף לא רק שאישה תוכל להרות ללא עזרת טיפולים מסוכנים, אלא שמצב בריאותה הכללי ישתפר לעין ערוך בהשוואה למצב שבו היא תקבל טיפולים הורמונאליים ותמשיך עם הרגלי הבריאות הקלוקלים שהובילו לתקלות גופניות בדמות חוסר פיריון, או לסימפטומים קשים של חוסר בריאות לאחר מכן במהלך ההיריון.

ההסבר של גישת "ההיגיינה הטבעית" לבעיות פוריות:

גישת ההיגיינה הטבעית איננה שיטת בריאות, אלא מכלול החוקים, העקרונות והכללים שאיתם נוצר גוף האדם. גופנו כפוף לכללים אלה וחייב לתפקד לפיהם. שמירה על חוקים אלה ברמה טובה תוביל למצב של בריאות מושלמת במהלך כל החיים. כן, בריאות מושלמת זה מצב אפשרי. כמו כן, ישנה סידרה ארוכה של חומרי חיים חיוניים, צרכים פיזיים ביוכימיים שאנחנו חייבים לספק לגוף בצורה המושלמת כדי שיתפקד בצורה אופטימלית. אי שמירה על העקרונות וחוקי הבריאות והחיים ואי סיפוק מושלם של צרכי הגוף יובילו לשיבושים גופניים, לפגיעה בתפקוד של תאים, בלוטות ואיברים בגופנו ובסופו של דבר למחלות יותר קשות (2,3,8,9,10) . צרכי הגוף הינם: תזונה מושלמת, מים צלולים, אוויר צלול, שינה מספקת, מנוחה, תנועה מתאימה ובכמות האופטימלית, ניקוי נוזלי הגוף, אור שמש במידה הנכונה, שלווה ורוגע, חיי חברה וכן הלאה. אלה הם חומרי החיים החיוניים הבסיסים ביותר שבעזרתם פועל הגוף וכל תא בגוף. המכונה שלנו איננה זקוקה לשום דבר נוסף מלבד לחומרי החיים החיוניים כדי לתפקד בשלמות (8,10). דרך אגב, מרבית חומרי החיים החיוניים אמורים להתקבל מהטבע חינם, כפי שקורה בקרב כל בעלי החיים בטבע.
קוראי חייבים להבין שמרבית הרופאים לא יסכימו איתי על הקביעה שבאמצעות שמירה על חוקים מסוימים וסיפוק מרכיבים גופניים בלבד ניתן להבטיח את הבריאות המושלמת ללא חשש לכל בעיה בריאותית ומחלה (1). מבחינתם כל מה שכתבתי הוא אולי נכון פרט לכך שאין לו שום קשר למצב הבריאות שלנו. בהופעתי בתוכנית הרדיו של עופרה נחמד "לבריאות" ברשת ב ישב ליד רופא נפרולוג. לאחר ששמע ממני בשידור על מה היא היגיינה טבעית ומה תרומתה לבריאות אמר בהרמת גבה – "כן אנחנו יודעים למשל שעודף מלח גורם לעליה בלחץ הדם, אבל להגיד שהרגלי חיים בלבד יכולים למנוע מחלות" ?
לכן אספר לכם הקוראים שמיליוני חולים בכל סוגי בעיות הבריאות והמחלות נרפאו באמצעות רופאי ההיגיינה הטבעית שלימדו אותם ליישם את הגישה הפשוטה הקרויה גישת "ההיגיינה הטבעית" בחייהם (2,3,6,8,9,10). מאות רבות של חולים נרפאו בעזרתי באמצעות אותה גישה ממצבים שהרפואה לא יכלה להתמודד איתם פרט לאספקה שוטפת של תרופות רעילות שהחמירו את מצב החולה משנה לשנה. רובם של המחלימים שמחים לספר את סיפור החלמתם לאחרים.
אני עצמי הייתי חולה מגיל 9 וצמוד לתרופות. בגיל 24 באשפוז האחרון שלי נאמר לי שאצטרך ניתוח דחוף ושאצטרך להשתמש בתרופות למשך כל חיי. חודש לאחר מכן הייתי בריא ללא ניתוח וללא כל תרופות לאחר שיישמתי את גישת ההיגיינה הטבעית בחיי.
כדאי לדעת שמצבים של חוסר פוריות, אי יכולת לכניסה להריון, בחילות והקאות בזמן ההיריון, רעלת הריון, הפלות, מצבים של תפקוד לקוי בזמן ההיריון עד כדי שמירת הריון, קשיי לידה ומומים מולדים, כל אלה הן תופעות אנושיות בלבד שאינן מוכרות בקרב בעלי חיים בטבע (8). הטבע לא הועיד לברואיו חיי מחלות וניוון, אלא הבטיח להם תמורה מלאה עבור שמירת החוקים שהוא קבע – בריאות מושלמת בכל המישורים.
כניסה להיריון והיריון קל ובריא שמוליד ילד בריא חייבות להיות תופעות טבעיות שצריכות להתרחש ללא קושי כל שהוא. אולם האדם, היצור היחיד שאינו חי בהרמוניה עם חוקי החיים, חוקי הבריאות והטבע, איננו במצב כזה. נשים מעטות חוות היריון שהוא ללא בחילות והקאות, תופעה שמעידה על רעילות דם קשה. אחרות עולות במשקל בצורה לא נורמלית מגיעות למצבי חולשה, מצוקה וחוסר תפקוד, מגיעות להפלות ושמירת היריון. היריון נחשב, נתפס בקרב המין האנושי כשקול למצב של מחלה כמעט. זברה בטבע שמחזיקה בביטנה שני עוברים חייבת לרוץ בכל כוחה גם במצב זה כדי לברוח מהלביאה שמנסה לטרוף אותה. הטבע תיכנן את ברואיו עם יכולת לתפקד בכל מצב שהוא. גם בהיריון התפקוד חייב להיות מלא ורגיל, וזה אכן קורה בחברות פרימיטיביות.
ההיגיינה הטבעית הינה מדע הבריאות העתיק ביותר בעולם, חוקי החיים נוצרו עם ראשית החיים, עם הופעת התא הראשון על פני אדמות. יחד עם היווצרות החיים היו חייבים להיקבע עקרונות, חוקים וכללים שינהלו את החיים, הרי לא יתכן אחרת. ההוכחה לכך היא שכאשר חולים חוזרים לשמור על הכללים ומספקים את הצרכים בצורה המושלמת מצב בריאותם משתנה לטובה והם מחלימים ממצבי מחלה שנראים כבלתי הפיכים בעיני הרופאים (3).
במצב של בריאות טובה הביוכימה של גוף האישה חייב לעבוד בצורה תקינה לחלוטין, ללא כל הפרעה בתפקוד של אף מערכת, בלוטה או תא. לכן אנחנו חייבים להבין שמצב של הפרעה בתפקוד של בלוטות ושל מערכת הפיריון חייבת לנבוע משיבוש ביוכימי בגופה של האישה או הגבר (10). אין רופא פוריות שיביט על הבעיה מזווית ראיה זו. מבחינתו האיבר הספציפי כושל ובתגובה יש להאיץ את פעילותו. הוא לא ישאל למשל מדוע האיבר או אולי כל המערכת איננה רוצה, יכולה או מוכנה לכניסה להיריון ?
בהיגיינה הטבעית יש כלל האומר "אין מחלות בודדות יש גוף שהוא חולה", כלומר כאשר חלק קטן בגוף איננו מתפקד כפי שנדרש ממנו משמע שכל הביוכימיה של הגוף בכללותה אינה בדרגת תפקוד טובה. ולכן היגיינה הטבעית לא תטפל טיפול נקודתי בבלוטה, על ידי צמח, שיקוי הומיאופטי, גלולה, הורמון או זריקה, אלא תוביל את הגוף לשינוי כללי במצב בריאותו על ידי סיפוק התנאים המושלמים לגוף כדי שהוא עצמו ישקם את כל התאים הפגועים וכתוצאה גם את חוסר התפקוד באזור זה או אחר. זו איננה תיאוריה בלבד- זו עובדה מוכחת על מיליוני בני אדם !!
זו עובדה שהרופא ה –"מומחה" מתעלם ממנה לחלוטין. ההתמחויות ברפואה הינן האשליה הגדולה ביותר של העיסוק ברפואה. אני לכשעצמי אינני נחשב בעיני עצמי למומחה לפוריות, לנוירולוגיה, לסרטן, לגסטרו וכן הלאה, אבל ההחלמות שאני ראיתי בקרב מטופלי לא הופיעו מעולם באמצעות הטיפול של "מומחים" קונבנציונאליים. לאמיתו של דבר, כל האנשים שהגיעו אלי נואשו מהטיפול הקונבנציונאלי. החלמות אלה קרו משום שלא שמתי את עצמי במקום הגוף ולא טענתי שאני יודע לרפא משהו. אינני יודע לרפא שום מחלה, מי שיודע לרפא כל מחלה הוא הגוף עצמו, כאשר ניתן לו את התנאים המושלמים להם הוא זקוק כדי לבצע את תהליך השיקום העצמי (2,8,10).

ובכן בעיות פוריות הן סימן לחוסר בריאות. חוסר בריאות זה, אם נתעלם ממנו, עלול להתבטא בעתיד בהופעה של בעיות אחרות חמורות יותר (7). הניסיון לכפות היריון על הגוף במצב כזה, על ידי הורמונים שמאלצים בלוטות מסוימות להפריש חומרים או ביציות, כאשר הגוף נמצא למעשה במצב של חוסר בריאות בסיסית, וכאשר הוא משדר לנו שמצבו אינו מאפשר אולי ליצור ולשאת היריון או עלול ליצור היריון לא תקין, הוא מסוכן. מצב זה יכול להוביל למומי לידה "בלתי מוסברים" ובעיות אחרות כמו הפלות חוזרות ונישנות, בחילות והקאות בזמן ההיריון ועוד (8).
מאתיים שנה של ניסיון של מדע הבריאות זה ו- 12 שנים של ניסיוני האישי בטיפול אישי וקבוצתי מוכיחים מעל לכל ספק את אמיתות הטענה – שהרעלה עצמית הינה הבסיס לכל ההפרעות הגופניות ובעיות הבריאות (3,7,10).
יחד עם תהליך ההרעלה העצמית חומרי תזונה חיוניים אינם מסופקים לגוף באופן מושלם.
בעולם המערבי נעשה שימוש בכ- 80,000 חומרים המוגדרים כחומרים כימיים (2,3). לחומרים אלה לא רק שאין שימוש בגוף החי, אלא הם גם התורמים העיקריים להרעלות כרוניות וליצירת כל סוגי המחלות האקוטיות והכרוניות. גופנו מיועד לקלוט חומרים אורגניים ולא כימיים. אלפי חומרים כימיים נקלטים בגופו של האדם מידי יום באמצעות המזון, האוויר והמים וחומרי רעל נוספים שאנחנו מכניסים במודע לגופנו (עישון, סמים, אלכוהול, קפה ועוד). אנחנו רואים לצערנו שהקדמה והטכנולוגיה מביאים עימם גם זיהום הולך וגדל של הסביבה והגוף.
בל נשכח שבנוסף לחומרים שמשתמשים בהם בתעשייה ובמזון תורמת הרפואה עצמה כמה אלפי חומרים כימיים רעילים, שלהן היא קוראת תרופות, בצורה רשמית ובתמיכה של מוסדות המדינה, וכפרקטיקה יומיומית שכביכול מטרתה לעזור לאנשים להקל עליהם את הסבל הנגרם להם מהפרת חוקי הבריאות (3,9,10). הרעלים המגיעים לגופנו ממקורות שונים מפירים את האיזון הביוכימי-פיסיולוגי בגופנו ומשבשים את התפקוד של התאים, הרקמות והאיברים השונים. הם גם בונים במהלך הזמן תאים שאינם בריאים ואינם מתפקדים (3).
ההיגיינה הטבעית מראה שבזמן שהבריאות משובשת, או חלק מסוים של הגוף אינו מתפקד כנדרש גופו של האדם נמצא בדרגת הרעלה גבוהה ביותר ולכן לא יעלה על הדעת להוסיף על הרעילות הזו רעלים נוספים, אלא מה שמתבקש לעשות הוא להוציא מהגוף את הרעלים הקיימים (8,10).
להוכחת הטיעון החזק הזה, שהרעלה עצמית היא הבסיס לכל השיבושים בגוף האדם מציעה ההיגיינה הטבעית 3 הוכחות מדעיות (8,9,10) שניתן לקרוא עליהן במאמרי על הטוקסמיה.
רופאי ההיגיינה הטבעית רואים כבר מאתיים שנה שניקוי הגוף הוא תהליך קריטי שיש לאפשרו באמצעים שונים כדי להחזיר את הגוף למצבו התקין. כאשר תהליך הניקוי וההזנה מבוצעים באופן מקצועי מרבית שיבושי הבריאות ומצבי המחלה, כולל עודף משקל, נעלמים. זו עובדה שלא ניתן להתווכח עליה.
לצערנו, קשה למצוא אישה בעולם המערבי החיה על פי "צורת החיים הרגילה" ואיננה מורעלת במידה זו או אחרת. בתחילת ההיריון מוכרת התופעה של בחילות והקאות. מדוע זה קורה ? רופא יאמר – "זה נורמלי, לכולן זה קורה". עצם העובדה שכמעט כולן מורעלות עדיין לא מאשר או מוכיח שהתופעה "נורמלית". רופאי ההיגיינה הטבעית יגידו שזו לחלוטין לא תופעה נורמלית ! בקרב בעלי חיים בטבע ממשפחת היונקים לא נמצא תופעות כאלה (8).
יש להבין שבכל נקודה בזמן, כל תא בגופנו וכל הגוף כולו עושים מאמץ עילאי כדי לשמור על נוזלי גוף נקיים. השתן המופרש מגופנו מכיל חומרי פסולת, רעל, בכמות גדולה, לכן הוא מופרש מהגוף. ההסבר שלנו לבחילות ולהקאות בזמן ההיריון הוא שגוף האישה איננו מסכים שעובר, שחיים חדשים יתפתחו בסביבה מורעלת מאוד. ולכן הוא עושה מאמץ עילאי להפריש את הפסולת הרבה האגורה בכל תא ותא לדם, לשתן והחוצה. כיוון שכמויות הפסולת רבות מפעיל הגוף אפיק הפרשה נוסף וזה מערכת העיכול שממנה הפסולת יכולה להתערבב עם הצואה ולצאת דרך המעי הגס או להיות מופרשת על ידי הקאה. הבחילות החזקות ביותר הן כידוע בבוקר. הסיבה לכך היא שבמהלך הלילה, כאשר הגוף נח, תהליך הניקוי נכנס להילוך גבוה ובבוקר כאשר בבת אחת תהליך זה נעצר, בגלל העברה של האנרגיה העצבית לפעולות הבוקר, מואטת פעולת הכליות שמקבלות פחות אנרגיה ולכן יש הצטברות גדולה של פסולת וניסיון להרחיקה דרך מערכת העיכול. זהו תהליך של הגנה וניקוי שהרבה פעמים מסתיים אחרי 3 חודשים ואז ההרגשה של האישה משתפרת מאוד וגם תחושת הבריאות. הרבה נשים מדווחות שבמהלך ההיריון שלהן הן נפטרו מבעיות בריאות שסחבו איתן הרבה זמן. הסיבה היא – תהליך הניקוי שנכפה על גופן במשך 3 חודשים או יותר.
הניסיון מלמד שנשים שעברו תהליך של ניקוי והזנה מעולה מספר חודשים לפני ההיריון קודם כל נכנסו להיריון לפעמים לאחר שנים של טיפולים, ולאחר מכן נמנעו הפלות חוזרות, הן לא סבלו מבחילות והקאות בהשוואה להריונות קודמים שלהן למרות גילן המתקדם יותר, כלומר מצבן השתפר בעליל. גם רמת האנרגיה והתפקוד בהיריון השתפרה באופן דרמטי.
מניעת מומים מולדים "הנובעים ממקור לא ידוע" הם בהחלט סוגיה שיש לתת עליה את הדעת. אם שבעורקי גופה זורם דם מורעל באלפי חומרים כימיים בעלי פוטנציאל גבוה לסרטון מזינה את עוברה מהרגע הראשון בדם זה. אין ספק שלכל החומרים הכימיים הזרים לגופנו יכולה להיות השפעה קשה ביותר על התפתחות העובר. פגמים גנטיים ומומים עלולים להתרחש כתוצאה מחדירתם של החומרים המסרטנים לתוך דמו ותאיו של העובר המתפתח בגוף האם. לדוגמא, אחוז המומים המולדים בקרב ילדים לאימהות מעשנות גבוה בהרבה מאלה שאימן לא עישנו. מבחינה קלינית וכלכלית זה לא מעשי לעקוב אחרי כל חומר מסוכן מתוך האלפים הרבים ולבדוק את השפעתו הבלעדית על איכות ההיריון ולכן התשובה הסטנדרטית של הרפואה היא שאין שום השפעה מזיקה לחומרי הרעל השונים, הרי ממילא ההורה לילד עם מום לעולם לא יוכל להוכיח קשר כזה (7).
מידי שנה מתים בישראל כ – 300 ילדים חולי סרטן. האם שאלנו את עצמנו פעם מדוע ילדים בגיל צעיר כל כך חולים בסרטן ? התשובה של הרופאים היא מילה אחת – "גנטיקה". ע"פ פרופ' קמפבל, אין אמונה כוזבת יותר מזו (2). הילד שמתחיל את תהליך ההרעלה של גופו עוד בהיותו ברחם אימו ממשיך אותו באינטנסיביות לאחר לידתו ולא עוברות שנים רבות עד שגופו הרך של הילד לוקה בסרטן (7,5,4).

מצב האם לאחר הלידה:

מוכח שנשים נקיות מרעלים ומוזנות היטב מניבות חלב בשפע ויכולות להניק את הוולד לתקופה ממושכת יותר מנשים שנכנסו להריון כשגופן מורעל ולא הוזן היטיב. מרבית הנשים שהיו בטיפולי דיווחו שלפני הטיפול לא הניקו את ילדיהן יותר משבועות או חודשים ספורים משום שפשוט לא היה להן חלב. שוב, בטבע לא יעלה על הדעת שאם לא תוכל להניק את ילדיה. התזונה הגרועה מובילה את האם האנושית למצבים קשים ביותר של חוסר תפקוד וחוסר חלב. ראיתי כבר אמהות שהגיעו להיגיינה הטבעית מיובשות ולאחר שבועות מספר של תזונה מעולה הלכה ועלתה תפוקת החלב לרמות מדהימות.
ההתאוששות לאחר לידה הינה דבר מדהים בפני עצמו. אימהות בלידתן השלישית והרביעית שעברו היריון עם ההיגיינה הטבעית התאוששו מהלידה בקצב מדהים, דבר שלא קרה להן לאחר הלידות הקודמות. איחוי מהיר של קרעים, חזרה לרמות אנרגיה גבוהות, תחושה של חיוניות ובריאות יכולים ללוות כל אישה שתכין את עצמה כראוי להיריון ותתמיד באורח החיים הבריא במהלכו ולאחריו.
יעל, מטופלת שילדה לא מזמן, סיפרה לי שביום השני לאחר הלידה טיילה עם התינוקת ברחוב כאילו לא עברה יום קודם לידה. לא רק שהיא עצמה הייתה מופתעת מהשינוי שחל בה בהשוואה ללידה הקודמת, אלא שאנשים שראו אותה היו מופתעים ממהירות ההתאוששות ומהחיוניות הרבה שלה. לה אין ספק שהשינוי הוא תוצאה ישירה של שנה שלמה של היגיינה טבעית ושמירה על חוקי הבריאות ברמה גבוהה ביותר.

לסיכום:

כניסה להריון במצב רעלי-טוקסמי קשה משום שכל הבסיס הביוכימי של הגוף מופרע בגלל אותם רעלים ותאים בעלי הרכב ובאיכות ירודים שנבנו במהלך שנים על בסיס של תזונה קלוקלת.
במצב זה החוכמה הפנימית של הגוף איננה מאפשרת או רוצה לקיים היריון שמסוכן לעובר. יתר על כן, גם אם נכנסת האישה הטוקסמית להריון הסיכוי אצלה להפלה ולקשיים במהלך ההריון והלידה והסיכוי למומי לידה הם גבוהים יותר מאישה שגופה נקי מרעלים. במצב טוקסמי יש עליה גדולה מידי במשקל, הסיכוי לסיבוכי היריון ולידה גדל מאוד, הסיכוי לניתוח קיסרי ולסיבוכים שלו גדל, משך ההתאוששות והחזרה למעגל החיים גדל ורמת הבריאות תהיה ירודה לאורך זמן. בל נשכח שהעובר דואג במהלך ההיריון קודם כל לקבלה של חומרי החיים כדי ליצור עובר תקין. העובר יגזול ממאגרי גופה של האישה את כל החומרים שדרושים לו ו- "על חשבונה". לכן יש נשים שבעיות השיניים שלהן מתחילות אחרי ההיריון. כל היריון שאיננו מלווה באורח חיים בריא ותזונה נכונה מרושש את מאגרי גופה של האישה ומדרדר את מצבה הבריאותי. אם במהלך ולאחר ההיריון אין מילוי של המאגרים שהתדלדלו בזמן ההיריון ילך מצבה הבריאותי של האישה במהלך השנים ויתדרדר ואף יופיעו מחלות שלכאורה יראו כחסרות כל קשר להתנהגות בזמן ההריונות ולאחריהן.
העובדה היא, שאם לא היה קשר אזי לא היה המצב משתפר כמעט מידית עם המעבר להיגיינה טבעית.

על כן יש לקחת במלוא הרצינות והאחריות את הרצון ליצור חיים חדשים. אסור להקל ראש ולראות בהריון כאקט טכני בלבד שנעשה מעצמו, אלא יש להשקיע בכך המון מחשבה, יוזמה, ידע ומאמץ כדי ליצור יצור בריא וכדי למנוע מהאם סבל מיותר וחרדות לשלום עוברה במהלך ההיריון ולאחריו או חלילה טראגדיה במשפחה בדמותו של ילד בעל מום או מפגר.
הרבה מאוד תלוי בידם של ההורים ובמיוחד האם הנושאת ברחמה את העובר במשך 9 חודשים ואמורה להניק אותו במשך חודשים או שנים.
התזונה המערבית עתירת השומנים הרווים והחלבונים שמומלצים בכמות מטורפת על ידי דיאטניות כיוון שהם חשובים לבריאות ולגדילה גורמת בעולם המערבי למחלות רבות (4,5,6). אף אחד לא יעשה את עבודת הלימוד והחקירה במקום ההורים שאחראים לבריאות ההיריון והילדים שלהם. יש ללמוד את הגישה בזמן קצר ולהפיק ממנה תועלת למשך כל החיים. אם לא נעשה זאת, תשלום המחיר הנגבה מאיתנו על ידי הטבע הוא מידי כמעט, גבוה וכואב.

ד"ר ערן אשחר ערן (N.D, M.P.H )
אתר הבית: www.dreshkhar.com
02-5337245

מקורות:
1. ברקוב. ר, בירס. מ, פלטשר.א: מרק – המדריך הרפואי השלם, 2002, זמורה ביתן, הד ארצי, כנרת.


2. Campbel TC: The China Study, The Most Comprehensive Ntudy of Nutritionever Conducted and the Sstartling Implications of Diet' Weight Loss and Long term Health, Benbella Books, Dallas, Texas, 1995.
3. Furman. J: Fasting and Eating For Health- A Medical Doctor Program for Conquering Disease, st.
nartin’s press’ new york, 1995.
4. Furman J, Novick J: “Atkins and South Beach Diet – what you really need to know about these
dangerous diets”, in: Health Science, Jur’ of American Natural Hygiene Society, fall 2004, p.11.
5. Furman J: “Is Your Diet Killing you?”, in: Health Science, Jur’ of American Natural Hygiene Society, March, 1997, p.14.
6. Goldhamer A: “Essential Facts about Fat”, in: Health Science, Jur’ of American Natural Hygiene Society, sept’ 1998, p.12.
7. Mendelsohn. RS: Confessions of a Medical Heretic, contemporary books, Chicago U.S.A, 1979.
8 . Shelton. H, Oswald. J: Fasting for the Health Of it, Library of Congress, 1989.
9. Sidhwa.K.R: Medical drugs on Trial ? Verdict “Guilty!”, an expose of the present day practice of
medicine, the drug industry, and food technology, American Natural Hygiene Society, Tampa, Flo,
Natural Hygiene Press, 1976.
10. Tilden. J: Toxemia – the basic cause of disease, An Eminent Medical doctor tells how to get well, how to stay well, the drugless way, American Natural Hygiene Society,1974. Natural Hygiene Press.


www.dreshkhar.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר ערן אשחר N.D, M.P.H שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]