חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צימרים אלטרנטיביים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משרד הבריאות טיפול במחלות שפעת ניתוח מעקפים

נושא המאמר: מדוע משרד הבריאות, קופות החולים והפוליטיקאים אינם משתפים פעולה בקידום בריאות הציבור באמצעות גישת ההיגיינה הטבעית ?
מאת: ד"ר ערן אשחר N.D, M.P.H    שמור מאמר למועדפים

כמות המחלות הפנימיות במדינת ישראל עלו למימדים של מגיפות ממש. לפני 5 שנים נפגשתי עם שר הבריאות דאז שלמה בניזרי והבטחתי לו שתוך 3-5 שנים אוכל להפחית את כמות החולי במדינת ישראל לנמוכים בעולם. שר הבריאות הבטיח לעשות מהפיכה. במשרד הבריאות עשו כל אשר ביכולתם כדי להכשיל את המהלך. מדוע ?
מדוע משרד הבריאות, קופות החולים והפוליטיקאים אינם משתפים פעולה בקידום בריאות הציבור באמצעות גישת ההיגיינה הטבעית ?
כמות החולי במדינת ישראל גבוהה ביותר על פי כל המדדים. רק לפני שבוע שמענו בכלי התקשורת שהתפוסה בתי החולים עלתה ל- 120% וזו לא פעם ראשונה. קל מאוד לתלות את המצב בחיידקים ווירוסים, אבל מי שילמד את הסדנא ללימוד גישת ההיגיינה הטבעית יבין שלטיעון הזה אין שום בסיס מדעי. זו טכניקה ידועה של הרפואה להפקיע את האחריות לבריאות שלנו מידנו ולצייר אותנו כקורבנות של הנסיבות.
משרד הבריאות פרסם לאחרונה נתונים קשים וחמורים לגבי מצב הבריאות בארץ. בחודש 11/2003 הודיע ד"ר בר-חנה, האחראי על רישום סרטן במשרד הבריאות, שהסיכוי של הישראלים לחלות בסרטן במהלך ימי חייהם עלה ל – 33%. רק לפני 5 שנים דובר על 24%. כלומר 1 מתוך כל 3 ישראלים יחלה בסרטן, אם השפיות לא תחזור לאורח החיים שלנו.
דוח של משרד הבריאות שנקרא " מצב הבריאות בישראל 2003" משרטט את פרופיל המחלות ואת מצבה הבריאותי של אוכלוסיית ישראל.
מהדוח עולה שסיבות המוות העיקריות בישראל הן מחלות לב, 22.3%, גידולים ממאירים – 23.1%, מחלות כלי דם במוח – 6.1%, פגיעות ממקור חיצוני – 5.8%, סוכרת – 6%, ומחלות זיהומיות – 3%. עוד כ- 34% ממחלות אחרות.
סוגי הסרטן השכיחים ביותר בקרב האוכלוסייה בישראל הינם סרטן השד – 17.1%, סרטן המעי הגס – 14.5%, סרטן הערמונית- 8.2% , סרטן הריאות – 6.9%.
מנתוני הסקר הלאומי מתברר ש : 70% מהנשים ו – 65% מהגברים אינם מבצעים פעילות גופנית סדירה.
כמו כן כ – 50% מהאוכלוסייה הישראלית מוגדרת כסובלת מעודף משקל (על פי הגדרות פשרניות, לא היגייניסטיות).

ילדים ובני נוער בגילאי 0-17:

א. 350 ילדים בישראל חולים מידי שנה בסרטן, כ- 100 נפטרים מהמחלה מידי שנה.
ב. סוג הסרטן הנפוץ ביותר בקרב ילדים הוא לוקמיה, סרטן הדם – 20%. אחריו סרטן המוח – 15.2% ואחריו סרטן בלוטות הלימפה – 13.5%.
ג. 3.6% מהילדים על גיל 17 סובלים מאסטמה , בנים סובלים פי שניים מבנות.
ד. כל ילד מבקר אצל רופא המשפחה שש פעמים בשנה בממוצע
ה. ב- 2001 טופלו כמעט 10,000 ילדים עקב חשיפה לרעלים.

בני 44-18:

הסיבות העיקריות למוות בקבוצת גיל זו הן מחלות הסרטן – 23%, תאונות – 15.6%, התאבדות – 8.3%, (גברים מתאבדים פי 4 מנשים, 11 מכל מאה אלף גברים מתאבדים) ומחלות לב – 8.1%, ורק 1.7% ממחלת האיידס.
1. בעלי עודף משקל 46.5% מהנשים, 57.5% מהגברים
2. עושים דיאטה: נשים – 25%, גברים 12%.
3. עוסקים בפעילות גופנית : 15.6% מהגברים, 17.6% מהנשים.
4. מעשנים: 40% מהגברים, נשים – 26%.
5. 66% שתו אלכוהול בשנה האחרונה.
6. 10.5% השתמשו בסם לא חוקי כלשהו.

גילאי 45-65:

בקבוצת גיל זו מתרחשת עלייה תלולה במדדי החולי השונים.
1. 14% מגילאי 45-54 סובלים מיתר כולסטרול ויתר לחץ דם (על פי הגדרות שמרניות ושגויות של הרפואה הקונבנציונאלית).
2. בקרב גילאי 55-64 עולה האחוז של יתר כולסטרול ויתר לחץ דם ל – 30.4%.
3. 30.4% סובלים מלחץ דם גבוה (על פי הגדרות קונבנציונאליות שאינן אמיתיות).
4. 8.3% סובלים מסוכרת
5. יותר מ – 70% מוגדרים "בעלי משקל עודף " או "שמנים".
6. בני 55-64 עושים יותר ספורט מאשר בני 45-54.
7. 6.5% מהגברים לקו באוטם שריר הלב.
8. כ- 60% ממקרי התמותה נגרמים כתוצאה ממחלות לב ומסרטן. 37.7% מסרטן ו- 25.3% ממחלות לב.
9. 77% מהחולים שאושפזו במחלות הקרדיולוגיות בבתי חולים היו גברים, 23% היו נשים.


גילאי 65 ומעלה:

סיבות המוות העיקריות גם בקבוצת גיל זו הן מחלות לב וסרטן.

1. 40% מבנות ה- 75 ומעלה סובלות מכאבי פרקים.
2. 9% מהגברים ו – 15.5% מהנשים מוגבלים בביצוע פעולה יומיומית אחת לפחות. שיעור המוגבלים עלה עם הגיל והגיע בגיל 75 ומעלה ל -20%.
3. 84% מהפציעות בקרב בני 65 ומעלה נגרמו עקב נפילות
4. 25% מכלל המטופלים במרכזי הטראומה שבבתי החולים הם בני 65 ומעלה. מבוגרים בני 75 ומעלה היו 14% מכלל הפצועים, אף שחלקם באוכלוסיה מגיע ל – 5% בלבד.
5. שיעורי האשפוז עקב שברים עולים בצורה חדה בקרב גילאי 65 ומעלה.
6. בני 65 ומעלה מבקרים אצל רופא המשפחה 11.5 פעמים בשנה בממוצע.
7. שברים בצוואר הירך הם הגורם לכ – 50% מהאשפוזים בגילאים 65-74 ול – 66% מהאשפוזים בבני 75 ומעלה.

האם תמונה זו מעידה על שיפור במצב הבריאות בחברה הישראלית ?
אנחנו רואים שלמרות האשליה המטופחת על ידי מוסדות הבריאות בארץ שלרשות החולים עומדים שרותי רפואה מהמתקדמים בעולם, טכנולוגיות מתקדמות, ורשת של מוסדות רפואיים "מפוארים" הזמינים לכל האזרחים, הנתונים בשטח מלמדים על מצב הפוך לחלוטין. אחוז הרופאים והצוותים הרפואיים הולך וגדל מידי שנה כתוצאה ישירה של מספר החולים הכרוניים ההולך ועולה בהתמדה, המחלות מופיעות בגילאים צעירים יותר ויותר, אחוז החולים במחלות כלי דם ולב, מחלות פרקים , מחלות אוטואימוניות, סוכרת, שבצים למינהם, מחלות כליות, אלרגיות, דלקות, מחלות דרכי העיכול, מיגרנות, מחלות עור, מחלות דרכי הנשימה, בעיות פוריות, אין אונות, גידולים וסרטן, אוסטיאופורוזיס, מתחים וחרדות, בעיות הורמונליות, עודף משקל, הזדקנות מוקדמת, עייפות וחולשה, מחלות אקוטיות ועוד גדל בקצב מהיר. בתי החולים "המפוארים" אינם עומדים בנטל וחולים שוכבים בפרוזדורים. אחוז הניתוחים המבוצעים מידי שנה, אחוז הטיפולים הכימותראפיים וההקרנות לחולי סרטן עלו במאות אחוזים ב - 40 השנה האחרונות (רובם של הניתוחים מיותרים לחלוטין וניתנים למניעה באמצעים טבעיים) ו "תעשיית המחלות", ה- "תרופות" והניתוחים המגלגלות מיליוני דולרים הולכות ומתעצמות. זה סימן לבריאות ?
על פי פירסומים רישמיים של משרד הבריאות 400,000 אנשים בישראל חולים במחלות לב וכלי דם ואחוז חולי הסרטן עומד כיום על 33%. הרי זו היא מגיפה של ממש.
כיצד הגידול בכל הנתונים המצביעים על מחלות מתיישב עם הרושם החיצוני שאכן קיים שיפור במצב הבריאות ? ברור שלא רק שאין שום שיפור אלא קיימת החמרה גדולה מאוד. כל זה איננו מעיד על מצב בריאות הולך ומשתפר, על יכולת ריפוי מתקדמת או משופרת, אלא על ההפך הגמור מזה. זה מוכיח שלא מצליחים למנוע מחלות מלכתחילה אבל גם לא מצליחים לרפא מחלות, שלרפואה, המבוססת על שיטות הטיפול התרופתיות, על ניתוחים של "הרגע האחרון" ושל "אין ברירה" אין פתרון אמיתי כלשהו לבעיית המחלות הפנימיות (שחלקן הגדול נוצרות על ידי הפעולות ההרסניות שהיא עצמה עושה או נמנעת מלעשות). זה מראה שהכישלון הוא מוחלט למרות הניסיונות של מערכת הבריאות להסתיר את התוצאות מעיני הציבור ולעטוף את העשייה שלה באוירה הירואית של מלחמה נואשת במחלות. זה מוכיח שיש ליקוי בסיסי בתיאוריה, בעקרונות, ובאופן הטיפול.
על פי ניסיונם העשיר של רופאי "ההיגיינה הטבעית" אין ספק שהימנעות מפעולות חינוך הציבור להתנהגות בריאותית נכונה באמצעות הצבעה על אורח חיים מסולף ולקוי בבסיסו כמקור היחיד לכל המחלות ובעיות הבריאות הוא הגורם הראשי למצב העגום והקשה העולה מהנתונים.
תמונת המצב הזו חוזרת על עצמה "למרבה ההפתעה" בכל ארצות העולם המערבי. העובדות מצביעות על כך שמעולם לא היה האדם חולה יותר מאשר בתקופה זו . הנתונים הסטטיסטיים על היקף התחלואה הגדל והולך בארה"ב מזעזעים ביותר, וכדאי לעיין בהם.
מחקר שטח שאני ביצעתי, יחד עם פרופ` רסקין, ד"ר סימקין וד"ר גופין מבית החולים הדסה והאוניברסיטה העברית, במהלך שנת 1996 בקרב 400 תלמידי כיתות יא בירושלים, המהווים מדגם סטטיסטי מיצג של כלל התלמידים בגיל זה בארץ, מצביע על ליקויי בריאות חמורים מאוד בקרב יותר מ - 60% מהתלמידים על פי דיווח עצמי של סימפטומים חולניים במקביל לרמת כושר גופני ירודה ביותר שהופכת את מרבית הצעירים האלה ללא כשירים ליחידות קרביות כיוון שאינם עוברים את מבחני הכושר הבסיסים. בואו לא נשכח שמדובר על נערים בגיל 17, בשיא פריחתם ועוצמתם כביכול. נערים אלה מתגייסים ליחידות עורף, יושבים מרבית הזמן בצבא בחוסר מעש, אוכלים מזון גרוע ויוצאים עוד יותר חולים מכפי שנכנסו לצבא. לאחר מכן הם נכנסים למסלולי לימודים שונים וגם שם הם יושבים, שותים קפה כדי ללמוד בלילות ואוכלים מזון מעובד. בגיל 25-7 הם מגיעים אלי עם מצבים חולניים קשים כאלה ואחרים. רבים הגיעו אלי אפילו עם מצבי סרטן סופניים כאשר כבר לא יכולתי לעזור להם. מתשאול של אורח החיים והתזונה שלהם התבררה לי מיד סיבת מחלתם, כיוון שהיא תואמת לחלוטין את גורמי הסיכון שנמצאו בכל המחקרים.
גם ניתוחים לאחר המוות בקרב חללי מלחמת ויטנאם בארה"ב מצאו 70% טרשת עורקים מתקדמת בקרב חיילים בשנות העשרים לחייהם. תהליך זה לא התחיל כמובן יום אחד לפני התגלותו, אלא מגיל הינקות.
נתונים אלה מחזקים את העובדה הידועה שהמחלות מתחילות כבר בגיל צעיר מאוד עקב סיגול אורח חיים ותזונה לקויים מיום הפסקת יניקת חלב האם. הסימפטומים אלה נזנחים הן על ידי התלמידים, ההורים והרופאים ונחשבים כבלתי משמעותיים לבריאות, מה שמצביע על גישה בריאותית ומניעתית לקויה ומסולפת.
מה שקורה הוא שמעט מאוד אנשים מודעים לפער העצום הקיים בין ההבטחות של הרפואה לריפוי מתוחכם ומושלם לבין הנתונים המראים על ההתדרדרות הכללית במצב הבריאות. האנשים המודעים לכך או אלה שנואשים מלמצוא מרפא לתחלואיהם מצביעים ברגליים, כיוון שהרפואה לא מצליחה לעזור להם, ועוברים לרפואה הקרויה "אלטרנטיבית" (שגם היא איננה נותנת פיתרון אמיתי ומושלם) שם הם משלמים בנוסף למס הבריאות אלפי שקלים מידי שנה מכיסם הפרטי. גם תעשיית הרפואה האלטרנטיבית מגלגלת מליוני שקלים בשנה, שוב לא משום שאנשים בריאים יותר.
מתבקש לשאול כאן כמה שאלות:

1. מדוע המציאות הפוכה לציפיותינו ?
2. מדוע למרות ההוצאה העצומה של בני אדם בעולם המערבי ובישראל על בריאות הם חולים יותר ויותר ?
3. מדוע ממשיכה במקביל ובאופן מוזר הרפואה להדגיש כמעט בכל יום בכלי התקשורת שיש לה "הישגים עצומים
והצלחות" מרשימות בדמותם של המצאת תרופות חדשות, טכנולוגיות חדשות ומתקדמות, בעוד שאף אחד
"מהישגים" אלה אינו מרפא (מעלים לצמיתות) באמת עד היום אף לא מחלה פנימית אחת ?!

בחודש 12/2003, לאור איומי האוצר בקיצוצים של סל הבריאות, הוציאה הסתדרות הרופאים בארץ שורה של פרסומות ברדיו. התוכן הכללי של הפרסומות הוא כדלקמן – רופא מצהיר שחולה שלו נמצא במצב קשה והוא לא יכול לעזור לו, לא משום שאין תרופה, דווקא יש הוא אומר, אלא שהוא לא יכול לרכוש אותה, אז הוא מסתכל מהצד ולא יכול לעזור. ואז הוא פונה לקהל – אל תתנו לקצץ את סל הבריאות... זו דרך נלוזה ביותר לפנייה לרגש של בני אדם שאינם מבינים שמוליכים אותם שולל, בדרך הרסנית, קטלנית ובזבזנית !!! גיוס אנשים תמימים למלחמה באוצר באמצעות מחאות, הפגנות ושביתות זה ירידה לרמה בזויה ביותר. לא ראיתי רופאים שמגייסים אנשים למלחמה במשרד החקלאות כדי שידאג לסיפוק תוצרת חקלאית אורגנית נקייה מרעלים מסרטנים במחיר שכל אדם יכול לעמוד בו, למשל.
לא ראיתי רופאים מגייסים מחנכים לאורח חיים בריא ולתזונה נכונה. כל מה שיש להם להגיד לנו ולאוצר זה תנו לנו עוד כסף לתרופות, תרופות ועוד תרופות. מרבית הכסף הזה כמובן מגיע בדרך ישירה או עקיפה בסופו של דבר לכיסם הפרטי. זו דרך מתוחכמת ו"מדעית" לגזול את קופת הציבור ולרושש את קופת המדינה ללא שום נקיפות מצפון ותוך העלמת האמת המדעית מעיני הציבור באופן קבוע. הציבור איננו זקוק לתרופות אלא לתזונה טבעית ולהרגלי הימנעות מהרעלה עצמית. את זה אין לרופאים אומץ ואולי גם הרצון לומר, הם צריכים כמה שיותר אנשים חולים לתעשיית "הריפוי", תעשיית המחלות, ותעשיית הניתוחים שלהם !!!
אז שיגידו לנו בבקשה - במה אם כן מתבטאים "ההישגים העצומים" של הרפואה אם אחוז כל המחלות הפנימיות רק עולה בהתמדה ב- 50 השנים האחרונות ?

ובכן גישת "ההיגיינה הטבעית", שכאמור איננה ממליצה על תכשיר או תרופה כלשהם לשיפור במצב הבריאות ולכן איננה חשודה בהמלצות הנובעות מאינטרסים כספיים ומסחריים מצאה במהלך 200 שנה של תצפיות בטבע, על סמך הידע המדעי הקיים בתחומי מדעי החיים ועל סמך טיפול במאות אלפי חולים על פי עקרונותיה שהבריאות מתדרדרת, בניגוד לפרסומים ולרושם המוטעה בקרב הציבור ובניגוד להתפתחות הטכנולוגית האמיתית, מכמה סיבות עיקריות:
1. אורח חיים המבוסס על הרגלי תזונה והרגלי בריאות לקויים מגיל 0.
2. הרעלה כרונית הנגרמת מהמזון, מהאוויר ומהמים וחומרי רעל רבים (80,000) שמוזרמים ממוצרים תעשייתיים.
גברותי ורבותי, האם ידעתם שבאזורים נרחבים בסין, בטיבט, פאקיסטן, הודו, עם ההונזה שנחשב העם הבריא ביותר בעולם וארצות אחרות במזרח שבהן אין רעב אחוז המחלות הכרוניות הוא קרוב לאפס ?
האם ידעתם למשל שאצל עם ההונזה, העם הבריא ביותר בעולם, תקציב הבריאות הוא 0 דולר לשנה ? הידעתם שבעם ההונזה אין טיפול רפואי כי אין צורך בטיפול כזה ? אין חיסונים לילדים, אין תרופות כימיות וגם לא צימחיות ואין שום צורת טיפול בכלל ?
ואני שואל אתכם - מה, רק אנחנו רופאי ההיגיינה הטבעית "הגאונים" מכירים את העובדות האלה ? רק אנחנו יודעים על קיומו של החוקר בעל השם העולמי, פרופ` קמפבל, ועל התוצאות של המחקרים שלו בנוגע לקשר הברור שבין התזונה לכל סוגי המחלות ? ממש לא !! אז מה קורה כאן ?
התשובה היא פשוטה וגם מעוררת חלחלה – כסף ואינטרסים של קבוצות כח.
פרופ` קמפבל, שהינו חוקר של הביוכימיה של המזון והקשר שלה למחלות כבר 40 שנה, מתאר בצורה מדהימה איך הוא ניסה להביא את התוצאות של המחקרים שלו ומחקרים אחרים לתוך הועדות הבינלאומיות השונות שקובעות את ההמלצות התזונתיות הלאומיות בארה"ב ולבסוף גם בישראל (כיוון שאנחנו מעתיקים הכל מארה"ב) והוא לא הצליח, הם פשוט חסמו אותו בהצבעות שלהם. בכל הוועדות הקובעות את עתידם של מליארדי אנשים בעולם יושבים אנשים משוחדים ומשומנים על ידי תעשיות המזון, או יותר נכון תעשיות הזבל התעשיתי שנחשב בטעות למזון לאדם, והם חוסמים כל אפשרות לקביעה של המלצות הפוכות לאינטרסים של התעשיות שמשלמות להם. פרופ` קמפבל מצביע על ניגודי אינטרסים ברורים של "המדענים" כביכול שיושבים בועדות. הוא כותב שההמלצות האינטרסנטיות האלה מובילות למוות של מיליוני אנשים בעולם.
מדוע כל המחקרים של פרופ` קמפבל שפורסמו במיטב הירחונים המקצועיים בעולם זוכים להתעלמות מהרופאים, ממשרד הבריאות והקהילה הרפואית בישראל ?
ב- 12 השנים האחרונות פניתי לכל אדם וגוף בתחום הבריאות והפוליטיקה בישראל: ראש הממשלה (עוד כאשר רעייתו חלתה בסרטן), שר האוצר, שר הבריאות איתו גם ישבתי בפגישה אישית במשך שעה וחצי, פניתי למנכלי קופות החולים, לאין ספור רופאים – התשובה של כולם הייתה מדהימה: או התחמקות או "אי אפשר לשלב אתכם בקופות החולים כי אתה תיקח את הפרנסה מכל הרופאים".
בפנייתי לכל מנכ"לי קופות החולים קיבלתי תגובה רק מפרופ` שוקי שמר, שהיה מנכ"ל משרד הבריאות. הוא הפנה אותי לפרופ` פיינרו מנהל חטיבת הבריאות, שהפנה אותי לד"ר עזורי יוסף, מנהל המחקר של קופת חולים מכב"י. נפגשתי איתו ועם ד"ר שכטר ליאורה, מנהלת מכב"י טבעי. העברתי לידיו מחקרים שמוכיחים את העדיפות של גישת ההיגיינה הטבעית. הצעתי לו לדבר עם מטופלים שלי שהבריאו, חלקם מהקופה שלו, אך הוא סירב. ההסברתי לו על הגישה ועל התזונה שמציעה ההיגיינה הטבעית והוא אמר - "אני לא אציע את התזונה הזו למטופלים שלי, אני לא בטוח שהיא לא תזיק להם". תזונה שהובילה מיליוני אנשים להחלמה מכל סוגי המחלות חשודה כמזיקה, אבל תזונה שגורמת למחלות 365 ימים בשנה איננה מזיקה על ההיגיון של ד"ר עזורי, מנהל המחקר של הקופה. על מחקרי של פרופ` קמפבל לא שמע מנהל המחקר של מכב"י.
האם יש מישהו שמוכן לחיות עם התשובות האלה בשלום ?
אני עומד לשאול אתכם שאלה קשה ומאוד לא נעימה: האם אתם מוכנים שאתם, הילדים שלכם, ההורים שלכם, והאחים שלכם תחלו, תקבלו סמים שקרויים תרופות (כפי שנתנו לראש הממשלה שלנו), תעברו ניתוחי סרק וגם תמותו חלילה לחינם רק בשביל לשמש מקור פרנסה לאלפי רופאים אחיות ואנשי הצוותים הרפואיים בבתי החולים ? יש מישהו כאן שמסכים לזה ?
האם אתם מוכנים שאתם ובני משפחותיכם תהיו קורבנות על מזבח האינטרסים של מערכות ענק ששוטפות לנו את המוח שבלעדי הקשר הקבוע שלכם איתן וצריכת הסמים שהם מציעים לכם אין לכם חיים וקיום ?
מדוע שלא נציל את ילדינו, אחינו והורינו מאימת המחלות על ידי השפעה עליהם לבחור בדרך של בריאות ולא של הנאות שווא רגעיות והתמכרויות לחומרי פסולת גורמי מחלות שנחשבים למזון, או שעשוע לגיטימי ? שוב, אלפי מחקרים והניסיון הקליני שלי ושל כל רופאי ההיגיינה הטבעית בכל העול ובכל הדורות מוכיחים שהבריאות בעיקרה וברובה היא עניין של התנהגות. אל תגידו "זה לא תלוי בי, זו לא אשמתי".
גם אם אני לא נאיבי הרי שאותי התשובה הזו קוממה וזעזעה, כי הבנתי לא בפעם הראשונה שכל מערכת המחלות (שקוראת לעצמה בחוצפה מערכת הבריאות) מסתכלת על תרופות, מחלות וניתוחים כעל פרנסה וחשוב לה שהפרנסה הזו תישמר. בלעדי הזרימה הקבועה של חולים הרי אין לה קיום. למעשה קיימת סתירה מוחלטת בין המטרה המוצהרת שלה "לרפא" חולים לעצם קיומה המתמשך ואפילו ההולך וגדל שהרי אם היא תרפא אנשים באופן סופי לא יהיו לה לקוחות עתידיים. בדרך כלל כל לקוח של הרפואה הוא לקוח לכל החיים, כיוון שמיד רושמים לו "תרופות לכל החיים". כך הוא נכנס למלכודת שאין יציאה ממנה.
הרופא לא לומד בתוכנית הלימודים שלו כמעט כלום על הקשר הישיר והברור של התזונה להיווצרות כל סוגי המחלות. המעט שהוא לומד גם הוא שגוי ומבוסס על המלצות של אותן ועדות משוחדות. הרופאים גם הם משוחדים על ידי תעשיות התרופות שלא יוותרו על מיליארדי הדולרים שהן מגלגלות כל שנה.
הרופא מעביר את העיסוק בייעוץ תזונתי לדיאטנית, אולי משום שזה עיסוק לא מספיק יוקרתי ומשמעותי. מבחינת הרופא התזונה היא משהו שולי למהלך הטיפול. מאות פעמים שמעתי ממטופלים שהגיעו אלי שהרופא אמר להם שאין שום קשר בין התזונה שלהם למחלה שלהם. רופאים מדגישים קודם כל את החשיבות הגדולה של לקיחת התרופות בכל טיפול שלהם. כל התרופות הם חומרים רעילים לגוף ואין היגיון לקחת אותם, אלא במקרי חירום ולזמן קצר ביותר. תופעות הלוואי הן תופעות רעילות של התרופות והציבור חייב לדעת את זה. הנזק לגוף לאורך זמן הוא גדול. אם בעשירית מהזמן הם היו מדגישים בפני המטופל את החשיבות של התזונה הטבעית (לא זו שמומלצת על ידי הדיאטניות שלהם) מצב הבריאות היה שונה לחלוטין.
הפוליטיקאים הם אנשים רגילים שסוגדים כמו הציבור כולו לרופאים. הם לא רוצים ולא מסוגלים להילחם בכוח העצום של התעשייה הזו ותעשיות אחרות שמממנת את מסעי הבחירות שלהם. הם באים לבלות קדנציה או שתיים בכנסת ולפרוש עם פנסיה שמנה. אין להם את הידע הרפואי, בריאותי כדי להבין שמוליכים אותם שולל. לכן הפנייה אליהם הינה חסרת טעם ותוחלת. מהם לא תצמח הישועה. כל חברי הכנסת שאליהם פניתי במשך 12 שנה ענו תשובה מגמגמת ולא הביעו שום רצון אמיתי לבדוק את אמיתות הטענות שלי.
במצב זה גדל והולך הסיכוי שאחוזי החולי בישראל יגיעו למימדי מגיפות ושהחברה שלנו תיהפך לחולה בצורה קשה עם תלות כרונית בתרופות וסמים מגיל צעיר ביותר. הסימנים לתחזית הקשה הזו קיימים כבר היום. וכך יוכל מפעל טבע להתגאות שוב ושוב בכך שהוא המפעל הרווחי ביותר בישראל ומנכ"ל טבע יוכל לקבל אולי שוב את פרס ישראל !! הוי כמה אנחנו חכמי חלם. אנחנו יוצרים מחלות ואחר כך מתפארים בכך שיש לנו סמים מצוינים כדי לשכך את הכאבים שלנו.

אז מה ניתן לעשות במצב הקודר הזה ? האם יש דרך לחלץ את עם ישראל ממלכודת המוות הזו שאליה הוא נכנס בלי שהוא אפילו מודע לכך ?
לצורך קבלת תשובה נא קראו את מאמרי : "רכזי בריאות בקהילה- הדרך לפיתרון בעיות הבריאות של עם ישראל".
ד"ר ערן אשחר ערן (N.D, M.P.H )
אתר הבית: www.dreshkhar.com
02-5337245

www.dreshkhar.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר ערן אשחר N.D, M.P.H שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]