חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בחירת מתנה מיוחדת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עורך דין עורכי דין

נושא המאמר: עורך דין לתאונת דרכים
מאת: פורטל עורכי דין   שמור מאמר למועדפים


מדי שנה חלה עליה משמעותית בנושא התביעות, ולמרות שחברות הביטוח לאחר תאונה שנגרמה שלא באשמתכם ייאותו בחלק גדול מהמקרים לפצותכם, רבים הפונים לשירות מקצועי של עורך דין כזה או אחר לטיפול בתביעה. מדוע כדאי שתפנו לעורך דין בהקדם לאחר התאונה? במאמר הבא.


* עניין של ניסיון - לעורכי הדין המתמחים בתחום יש ניסיון רב עם חברות הביטוח, הגדולות יותר ופחות. עורך דין יודע כיצד להתנהל מול אותן החברות ביעילות ובמהירות – זה תפקידו.
לנו, לעומת זאת, יש מעט מאד ניסיון (גם אם זוהי אינה הפעם הראשונה) מול ענקי הביטוח בפרט.
* מה חושבות על זה חברות הביטוח? חברות הביטוח מתייחסות אחרת לפניה של עורך דין מאשר פניה רגילה של נפגע בתאונת דרכים, גודל הפיצוי עשוי לגדול באחוזים רבים ולו רק משום שהפנייה נעשתה על-ידי עורך דין.
* סוגיות משפטיות – ישנם סוגיות משפטיות רבות שעורך דין בקיא ואילו אנו האנשים הפרטיים לא. דוגמאות לסוגיות שכאלה הן גודל הפיצוי המקובל עבור פציעה מסוימת, מהות הפגיעה, היקף הפגיעה, חומרת הפגיעה ועוד.
* עושים את העבודה בשבילך - עורך הדין ומשרדו עושים את כל העבודה בשבילך, אינך נדרש לשוחח עם חברת הביטוח, עם הצד הפוגע או כל גורם אחר. לא רק שחסכת מעצמך שעות רבות של בירורים ופניות, מלכתחילה התהליך מתקצר עם פניית עורך דין מטעם הנפגע.
* מה צריך לשלוח? עורך דין יודע בדיוק אילו מסמכים הנכם נדרשים להמציא ואילו לא, שוב מדובר על חסכון זמן מצוין, שכן המצאת כל מסמך היא עניין בירוקראטי. ובכל מקרה כדאי לאסוף את כל המסמכים הקשורים ולשמור אותם בתיקיה נפרדת. עורך הדין יודע אילו פרטים דורשים דיווח ואלו פרטים אינם רלבנטיים.
* בדיקות רפואיות – עורכי דין, עקב ניסיונם, יודעים אילו בדיקות נדרש לבצע, מעבר לעניין הפיצוי בל נשכח שמדובר בראש ובראשונה בבריאותכם.
* לא אבזבז כסף על עורך דין – תשמחו לדעת שרבים מעורכי הדין עובדים על בסיס "אחוזים" – משמעות הדבר שהגביה מתבצעת מתוך הפיצוי שניתן לכם באחוזים – 8%-13% בהתאם למצב התיק.
ובכל מקרה, ברוב רובם של המקרים עורך הדין ישיג תנאים הוגנים יותר עבור הלקוח.


ממה להיזהר? בעיקר ממתחזים. כדאי לקבל המלצות על עורך דין עוד לפני. מאחר וכל המשא ומתן מתנהל אצל עורך הדין ופרטים רבים אינם בשליטתך או ידועים לך.



אנו מאחלים לכם נסיעה בטוחה, ללא תאונות ובריאות שלמה!

www.ord.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פורטל עורכי דין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]