חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה עושים ברית מילה דווקא ביום השמיני?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אזרחות גרמנית דרכון גרמני דרכון אירופי אזרחות אירופאית

נושא המאמר: אזרחות גרמנית - דרכון אירופאי בלי מגבלות
מאת: ליטל שרון   שמור מאמר למועדפים

התרחבותו של הגוש האירופי העלתה את קרנו של הדרכון האירופי והביאה לגידול של ממש במספר המבקשים לקבל אזרחות במדינות המצטרפות. הדרכון האירופי מקנה אפשרויות וזכויות שעשויות להביא לשיפור ניכר ברמת החיים של המחזיקים בו. המגמה הנ"ל תקפה גם במדינת ישראל שבה אוכלוסיה עניפה עם שורשים שמקורם במדינות שהצטרפו לאיחוד בשנים האחרונות.
עם זאת, קבלת אזרחות של המדינות שהצטרפו לאחרונה לאיחוד אינה מקנה באופן אוטומטי למחזיקים בה את כל הזכויות מהן נהנים אזרחים של האיחוד האירופי. הדבר נובע ממגבלות שהוטלו בכל הנוגע שקליטת אזרחים של מדינות אלו במיוחד בכל הקשור לעבודה ומגורים במדינות האיחוד הותיקות יותר, למרות שמיגבלות אלו צפויות להיות מוסרות בעתיד הלא רחוק.
בניגוד לאזרחויות של מדינות אלו, אזרחות של אחת מן המדינות הוותיקות יותר באיחוד, תאפשרת למחזיק בה להינות מקשת הזכויות המלאה ממנה נהנים בעלי הדרכון האירופי. לא מפתיע אם כן שבמקביל לגידול שחל במספר הבקשות לקבלת אזרחות במדינות החדשות באיחוד, ישנה גם עליה משמעותית במספר הפניות לקבלת אזרחות גרמנית ודרכון גרמני.
למגמה זאת ישנן מספר סיבות שהעיקריות מביניהן:
* ישראלים רבים הינם ממוצא גרמני ולכן הם זכאים לקבל אזרחות גרמנית ודרכון גרמני.
*. בניגוד למצב הקיים במדינות מזרח אירופה שהצטרפו לאחרונה לאיחוד, שם הרשויות מערימות לעיתים קרובות קשיים הרשויות בגרמניה אינן מתייחסות באופן דומה למגישים בקשהב לקבלת אזרחות גרמנית או דרכון גרמני. יותר מכך, ישנן אף הסבורים שקיים שיתוף פעולה חיובי מצד השלטונות בגרמניה עם באי כח מטעמם של מגישי הבקשות.
* קבלת אזרחות גרמנית אינה לוקחת פרק זמן ארוך מדי. כאשר הדבר מבוצע ע"י אדם המכיר היטב את התהליך פרק זמן זה עשוי שלא לעלות על שנתיים.
* החוק הגרמני המתייחס לנושא אזרחות גמרנית, ונגזר מן החוקה הגרמנית מתנה כללים מקי לים וברורים לגבי יהודים אשר מפשטים את התהליך.
* יהודים אשר נשללה אזרחותם מסיבות המפורטות בחוק יוכלו לקבלת אזרחות גרמנית ולהחזיק בה במקביל להחזקת אזרחות ישראלית, דבר שאינו אפשרי באופן רגיל.
* אזרחות גמרנית כפי שפורט קודם לכן מאפשרת למחזיק בה להינות משלל זכויות המוקנות לבעלי דרכון אירופי כולל עבודה ומגורים באיחוד.
עקב כל הסיבות הללו צפויה מגמה של עלייה במספר הבקשות לקבלת אזרחות גרמנית ודרכון גרמני על אף הויכוח הפנימי בקרב הישראלים האם יש הצדקה מוסרית לקבלת אזרחות גמרנית בהתחשב בהסטוריה הבעייתית הקיימת בין שתי המדינות.

www.germancitizenship.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליטל שרון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]