חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיולים במרכז





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים מומחה לקידום אתרים אתרי אינטרנט מערכת לבניית אתר אינטרנט

נושא המאמר: הרהורים על מקדמי אתרים SEO, גורו'יים ושאר מומחים מטעם עצמם
מאת: טלי שחר   שמור מאמר למועדפים

הרבה השתנה בתחום קידום במנועי חיפוש בשנים האחרונות. בהתחלה הייתה המהפכה (מהפכת האינטרנט). אחריה הבועה. אחר כך הגיע תור הפריחה ועכשיו אנו מצויים בימי רגיעה וישוב הדעת. כל כך הרבה השתנה באינטרנט בעשור האחרון. המדיום התפתח וכך גם תרבות האינטרנט בפרט ובעקבותיה התרבות בכלל.

תרבות קידום אתרים במנועי חיפוש Search Engine Optimization התפתחה, תפחה ושינתה צורה. היום היא הכוח המניע שמאחורי כל מה שנקרא 'שיווק באינטרנט', קידום, תעבורת תנועה ונראות. חזות הכול היא תוצאות האורגניות של החיפושים במנועי החיפוש. גוגל במיוחד. אתה רוצה למכור משהו? אם אתה לא בשלוש עד עשר תוצאות ראשונות (וגם זה נתון לוויכוח- שלוש? עשר?) של החיפוש במנועי החיפוש- אתה לא קיים. ברור לגמרי למה רבים כל כך משקיעים ימים כלילות בניסיון לפענח ולהבין איך עובד העניין. מה היא הנוסחה הסודית שמביאה לתוצאה הנחשקת: מקום ראשון.

המרתק הוא שבעצם האינטרנט הוא עולם ללא חומות, סודות, מידע פנימי או סיכויים יותר טובים למקורבים, ובכל זאת צמחה תופעה רחבת הקיף- הגורו. המומחים לחיפוש. דמויות אינטרנטיות בעלות סמכות. האוטוריטות. והרי אין סודות אמיתיים באינטרנט! כל מה שאי פעם רצית לראות, לדעת ולהבין נמצא שם, נגיש וזמין לכל אחד שרק מתעניין. בעצם מדובר בידע וחוכמה די בסיסיים. עם הגיוון בריא ורצון להבין ולדעת, יכולת לייצר תוכן איכותי והתנהלות אחר נוהלים קבועים ופשוטים למדי כל אחד יכול להגיע למקומות הגבוהים בתוצאות מנועי החיפוש. ובכל זאת הגורויים של עולם ה SEO חיים ומשגשגים (וגם מצליחים לגרוף רווחים נאים). תעשיה שמבוססת על אווירה של בלבול, מבוכה לנוכח מילים ומונחים 'מקצועיים', מומרים חדשים, ואנשי מקצוע לא מוצלחים.

מדהים עד כמה אנשים מגלים תדהמה והשתאות לנוכח תוצאה גבוהה בגוגל. והרי הכול נמצא שם גלוי ונראה לעין. אין הכוונה, חלילה, לערער על מעמדם של מקדמי אתרים. בהחלט יש להעריץ את אותם זריזי מחשבה וחדי שכל שמתנהלים בשוק הזה ומייצרים לעצמם שם וכסף. כמובן שכדי להבין ולדעת מה לחפש באינטרנט כדי ללמוד איך לקדם אתר צריך להשקיע זמן, כישורים נפשיים, ריגשיים ושכליים. בכל זאת אין מדובר בטיסה לחלל או בניתוח מוח. ברור שאנשי המקצוע עצמם, המקדמים והגורויים תורמים רבות להאדרת שמם. הם תומכים ועוזרים ביצירת האווירה של הבלבול. ביצירת תחושה שיש במטריה עומקים ורבדים בלתי נדלים. שזהו בעצם תחום עם עומק אינטלקטואלי, מתנשאים ומדברים גבוהה גבוהה. מתנהלים ככת סודית עם יכולות עילאיות. גילדה סגורות של בעלי יכולות קסם. ולא היא.

אין ספק שזאת אופנה חולפת. זהו טרנד שנוצר יש מאין ע'י יזמים ומשווקים זריזים שאיתרו נישה ופיתחו צורך. בשלב כלשהו מנועי החיפוש שכיום הם חזות הכול, יוחלפו או יתפתחו להיות משהו אחר וגוגל המולך האדיר יפנה את מקומו לטובת ענק חדש. לא לנו לדעת מה תהיה צורתו. אפשר שהמלך החדש ילבש ממשות שונה ולאו דווקא בתחום החיפוש. מי יודע?
למדנו שכל מה שתלוי מתייבש ונופל. שכל מה שעולה חייב לרדת.
www.sitebuildingsimple.com

www.sitebuildingsimple.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]