חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לבני נשים - מתנות לאישה - הלבשה תחתונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




הובלות בתל אביב
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הובלות חברת הובלות איחסון שירותי הובלות

נושא המאמר: חברת הובלות - מה יש לדעת לפני שמפקידים את ההובלות בידי מקצוענים?
מאת: אילן הרץ - אקטיביטק - קידום אתרים מקצועי   שמור מאמר למועדפים

כאשר אתם מחליטים על מעבר דירה/משרד יש לשקול בזהירות את הלוגיסטיקה של המעבר. מומחים בתחומי הובלות ואחסנת ציוד ימליצו לכם להזמין שירותי הובלות 4-6 שבועות מראש בהתאם לתקופה (בתקופת הקיץ כאשר יש עלייה במעברי הדירות יש צורך להזמין שירותי הובלות יותר זמן מראש). זהו אתגר לא קטן למצוא חברת הובלות ראויה. חקירה קטנה לפני המעבר תבטיח את כל החפצים יקרי הערך שלכם בימי מובילים מקצועיים.

מידי שנה מתקבלות תלונות רבות לגבי חברות הובלה שונות שלא עמדו בהצעות המחיר שהגישו, שאיבדו/הזיקו לחפצים יקרי ערך ושלא עמדו בלוחות הזמנים להם התחייבו. תלונות כאלה על חברות שונות יכולות לשמש כנורת אזהרה לפני הזמנת חברת הובלות.

על מנת לוודא שחברת ההובלות שאתם מתכוונים להזמין היא חברה אמינה ואיכותית יש לבצע מספר בדיקות מקדימות:
בדקו רישיונות וביטוח של חברות הובלות – בראש ובראשונה וודאו שחברת ההובלות שאתם מתכוונים לשכור מחזיקה ברישיונות ובביטוחים מתאימים.

אספו הצעות מחיר מתחרות – אספו הצעות מחיר כתובות מלפחות 3 חברות הובלות שונות, וודאו כי הצעות המחיר מבוססות על הערכה אנושית המבוססת על המכשירים והחפצים הנוכחיים שלכם. בעוד שניתן למלא טפסי הצעת מחיר ברשת ובטלפון הדרך הטובה ביותר היא לבקש מחברת ההובלות לשלוח אדם לביתכם על מנת שיראה במו עיניו את כל התכולה שיש להעביר, יבדוק את הרהיטים השונים, מוצרי החשמל השונים, יעריך את כמות הארגזים של הציוד האישי, יראה מה יש לפרק ולהרכיב מחדש, יבדוק אם יש צורך באנשי מקצוע נוספים (אנשי מחשבים לדוגמא לשם פירוק והרכבה של מחשבים). וודאו כי המעריך יבדוק את כל החדרים בבית. אם הוא מפספס משהו זה יכול להשפיע בסופו של דבר על הסכום הסופי שתשלמו.

דעו האם הצעת המחיר מחייבת או לא מחייבת – יש שני סוגי הצעות מחיר בתעשייה, יש לדעת מה ההבדלים ביניהם בעת הזמנת חברת הובלות. הצעת מחיר לא מחייבת, הערכת המחיר מתבססת על תעריף שעתי או לפי משקל התכולה. הסיכון בהצעת מחיר כזו הוא שלא פשוט לדעת מה משקל התכולה הביתית או כמה זמן ייקח להעביר את התכולה. אין הכרח שהסכום הסופי שישולם יהיה זהה לסכום בהצעת המחיר. לעומת זאת הצעת מחיר מחייבת, המומלצת יותר, נציג חברת ההובלות עובר על כל התכולה ומציג הצעת מחיר המתבססת על המצב הקיים – להצעת המחיר אין קשר למשתנים כגון זמן או משקל – לכן הצעת המחיר היא סופית וודאית.
קראו את האותיות הקטנות – ברגע שיש בידכם הצעת מחיר, קראו אותה לפרטי פרטים והבינו על מה מתבסס כל חיוב. יש רהיטים כגון פסנתרים שיכולים להוסיף סכום לא מבוטל לעלות הכללית הסופית. לפעמים יש גם הגבלות שונות של חברת ההובלות בהעברת פריטים שונים (כלי נשק לדוגמא) מה שיצריך מציאת פתרון אחר להעברת פריטים אלה.

וודאו כי אתם מבוטחים – כאשר אתם מזמינים חברת הובלות, תצטרכו לבחור את סוג הביטוח שאתם מעוניינים לרכוש. בעוד שחברות ההובלות אחראיות לתכולה שהן מובילות, יש לקחת בחשבון רמות סוגי הערכות שונות לשווי התכולה. יש לוודא מול חברת ההובלות מה בדיוק מכסה הביטוח שברשותה והאם יש צורך ברכישת ביטוח נוסף להשלמות הפערים בביטוח הנוכחי שלהן – אם קיימים.

בדקו את הצוות – שאלו שאלות לגבי הצוות שמבצע את המעבר בפועל. וודאו כי הצוות הוא מקצועי, אמין ומנוסה. צוות כזה יבצע את ההעברה באופן יעיל, מהיר ומקצועי לשביעות רצונם של שני הצדדים. יש לוודא שהצוות מבוטח על ידי חברת ההובלות.

בדקו המלצות – זה אולי ישמע מיותר, אבל מדובר פה בציוד האישי שלכם. חברת הובלות אמינה תשמח להראות לכם המלצות שונות מחברות קיימות שניתן ליצור עמן קשר ולוודא אמיתות המלצות אלה.

www.isa-group.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אילן הרץ - אקטיביטק - קידום אתרים מקצועי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]