חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טכנולוגיה והנהלת חשבונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמרים תרבות בידור פנאי אירועים שירה בציבור

נושא המאמר: אודות היוצר- אביהו מדינה
מאת: מוטי דביר   שמור מאמר למועדפים

עברה שנה ואנחנו שוב נפגשים בערב זמר "נוסטלגיה ים תיכונית"
הרשו לי לשתף אתכם בקורותיו של יוצר אשר בזכותו הכמעט בלעדית, אנחנו שומעים ומודעים לזמר הים תיכוני על כל גווניו. ואני מתכוון ל - אביהו מדינה
אביהו מדינה נולד בשכונת שבזי בתל אביב ב-19 באוגוסט 1948,הוא הזמר והיוצר הבולט בזמר הים תיכוני בישראל. אפשרי לומר שמדינה היה גורם מרכזי בשיריו ובמאבקיו ללגיטימציה התקשורתית של הזמר המזרחי, שנהפך עם השנים לחלק בלתי נפרד מהזמר העברי.
אביהו מדינה שירת בחיל השריון כמפקד טנק, ובתפקיד הזה השתתף כחייל מילואים במלחמת יום הכיפורים ובמלחמת לבנון.
הוא החל את הקריירה המוזיקלית שלו כמבצע שירים. התגלה כאשר בשנת 1981 שלח את השיר "רחל" בביצועו לקראת פסטיבל הזמר והפזמון. כוונתו היה שהשיר יעבור למבצע אחר אלא, שמפיקת הפסטיבל דרורה בן אב"י, שמעה את הביצוע שלו והחליטה שהוא זה שיבצע את השיר. השיר אמנם לא זכה באחד המקומות הראשונים אבל השאיר רושם רב.
בין להיטיו הרבים של אביהו מדינה ניתן למצוא את "הפרח בגני" שזכה במקום הראשון בפסטיבל הזמר המזרחי 1982. "שבחי ירושלים", ועוד רבים וטובים. שיריו באותה תקופה, בוצעו על ידי זוהר ארגוב, חיים משה ושימי תבורי.
כמעט כל שנותיו של מדינה כיוצר היו ברצף של מאבקים והקמת שדולות חברתיות שפעלו למען המוזיקה המזרחית. כבר שמענו אותו אומר כי המאבקים האלה הביאו אותו למצב שבו השקיע פחות בעשיית מוסיקה ויותר במלחמות. ברור לו וגם לנו כי אם לא המאבקים הבלתי פוסקים שניהל, היה מכפיל את כמות היצירות שלו.
רוב הזמרים המבצעים הן את שיריו והן משירי הזמר הים תיכוני, חייבים לו חלק נכבד מהקריירה המוצלחת שלהם.
בסוף שנות השמונים החליט מדינה לעבור באופן סופי לקדמת הבמה כזמר. מאז ועד היום הוא לא הצליח להוציא להיטים של ממש ולמרות שירים נפלאים כמו "אני נשבע לך" הוא מצליח יותר בשירים שכתב לאחרים.
האלבומים שהוציא, הופקו על ידו לאחר שהקים חברת הפקות עצמאית ושדרכה הוא מנהל את עיסוקיו. בסרט "כאסח" ביצע מדינה את השיר "לבד יושבת" ואף הופיע בסרט כיוצר המסביר לזמר איך מבצעים שיר. לרבים נראה היה כי ההופעה שם והביקורות הנלהבות על אופן הביצוע היו הסיבה למעברו לעמדת זמר.
בשנת 87', הוציא אלבום כפול בשם "מפרחי גני", שבו ביצע את מיטב שיריו עם שימי תבורי. האלבום היה אמור להיות מבוצע ביחד עם צלע שלישית – זוהר ארגוב, אבל טרגדיית מותו של ארגוב,מנעה ממנו להגשים את החלום.
בין השירים שהיו באלבום היה השיר "אל תשליכני לעת זקנה" שבוצע ביחד עם שימי תבורי ושהפך ללהיט ענק שנכנס לקלאסיקה הישראלית. עד אז היה מדינה מגיח מידי פעם כזמר כשבין לבין הוא ביצע גם דואט עם מרגלית צנעני "שלום תברכנו" שהפך גם הוא ללהיט.
אביהו מדינה השתתף בעשרה פסטיבלים וזכה בארבעה מתוכם במקום הראשון.
ב–1993 נערך לו מופע ההוקרה "אין מקום לדאגה" ובשנת 95' זכה בפרס אקו"ם על מפעל חיים.
מדינה פעיל ופועל עד היום הן כיוצר,זמר והן כלוחם על הזכות הלגיטימית של הזמר הים תיכוני להיות על המפה כפי שהוא כיום.
עד כאן.
נשמח מאוד לראותכם בערב הזמר "נוסטלגיה ים תיכוני" אשר יתקיים ביום שישי 25.1.08 בשעה 22:00 במועדון הזמר-בית קזנצ'י שברח' רידינג 38 ברמת אביב-תל אביב.
להתראות
מוטי דביר
"צמד הווי ובידור"
http://www.havayvebidur.com


www.havayvebidur.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוטי דביר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]