חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ההבדלים בין פרסום ליחסי ציבור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הפקת ארועים חתונה בבית בר מצווה חתונה

נושא המאמר: הפקת אירוע בבית!
מאת: קרין מוסקונה   שמור מאמר למועדפים

אירוע בבית? שימו לב!

מתחתנים? חוגגים בר מצווה , יום הולדת? מזל-טוב!
יש לכם בית המאפשר את עריכת החגיגה? רעיון מצוין אך שימו לב, המשימה אינה פשוטה ויש לשם לב למכלול פרטים ע"מ שהחגיגה לא תהפוך לכאוס איום.
למעשה, מדובר בהפקת שטח של ממש מאחר וכל התשתיות הקיימות כמובן מאליו בגן אירועים או באולם, אינן מצויות בביתכם. כגון: חשמל, מים, תאורה, שירותים היכולים לשמש לכמות רבה של אנשים, ריהוט וציוד ישיבה , אזור חנייה, מטבחים לקייטרינג, ועוד ועוד...
ברשימה זו, אנסה להביא לפניכם מס' נקודות למחשבה או במילים אחרות קווים מנחים להפקת אירוע מוצלח בית:

שטח הבית/הגינה- בתיכנון האזור המיועד לאירוע יש לקחת בחשבון שטח המספיק למיקומם של דוכני מזון, עמדת תקליטן, בר שתייה, בר קפה, שירותים כימיים , פינות ישיבה בכמות מספקת, רחבת ריקודים, אזור המיועד לעבודת הקייטרינג שיש בו גם מקור מים ועוד. משתמע מכך כי לא כל גינה של 200 מ"ר תימצא מתאימה. על כן יש לערוך תיכנון שטח מדויק הכולל חישובי מטראג' ומיקומים מדויקים.
חשמל – אירוע אשר נדרשת בו מערכת תאורה, הגברה וחברת קייטרינג דורש אספקת חשמל מתאימה. אגב, אין מדובר כאן בהפקות ענק, גם מערכת הגברה פשוטה ומס' פנסים יוצרים לעיתים עומס אשר החשמל הביתי אינו יכול לעמוד בו. לפיכך, יש לבדוק בדיוק מהי כמות החשמל המדויקת הנדרשת באירוע שלכם ולדאוג לגנרטור (מושתק!) בהתאם.
תאורה-תאורה הינה מרכיב חשוב ביצירת האווירה ועל כן יש לתכננה בקפידה תוך התחשבות בקונספט העיצובי הכללי. בעקרון יש לדאוג לתאורת שטח כללית, תאורת אווירה-אומנותית, גשר תאורה לרחבת הריקודים, תאורה למזנוני הקייטרינג, תאורת עבודה למטבחי הקייטרינג ועוד עפ"י דרישת האירוע הספציפי.
שימו לב כי אם מדובר במערכות תאורה הדורשות כיוון והתאצת צבעים ייתכן כי רצוי להקימן לילה קודם ע"מ לכוון צבעים וכד'.
חנייה- מאחר ואינכם רוצים שהאורחים יבלו שעה ארוכה בחיפושי חנייה בשכונה ואתם תיגררו לויכוחים ואי נעימויות עם השכנים, עליכם לדאוג להסדרת אזור חנייה. פתרון אפשרי הוא הסדרת אזור מיוחד בכניסה לשכונה או במגרש פתוח בסביבה והסעת האורחים משם אל ביתכם בוואנים קטנים/לימוזינות/ או כל צורת הסעה אחרת. כמובן שבמגרש החנייה מצפה דיילת אשר מגישה כוס שמפנייה לממתינים להסעה...
גישת ספקים-ספקי האירוע מגיעים במשאיות גדולות –יש לדאוג לשמירת חנייה עבורם בפתח הבית , גישה מתאימה לפריקת הציוד וחנייה צדדית/אחורית עבורם, לאחר שפרקו את הציוד ע"מ שחזית ביתכם לא תיחסם ע"י משאית של "משה קייטרינג"...


מזג אוויר-מירב האירועים הפרטיים בבתים נערכים בגינה בחודשי האביב והקיץ. מאחר ומזג האוויר באזור קיסריה נוטה להיות חם עד חם מאוד יש להיערך מראש. קיימים מגוון פתרונות כגון: הצללות שונות או אוהלים דקורטיביים (קיימים היום בשוק אוהלים מעוצבים מאוד) שמשיות ענק , בניית פרגולות וכמובן שתמיד רצוי להעזר במצננים הפועלים כמו מזגן ומיועדים לשטח פתוח. מומלץ להיערך מראש אך להחליט סופית מס' ימים לפני האירוע לאחר שהתעדכנתם בתחזית.

כל זאת על קצה המזלג, כמובן שיש לתת את הדעת על מיליון פרטים נוספים כגון קייטרינג, דקורציה וריהוט, ביטוח מתאים ,רישיונות ספקים , חוזי התקשרות ועוד ועוד אך קצרה היריעה ע"מ להתייחס ברשימה זו לכולם.

יש לציין, כי אין ברצוני לרפות את ידכם מרעיון החתונה/האיורע הביתי, מדובר בחוויה ייחודית ומרגשת אך ככותרת מאמר זה , יש לשים לב!


על הכותבת:
קרין מוסקונה – בעלת חברת בוטיק להפקת אירועים.

www.karinmoscona.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קרין מוסקונה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]