חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
KEYENCE עולם הסנסורים חישנים והבקרים המתכונתים תוצרת יפן חישנים במגוון רב בקרים מתוכנתים ,קוראי ברקוד,מערכות מדידה מערכות ליזר מסכי הגנה לחץ בקישור וראה הכל פתרונות טכנולוגיים בהשייג ידך





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: איידס זוגיות אהבה

נושא המאמר: נשאי איידס וזוגיות
מאת: ג'וני ירושלים   שמור מאמר למועדפים

אחד החלומות הכי גדולים של נשא האיידס הוא זוגיות ואהבה. אחד החלומות שיש לכל נשא איידס היא לחיות ביחד ולא להיות לבד. זה לא פשוט ואפילו מסובך יותר. לצערי הדבר הזה מביא המון מכשולים והמון כאב ראש אבל ברגע שזה מגיע אז החיים הופכים להיות יפים. אני זוכר מעברי בו הצהרתי כי ארצה רק בן זוג נשא אבל היום שאני כבר בשלוש וחצי שנים בזוגיות עם בחור בריא מסתבר לי שהקביעה החד משמעית הזו הייתה לא נכונה ולא צודקת.

אתם מחפשים אהבה, זה ממש לא פשוט. רוב האנשים הולכים דוקא למקום שבעיקרון חושבים שהוא הקל ביותר רשת האינטרנט. תמיד חשבתי גם אני שזה המקום. אבל מרגע לרגע דעתי משתנה וכיום אני מאמין שלהכיר אנשים דוקא לא ברשת האינטרנט זה הדבר הנכון ביותר. לצאת למקומות, מועדונים, פאבים, להכיר את האנשים שיכירו אתכם בזכות מי שאתם ולא בזכות הנגיף שבתוככם.

כן, שרואים אתכם, מכירים אתכם ויודעים מי אתם הדברים נראים אחרת. לא צריך על המפגש הראשון לספר מה יש לכם כמו שרבים חושבים, לא ישר צריך לקפוץ למיטה ולכן קודם אתם צריכים לתת את המצב בו אנשים יכירו אתכם בזכות עצמכם.

גם אם תלכו לאינטרנט והיום יש המון אתרים להיכרות לדעתי לא צריך לפתוח שם כינוי עם חותמת "איידס" "נשא" בדרך כזו או אחרת, תנו לעצמכם להיות מי שאתם. לא צריך לטוס למיטה ישר בלי כללי הזהירות אבל לדבר ולתת לאנשים שיכירו אתכם בזכות עצמכם.

אם אדם ירצה להכיר אתכם אז מכאן ממשיכים, מכאן מתחילים לשבור את הראש אבל תנו צ´אנס קודם לאנשים להכיר אתכם. היכרות של הנפש שלכם היא יותר חשובה ואם יש התאמה פה אז מסתכלים הלאה.

נפגשתם, הכרתם, התאהבתם, אז דבר חשוב אחד למען ההצלחה – אל תכנסו למיטה כל עוד הצד השני לא יודע על עצם נשאותכם. פה טמן הסוד. ברגע שתיכנסו למיטה ואחר כך תספרו – הסבירות שתדחו תהיה גדולה יותר. ברגע שתספרו קודם ואחר כך תהיה מיטה זה סוד ההצלחה.

אז נפגשתם, הכרתם, התאהבתם ויש את הקליק הנכון. הגיע הזמן להוציא את האמת שלכם לאור. זה אחד הרגעים הכי קשים שנשא חווה בחיים שלו. לספר שיש לו איידס ויותר מזה הפחד של הדחייה הוא הקטסטרופה הכי גדול. לדעתי לפני הכל תכינו איזה שהוא חבר שיידע שאתם הולכים לעשות את זה שיתמוך בכם בטרם מעשה. לאחר מכן תקבעו פגישה לא בבית, בבית קפה צדדי ואינטימי, במקום כזה שתרגישו בו בטוחים. מקום שהוא לא מאיים עליכם. אם צריך אל תהססו לקחת רגיעון או משהו דומה לזה על מנת שלא תבואו לחוצים. שאתם באים תשתדלו להתנהג כאילו הכל רגיל עד כמה שניתן.

ברגע האמת, תספרו את זה כאשר בלבכם אתם מודעים לזה שהתשובה היא אחת משתיים. אין אמצע למרות שהתשובה יכולה להיות – אנחנו נחשוב ונחליט.

תצפו ותאמינו לטוב. תקוו לטוב אבל מצד שני תכינו את עצמכם לגרוע מכל. זה רגע קשה, הלב פועם בצורה מטורפת אבל צריך לעשות את זה. והגיע הזמן.

תספרו את האמת שלכם עכשיו, תגידו את האמת שלכם כמו שהיא, אל תנסו עכשיו להסתיר, תהיו כנים, אמיתיים ופשוט אתם.

תהיו מוכנים לתשובה, לא מתאים לי וגם לאופציה של נזיפה או התנהגות לא יפה מהצד השני ובגלל זה אני אומר מראש, תכינו את עצמכם לגרוע מכל.

תהיו מוכנים גם לתשובה – "זה לא משנה מה יש לך – חשוב לי מי אתה", זה יכול להיות תשובה כזו ואל תחשבו שלא כי אני מכיר מספר מקרים כאלה שהפכו לזוגיות משלמת.

תהיו מוכנים גם לתשובה של האדם שיגיד לכם " אני רוצה לחשוב על זה" וזה דבר מאד לגיטימי כי בסך הכל תזכרו שהפלתם עליהם פצצה.

אם חלילה קיבלתם את התשובה הגרועה מכל השלילית, הזורקת כדבריכם, זה קשה, זה מעציב, זה פוגע, זה כואב אבל קחו את עצמכם בידיים ואל תתנו לדבר הזה לחסל אתכם ושיגרום לכם לאבד את הצפון. קחו פסק זמן לעצמכם ותמשיכו קדימה.

אם תקבלו את התשובה "אני רוצה לחשוב" תאמינו לטוב אבל תשאירו את עצמכם אופטימיים ותבקשו מהצד השני שלא ימשוך אתכם עם תשובה לאורך זמן. שיגיד לכם תוך כמה ימים לאן הוא רואה את הדרך ממשיכה וזאת על מנת לא להיות באי ודאות.

ואם יגידו כן – אגיד את זה רק במילה אחת – ואוו.

אם אמרו לכם כן, חשוב מאד להקפיד על סקס מוגן, לשמור על הצד השני, לדעת מה מותר ומה אסור בסקס, להיות מאד זהירים ומאד קפדניים על מנת לשמור על הצד השני וגם לדעת ולזכור שאם חלילה יש "תאונה" של קונדום שנקרע או משהו אחר יש את הטיפול המונע שיכול להציל את המצב אם לוקחים אותו תוך 72 שעות.

זה לא פשוט כל הקטע הזה של לספר, מידיעה שלי והיכרות אלה שנכנסו למיטה ואחר כך סיפרו כולם נדחו על הסף בגלל בעיה של אמינות.

מהאנשים שסיפרו בטרם עת מספר אנשים שהכרתי כולל אני עצמי התקבלנו בסדר גמור וחיים בזוגיות ובאהבה ויש גם כאלה שסיפרו וקיבלו בעיטה.

תזכרו תמיד שאתם חושבים על זוגיות על עצמכם לפני שהיה לכם איידס. תחשבו מה אתם הייתם אומרים לאדם אחר שהיה בא ואומר לכם שיש לו איידס. נכון שתגידו שאותו אדם לא נמצא במקומכם אבל שהייתם בריאים אני מאמין שחשבתם גם אחרת וזה לא קל ולא פשוט בכלל.

ולאלה שמחפשים זוגיות חיובית כפולה זה פתרון מאד נוח ומאד קל ולפעמים מצליח בצורה טובה. אפשר להגיד מהתחלה שאתה או את נשאית ומחפשים נשא בצד השני, אין רע בזה בכלל. זה גם דרך להכיר אנשים ולהתאהב. זה חוסך המון דברים בסיפור על זה שיש לכם איידס ומקל את החיים אבל המגוון לצערנו קטן יותר והסיכוי למצוא זוגיות הוא הרבה יותר קטן מאשר להכיר בדרכים אחרות

במידה ומצאתם בן זוג או בת זוג תזכרו תמיד שאין הנחות בנושא של סקס בלי קונדום וחובה עליכם לשים קונדום כי לכל אחד מכם יש נגיף אחר וביחד זה יכול לגרום לנזק בל ישוער. כך שכל רופא באשר הוא אם תשאלו יגיד לכם כי חובה עליכם לקיים יחסים אך ורק עם קונדום ואין פה שום הנחה.

זה לא פשוט למצוא אהבה שאתה או את נשא או נשאית איידס זה מאד מורכב וכל מפגש וכל היכרות הוא לא קל ברגע האמת. תזכרו שאמינות היא שם המשחק ואמינות תוביל לאפשרות של הצלחה. חוסר אמינות יגרום לכם הרבה עוגמת נפש לעומת אמינות שיכולה לתת לזה הצלחה.

מנסיון אישי אספר לכם לסיום כי אני כל הזמן הצהרתי שאני רוצה חבר, בן זוג נשא וככה דיברתי תקופה ארוכה. אבל יום אחד החלטתי לשנות כוון, יצאתי למועדון לבד, בלי חברים פשוט עם עצמי, ישבתי שם מספר דקות והתחיל איתי בחור אחד, לא עברו רבע שעה או עשרים דקות ונהיה קליק בעיניים עם בחור אחר, בשלב מסוים התחלנו לדבר ובסוף יצאנו והתחלנו לדבר. כל הלילה דיברנו והתנשקנו אבל לא יותר. לקחתי אותו הביתה תוך ידיעה שהקשה מכל מגיע אלי, איך מספרים. שאלתי שני חברים, הבריא אמר לספר, הנשא אמר קודם למיטה ואחר כך לספר. נשארתי בבעיה. חשבתי כמה שעות אבל הזמן היה קצר לאיסוף הבחור. הוא כל הזמן שלח ידיים שהיינו ביחד בדירתי, לא נתתי לשום דבר לקרות, רק דיברנו ודיברנו. הגיע רגע קשה, אזרתי אומץ וסיפרתי, היו דמעות וחיבוקים. חשבתי שיגיד לי שאקח אותו הביתה אבל לא, הוא נשאר לישון יחד איתי. הוא אמר לי שהוא רוצה לחשוב עד לערב הבא. הוא הלך לעבודה בבוקר ואני בהיסטריה לגמרי. מה הוא יגיד, מה יקרה, מה יעלה בגורלי. התייעצתי בטלפון עם כל מי שאני מכיר, קיבלתי עידוד ותמיכה והגיע השעה 10 בלילה שקבענו להיפגש, יולי 2002, נפגשנו והחיוך היה מקצה לקצה, הוא אמר ננסה. אנחנו כבר שלוש וחצי שנים יחד, גרים ביחד, אוהבים, החיים לא מסתובבים סביב המחלה בכלל, היא קיימת, זהירים, שומרים, אבל ממש לא הנושא שמוביל את הזוגיות. מה שמוביל אותה הוא האהבה שיש ביננו והאיידס הוא לא שם המשחק פה.

כן, זה יכול לקרות גם לכם ולא תלוי רק בכם. זה יכול כמו שאצלי להצליח בגדול אבל מצד שני אתם יכולים לסבול דחיות והכפשות אבל אסור שזה ישבור אתכם. תנו לזה את ההזדמנות ובסוף משהו חייב להצליח גם לכם.

האמת, אין חוקים בזוגיות, אבל היא ניתנת להיות והכל זה עניין של מזל ואני מאחל לכם שמזלכם יהיה לטובתכם ותמצאו את אהבת האמת אבל אם זה לא יבוא כלכך מהר אל תאבדו תקווה.

אם תרצו להתייעץ אני עומד לרשותכם בכל יום ובכל שעה ואשמח לסייע ככל שאוכל.

www.hiv.co.il/article.asp?id=35


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ג'וני ירושלים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]