חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המדריך האולטימטיבי למבחן הפסיכומטרי הישראלי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחלות ילדים מחלות חורף טבעוני וירוסים

נושא המאמר: מחלות ילדים
מאת: מורן   שמור מאמר למועדפים

תינוק נולד ואנו רוצים להעניק לו את המירב אך לא תמיד אנו יודעים מה טוב לתינוק ומה מזיק לו.
ובכן אני אנסה להיות מורה נבוכים בנושא.
בכל תקופת ההריון הקפידי על תזונה מאוזנת.
תינוק שנולד רגיש לסביבה החדשה על כן הרגילו אותו בהדרגה לעולם החדש. התאורה, הרעש, התחושה הפיזית זרים הם לתינוק, לכן יש להרגיל את התינוק לכל דבר חדש בהדרגה כדי שלא יהווה טראומה לתינוק.
הילד מקבל חיסונים בראשית חייו שגם הם מהווים מעין טראומה לגוף לכן הוא מפתח לעיתים קרובות חום גבוה. אם בכל אופן ניתן החיסון מומלץ לשלב כמה ימים של שיטקר – תוסף תזונה טבעי למנוע תופעות לוואי.
הקפידי על הנקה סדירה לתינוק (כמובן שהיא תהיה מועילה אם התזונה שלך תהיה מאוזנת) ולאחר כמה חודשים נסי להתאים מזונות נוספים. נשים רבות נוטות לתת לילד מזון שלא מתאים לתינוק בגיל כה צעיר כמו לחם, עוף כבד ביסקוויטים ועוד ואלה דברים שבראיה הפונקציונלים לא רק שאינם תורמים לחלק מתינוקות אלא אף עלולים להזיק. עדיף בגיל 6 חודשים להתחיל עם ירקות קלים כמו גזר, דלעת מאוחר יותר שורשים כמו סלרי ופטרוזיליה עדיין להימנע מאורז ותפוח אדמה. בפירות להתחיל מתפוח אפוי ובהדרגה לעבור לתפוח קלוף ומגורד מאוחר יותר בטטה מתוקה ועלים של פטרוזיליה, בצל וחלב שקדים.

ילדים:
מערכת ההגנה של ילדים לרוב לא מיוצבת עד הגיל הבוגר.
את העובדה שמערכות ההגנה לא מאוזנות בילדים אנו רואים בעיקר בסתו ובחורף, כהסתבכות במחלות בדרכי הנשימה (קוצר נשימה), דלקות( גרון, סינוסים, אוזניים, ריאות, גרכי השתן ועוד) נזלת וומחלות חום.
המושג "הילד/ה נדבק במחלה כי היה בסביבת חולה אחר" הינה בעיתית מכיוון שילד מאוזן לא יידבק במחלה, יתמודד היטב עם שינויים באקלים, יתמודד היטב מול ווירוסים וחיידקים ולרוב לא יחלה בחורף או בסתו.
החורף כבר בפתח ואיתו מגיעות שלל התופעות והמחלות האופיניות, החל מצינון קל ועד לדלקות, שפעות ודלקת ריאות .
אחוז החולים במחלות החורף גדל משנה לשנה והמחלות עצמן הופכות לקשות יותר, ומשך זמן הריפוי ממושך יותר

והסיבות הן:
• התחזקות מחוללי המחלות כוירוסים, בקטריות, פטריות וכד'.
• וירוסים וחיידקים עוברים שינויים (מוטציות) ומקשים עוד יותר על ההתמודדות.
ירידה במערכות הזיהוי וההגנה של הגוף בהתמודדות מול מחוללי המחלות, מצב זה נוצר עקב חוסר איזון במערכות הפיזיות והנפשיות של האדם כתוצאה ממתח, לחץ, עייפות, תזונה לקויה, נשימה שטחית ונטית טיפוס האדם

ילדים חשופים למחלות בהתאם לנטיית הטיפוס שלהם:
נטייה ראשונה - קשורה לילדים רגישים לשינויי אקלים. בשינויי אקלים הם מפתחים חום ומחלות זיהומיות ואלרגיות בכל מעבר עונה. נטיית טיפוס זאת נקראת MAN-CU.
נטייה נוספת של ילדים אשר עלולים לחלות בסתו ובחורף נקראת COA. בנטיה זאת ילדים אינם מסוגלים לתת פתרון הגנתי הולם לתנאי הסביבה והם נדבקים או מפתחים מחלות וחום בקלות רבה.

מהם הסימנים לכשל בהתמודדות מול מחלה קרבה אצל תינוקות וילדים:
שימו לב לאיתותים הראשוניים המקדימים למחלה, עייפות מוזרה, כאבי ראש, כאבים או יובש בגרון, כאבי אוזניים, כאבים בשרירים, קור, חום ועוד. בתינוקות ניתן לראות זאת בבכי, בהזעה מוגברת בעיקר בקרקפת ובהפרשה צהבהבה בצידי העיניים.

מהם הכלים הטבעיים היעילים למניעה ולטיפול בילדים לפי שיטת טבעוני:
קיימים שני שלבים שלב מניעתי ושלב טיפולי לאחר שהילד חולה.
תזונה מאוזנת לעונת הסתו והחורף יסייעו לילדים להתמודד.
לאכול אוכל חמים ולא קר
לילדים רגישים למחלות חורף אפילו הקלות כמו נזלת, שיעול ודלקות אוזניים מומלץ להמנע ממוצרי חלב.
במידה ואתם מתחילים לזהות סימנים ראשונים המקדימים למחלה רצוי לאכול מרק חמים כדי לשפר את ההתמודדות מול המחלה. המרק המומלץ יכיל:
בצל להמסת הצטברות הליחה, שום המכיל רכיבים אנטי בקטריאליים, בטטה וגזר המכילים בטא קרוטן התורם ליציבות המערכת החיסונית ומשמש כאנטי אוקסידנט טוב, סלרי עלים ושורש המכילים ויטמין C , תימין המכיל
רכיבים המונעים התרבות בקטריאלית בגרון, מעט פפריקה סודנית לחימום הגוף ולהמרצת מחזור הדם. רצוי להימנע מאבקת מרק (המכילה מונוסודיום גלוטמט) הגורמת לרגישות ולחולשה של מערכות ההגנה ומגבירה את הסיכון לחלות ביתר קלות.
חשוב ביותר לאזן את נטיית הטיפוס בהתאם לילד עצמו. אנו ניתן לילד טבליות זעירות וטעימות מתחת ללשון פעמיים ביום בהתאם לנטייה שלו (COA או MAN-CU).
הטיפול היעיל ביותר במחלות בכלל ובמחלות ילדים בפרט כולל מחלות החורף, הינו התוסף הטבעי הייחודי – הנקרא שיטקר (בתקופה הקדומה קיסריים סינים השתמשו בפטריית השיטקר כדי להקטין את נזקי הגיל ואת הסיכון לחלות).
פטריית השיטקר יעילה ביותר במחלות ילדים הכוללות:נזלות, שיעול, זיהום וויראלי כמו שפעת ועוד, דלקות (בריאות, בגרון, בסינוסים, באוזניים ועוד) מחקרים רבים בעולם גילו וקבעו כי "השיטקר הינו בן ברית מעולה למערכת ההגנה הטבעית של האדם", בשיטקר ניתן להשתמש כטיפול או כחיסון למניעת מחלות בכלל כולל בילדים ובינהם מחלות החורף .
לטיפול בילדים שכבר חלו במחלת חורף ולא חשוב שם המחלה נצטרך בין חצי כמוסה עד כמוסה עד 4 פעמים ביום כמוסות טבעיות של שיטקר עד אשר הסימפטומים נעלמים לזמן רב.
לרוב ניתן להדביר את המחלה באותו היום אם פועלים נכון ומטפלים מייד.
לילדים הרגישים למחלות בכלל אנו ממליצים אוליגוטיב (יסוד זעיר החיוני לאיזון פעילות התאים) הנקרא COA והוא אמור לאזן את תפקודי מערכות ההגנה.
השילוב עם שיטקר מוכיח את עצמו במשך שנים רבות.

יצחק טבעוני B.Sc.TE
נטורופת ומומחה לרפואה פונקציונאלית.



http://www.tivoni.com/

tivoni.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מורן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]