חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
"כוכב נולד": כך הפך שירו של הנשיא שלנו, שמעון פרס ללהיט חובק עולם.... שמעון פרס הפקות מוזיקה הלחנת שיר הקלטת שיר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמרים דוד שמש דוד חשמל דוש שמש

נושא המאמר: טיפול ואחזקה נכונה של דוד שמש , דוד חשמל תוכל לחסוך לנו מאות שקלים
מאת: www.BizCall.co.il   שמור מאמר למועדפים

דוד שמש זקוק לטיפול תקופתי הן מבחינת המנגנון והן מבחינת הניקיון. אם לא מטפלים בו כראוי, חייו יתקצרו והחלפתו תהיה כרוכה בעבודה קשה של מתקין הדוודים בעלויות גבוהות. במידה ולא תטפלו בו ובזמן- תמצאו את עצמכם מחפשים מתקין דוודים בתחילת החורף, דבר שעלול להיות יקר ומיותר.

טיפול בדוד שמש
ראשית,בודקים האם יש מים חמים. במידה ומגלים תקלה- בוחנים האם מדובר בתקלה בדוד או במערכת החשמל. במידה וזו מערכת החשמל יש לקרוא לחשמלאי, במידה והבעיה היא בדוד ניתן לקרוא למתקין, לאינסטלטור או לטכנאי מטעם החברה ממנה קניתם את הדוד. ניתן להזמין את בעלי המקצוע דרך האתר שלנו.

יש לנקות את הדוד , אבנית גורמת לדוד בעיות רבות ואף להפסקת עבודתו ולא פעם אף יוצרת קצר שפוגעת בכל מערכת החשמל בבית. תחזוקה זו עשויה להעריך את חיי הדוד. כיום ניתן לשים גם מסננים לאבנית, אך המסננים אינם עושים סינון מקסימאלי, ולא תמיד הסינון פותר את הבעיה. פרט לניקוי האבנית יש לנקות את הקולט מאבק.
יש לבדוק את שמשות הקולטים , להחליף מידה במקרה הצורך.
לבדוק ולשים לב שמערכת הצינורות בתוך הקולטים צבועים בצבע שחור וללא חלודה.

על מנת לשפר את דוד השמש שלכם אתם יכולים להתקין מאיץ חום, אשר מקצר את משך הזמן שיש לחכות שהמים יתחממו ובנוסף נותן גיבוי חשמלי למערכת בימים חורפיים מאוד. שיפור נוסף הוא טיימר (שעון עצר) המאפשר לקבוע בדיוק את הזמן שבו הדוד יידלק ויכבה. כך תוכלו לחסוך בעלויות של חשמל ואף להעריך את חיי הדוד.

קניית דוד שמש
רוב דודי השמש מחזיקים מעמד קרוב ל- 10 15 שנה. האחריות שתקבלו היא למשך שלוש שנים,(אחריות יצרן) אך יש לשים לב איזו מין אחריות זו. במידה ומדובר בקנייה ישירות מן החברה האחריות תכלול את החלפים שלו, ואחריות נגד נזילה. נגד אבנית, חלודה או צבע מתקלף אין אחריות.
יש לבדוק שהוא מכיל שסתום ביטחון. שסתום זה שומר שהמים לא יברחו מן הדוד במקרה של הפסקת חשמל ושלא יהיה לחץ גבוה בדוד. יש לשים לב שהדוד מותקן בצורה אנכית ולא מאוזנת, שקולט השמש עומד בזווית של 45 מעלות מולו והמרחק ביניהם אינו גדול מ-5 מטר. חשוב שהמערכת תהיה מעוגנת וחזקה, כדי שלא תוכל להשתחרר.
בעת רכישת הדוד אצל מתקינים פרטיים, חייבים לדרוש שהאחריות תכלול גם הובלה והרכבה של הדוד. תמיד מומלץ לעלות על גג הבית לאחר סיום העבודה ולבדוק שכל תקין כולל רעפים ,ואיטום הגג .

מחירון
ביקור : 130 ? 190 ?
החלפת גוף חימום : 170 ? 290 ?
החלפת טרמוסטת : 170 ? 290 ?
פלאנז : כולל תרמוסטט וגוף חימום
370 ? 500 ?
דוד שמש : 1450 ? 1900 ?
דוד חשמל : 1200 ? 300 ?
דוד וקולטים : 2450 ? 3000

המחירים הינם בגדר המלצה בלבד.
ולא כוללים מע"מ.
טיפים
חשוב לבדוק אם הדוד באחריות.
בהתקנת מערכת חדשה יש לדרוש אישור של מכון התקנים.
מומלץ להתקין מערכת סינון לפני הכניסה לדוד.
יש לדאוג לניקיון שמשות הקולטים.
יש לבצע שטיפת המערכת כל שנתיים.

www.bizcall.co.il/main.php?mod=biz&mod2=more&id=7


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י www.BizCall.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]