חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים לרכישת מייבש שיער מקצועי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: היכרויות דייטינג אהבה מה הוא רוצה

נושא המאמר: כיצד תמצאי את הגבר שלך
מאת: שרית רנג'י פלג - LoveAcademy   שמור מאמר למועדפים

אם את מוצאת את עצמך מסתכלת במראה ושואלת את עצמך: "איך זה, לעזאזל, שאני עדיין לבד"?
"איך בחורה כמוני, שנראית לא רע בכלל, משכילה, נוחה לבריות, איך דווקא אני לבד"?
אז הגיע הזמן שתשאלי את עצמך את השאלות הנכונות.
כולנו ראינו יותר מדי סרטים נוסח הוליווד ואפילו אני, מודה ומתוודה קוראת רומנים רומנטיים מדי פעם בשביל האתנחתא (אל תגלו לאף אחד ?).
שם הכל קורה בטבעיות, בהבזק של רגע, היא רואה אותו, הוא מסתכל ישר לתוך עיניה – ומצית את אש האהבה... והם חיים באושר ועושר..
בסרטים דברים קורים מעצמם, במציאות שלך את צריכה לודא שדברים יקרו.
השאלה הראשונה שאת צריכה לשאול את עצמך היא – מה אני רוצה בדיוק?
איזה קשר אני רוצה ואיזה גבר אני בוחרת להכניס לתוך חיי?
אחרי שהתמקדת וביררת עם עצמך מה באמת חשוב לך ועל מה את לא מוכנה להתפשר, את צריכה לשאול את עצמך, ולענות בכנות, מה אני עושה על מנת שהגבר הזה יכנס לחיי? איזה מאמצים אני משקיעה בכיוון הזה?
יש לי חברה שעוד חודש מתחתנת, לפני שהכירה את בן זוגה, היא היתה כמהה לקשר, לזוגיות. אך רצונות לחוד ומעשים לחוד, היא היתה מגיעה כל יום הביתה מהעבודה בשעה שש בערך, כולה עייפה ומנומנמת, אוכלת משהו ונזרקת מול הטלויזיה עד שנרדמת...
אז מבחינתה היא ידעה היטב איזה גבר היא רוצה, אפילו ידעה שהוא צריך להיות 178 ס"מ (ושיהיה לו טוסיק חמוד – כמובן) ושיהיה נעים, מתחשב ומשכיל, אבל היא לא נתנה לגבר הזה אף הזדמנות להתקל בה.
בשלב מסויים היא הבינה שהיא תצטרך להתאמץ קצת יותר, היא פתחה כרטיסים באתרי היכרויות, יצאה למועדונים ומסיבות ולא דחתה שידוכים שחברים הציעו לה.
פחות מחודש מרגע שלקחה את עצמה בידיים הכירה את בעלה לעתיד, שתאם לחלוטין את הרצונות שלה.
השאלה הזו, מה אני מוכנה לעשות כדי להכיר יותר גברים, היא שאלה שמכוונת ליצירת הזדמנויות, יכול להיות שאת האישה הכי מדהימה עלי אדמות, אבל אף גבר לא יודע את זה.
הזדמנויות יוצרים דרך רשת חברתית, אתרי אינטרנט, בילויים, חוגים ואפילו ביום יום, בדרכך לסופר, או בהמתנה במוסך.
לאחר שיצרת הזדמנויות, את צריכה להיות מספיק אמיצה ולנצל הזדמנויות אלו בצורה אלגנטית.
ניצול ההזדמנות זה לדעת כיצד להקסים אותו בפגישה עיוורת, זה להתחיל לשוחח איתו על משהו, כשאתם ממתינים איפשהו, זה ליצור קשר עין פלרטטני, כדי שיבין שאת מעוניינת ועוד.
תאמיני לי, רוב הגברים צריכים אישורים כדי לגשת, הם חוששים מדחייה, לך יש את הכוח, במבט, בחיוך, בפלירטוט עדין, לסמן לו שאת בעניין, ובכך את מתחילה לנצל את ההזדמנויות שיצרת.
הדרך הזו היא לא תמיד פשוטה ולעיתים אנו צריכים מישהו שיבעט לנו בטוסיק, שיעיר אותנו מהחלומות בהקיץ למציאות שיכולה להיות מתוקה אפילו יותר.
מישהו שמעבר למוטיבציה יספק לנו טכניקות, עצות וטיפים, ילמד אותנו להכיר טוב יותר גברים ואת הדרך בה הם חושבים, מישהו שישמח ביחד איתנו כשנשיג את מטרותינו.
אנחנו כאן בשבילך.

www.loveacademy.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרית רנג'י פלג - LoveAcademy שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]