חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתכון לפנקייק בריא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שחית תינוקות שחיית תינוקות תינוקות במים הפעלת תינוקות במים

נושא המאמר: הפעלת פעוטות במים - שחיית תינוקות
מאת: סיון אב-צוק   שמור מאמר למועדפים

80% מפני כדור הארץ מכוסים במים – כדאי ללמוד לשחות וכמה שיותר מוקדם.

עוד מתקופת המשנה כחלק מדין חינוך שחייב האב בבנו מצוין לימוד השחייה. הסיבה לכך ברורה, יש יותר מים בעולם מאשר אדמה וכנראה שאדם יתקל בצורך לשחות בחייו ואין לדעת מתי.
לצערנו לא חסרים מקרים של טביעת פעוטות וילדים בזמן הרחיצה באמבט, בבריכה הביתית בחצר או אצל חברים או בכל מקום בו מצויה ולו כמות קטנה של מים.

בעודנו עוברים ברחם מי שפיר מקיפים אותנו, כך שפעוט בן שלושה חודשים חווה ומכיר את הסביבה המימית הרבה יותר זמן מאשר את אויר העולם. בהתאם לכך תינוקות בגילים אלה ירגישו בטוחים, רגועים ושלווים בתוך המים. כמו כן עד לגיל חצי שנה קיים אצל תינוקות רפלקס הצלילה, מערכת שלמה של עצבים ושרירים אשר נכנסת לפעולה במגע עם מים, הרפלקס אוטם את פתחי הנשימה ודם מוזרם לאיברים חיוניים לחפות על הפסקת הנשימה.

אופיים של המים הוא שתורם רבות להתפתחות התינוקות, במים קיימת תחושת חוסר משקל, תחושת ריחוף שכזאת, אשר מאפשרת לפעוט לשלוט בתנועותיו ביתר קלות. כל תנועה נעשית בחוסר כוח משיכה ולכן קלה יותר לביצוע ונרכשת מיומנות במהירות גבוהה. מצד שני ההתנגדות של המים גבוהה מזו של האוויר (פי 12) ועל כן כל תנועה קטנה במים גורמת להתפתחות השרירים. ניתן לראות שיפור בהתפתחותו המוטורית של התינוק כבר לאחר מספר מצומצם של שיעורים.
המים מפעילים את כל חמשת החושים בעת ובעונה אחת, חוש המישוש מופעל כל הזמן וברגישות מוגברת מאחר והמים מרככים את עורנו, חוש הריאה מתפתח בשל ראיה מעל ומתחת למים וכן הבחנה בהשתקפויות והחזרי אור, חוש הטעם והריח מושפעים כתוצאה ממגע עם מים וכמובן חוש השמיעה הנחשף לשמיעה מבעד למים כאשר הראש בתוך המים.

המדריך המפעיל פעוטות במים בונה את מערכי השיעורים כך שתתבצע עבודה על כל השרירים בגוף על מנת לדאוג להתפתחותם התקנית של שרירים אלה. עבודה נכונה תגרום להתפתחות המוטוריקה הגסה והעדינה של הפעוט (המים ידועים בעזרתם להתפתחות ילדים עם בעיות מוטוריות וכן עוזרים בשיקום לאחר פגיעה מוטורית). בשלבים מתקדמים יותר המדריך עובד עם התינוקות על יכולות ציפה, אחיזה וכן התקדמות במים כל זאת על מנת לחזק את יכולות ההישרדות של הפעוט במקרה וחס וחלילה ייפול למים.

הפעלת פעוטות במים או שחיית תינוקות הינו חוג המיועד לפעוטות ולהורים אשר מעוניינים לחזק את הקשר ביניהם תוך הכרות עם עולם המים ורכישת ביטחון במים. הפעילות כולה מלווה בשירים וכיף להורים ולילדיהם וזהו זמן איכות מקסימאלי. כמו כן המים ידועים בתור מוליכי אנרגיה ולכן כל הפעילות מחזקת את הקשר בין ההורה לפעוט בצורה שלא תתואר.
במשך הפעילות המגע בין ההורה לפעוט הינו מקסימאלי מאחר ופרטי הלבוש היחידים הם בגדי ים.





www.maibabyspa.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סיון אב-צוק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]