חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כאב בעקב-דורבן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עבודה חיפוש עבודה עבודה מהבית לוח דרושים

נושא המאמר: עבודה מהבית- המנע מהונאות
מאת: טלי שחר   שמור מאמר למועדפים

אחת השאלות שעולה לעתים קרובות הוא איך לדעת אם הצעת עבודה מהבית היא עבודה חוקית או רמאות. יש סימני אזהרה. נוסף על כך יש אתרים שעשויים לסייע לך לבדוק אם זו עבודה אמתית מהבית או לא.

רמאויות עשויות להוות בעיה גם בחיפוש עבודה שאינה מהבית. אתרי עבודות מנסות לבחון את הרשימות אולם קשה ללכוד את כל ההצעות הרעות בזמן. היזהר בבדיקת הצעות כדי לוודא שלא יינצלו אותך מציעי עבודות חסרי מצפון.

הערכת רשימת עבודות

בדוק את רשימת העבודות
אם לא רשום בהצעת העבודה תבדוק אם משולמת משכורת או עמלה. בעבודות מהבית תשאל מה התדירות של התשלום וכיצד משלמים.

תשאל מה הציוד (חומרה/תוכנה) שעליך לספק.

אתה לא תתעשר מהר (באמת)
הימנע מהצעות המבטיחות לך עושר, הצלחה כלכלית או עזרה להתעשר מהר. הישמר מהצעות המציעות לך הכנסה גבוהה למשרה חלקית. הן לא ייתנו לך דבר מכל אלה.

תשמור על כספך
אל תשלח כסף! מעסיקים חוקיים לא גובים כסף כדי להעסיק אותך או כדי לסייע לך להתחיל. אל תשלח כסף כדי לקבל מדריכים לעבודה מהבית או ערכות למתחיל.

תבדוק המלצות
תבקש המלצות אם אינך בטוח בנוגע לחוקיות של החברה. תבקש רשימה של שכירים אחרים או עצמאיים אחרים שעובדים עם החברה כדי לגלות איך העבודה התאימה להם. אחר כך תתקשר לנותני ההמלצות כדי לשאול איך החברה פועלת. אם החברה לא מוכנה לתת המלצות (שמות, כתובות דואל ומספרי טלפון) אל תשקול את האפשרות.

תחשוב שנית
אם העבודה נשמעת טובה מכדי להיות אמתית, אתה יכול להיות בטוח בכך! כמו כן, תקרא כל 'הצעה' שתקבל בזהירות רבה. מועמדת להעסקה קיבלה הצעת עבודה מפורטת מאוד ממעסיק. הבעיה היחידה הייתה שהיא לא פנתה לקבל את העבודה ובין השורות היא מצאה בקשה לפרטים של חשבון הבנק שלה כדי שהמעסיק יוכל לשלם לה. זו הייתה רמאות כמובן אבל קשה לגלות את הרמאויות המנוסחות היטב.

עבודות מהבית שמוטב להימנע מהן

עבודות הרכבה – לא, אתה לא תרוויח כסף רב מהרכבת ערכות מלאכה או כל סוג אחר של ערכה. אתה רק תבזבז כסף ברכישת האריזות כדי להתחיל.

עבודות הקלדת נתונים – תמצא הצעות עבודה רבות להקלדת נתונים. אלה בדרך כלל משלוחי מודעות או ניסיון מכירה של ערכה שתתבקש לרכוש כדי להתחיל.

שיווק רב-שלבי - עבודה הכוללת גיוס אנשים חדשים ועוד אנשים חדשים כדי למכור מוצר. אם כל מה שאתה עושה הוא לחפש עוד אנשים שיעשו את מה שאתה עושה, תחשוב שכנראה יש אלפי אנשים המנסים לעשות את אותו הדבר. מרביתם לא מתעשרים. שים לב גם ששיווק רב שלבי הוא עבודה ללא משכורת – זו פתיחת עסק בלי ביטחונות.

עסקים מקוונים – האם אתה רוצה להתחיל עסק מקוון משלך ולהתעשר? היזהר ממודעות כאלה. בסוף אתה תשלם בעבור מדריך לעבודה מהבית המספק מידע שאתה יכול לקבל חינם.

משלוח מודעות – יש מודעות רבות לפיהן דרושים עובדים לשלוח מודעות ללוחות מקוונים ולפורומים. אתה לא תקבל תשלום תמורת המשלוח, אתה עשוי לקבל תשלום אם אחרים חותמים.

עיבוד תביעות – כדי 'להעסיק' אותך תידרש לקנות ציוד, תוכנה ולשלם תמורת הכשרה.

מילוי מעטפות – לא תאמין אבל יש אנשים האומרים שאתה תרוויח 3 או 4 דולרים למילוי מעטפה. אין דבר כזה. לכל החברות הגדולות יש מכונות דואר הממלאות מעטפות, ממיינות ומודדות דואר.

המנצחים בתחרות הרמאויות הם האתרים המציעים לתת לך מידע על עבודות חוקיות בלבד מהבית תמורת סכום פעוט, כמובן. אל תשלם!

www.jobsearch.org.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]