חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עדיף להגיש תביעה מלהוציא צו מניעה על פרסום





    קישורי טקסט (לפרטים)




טיסה לאיטליה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נסיעות דקה 90 תיירות רגע אחרון

נושא המאמר: טיסות של הדקה ה-90 בזול ובקלות
מאת: טלי שחר   שמור מאמר למועדפים

כאשר תכניות סוף השבוע שלך משתנות לפתע ואתה מוצא עצמך נדרש להזמין טיסות של הדקה ה-90 ליעד נפלא, תפסיק לקטר ותתחיל לתכנן. אם המזכירה אומרת לך שהמנהל מצפה לראותך בניו יורק מחר בערב, תשכח את הדאגות שלך. אם תזכור כמה עצות קלות תגלה שתכנון טיסות של הדקה ה-90 יהיה זול וקל.

ניתן להשיג טיסות של הדקה ה-90 בדרכים רבות להפליא. חלפו הימים שבהם התקשרת לקו תעופה וקיווית שיש מקום פנוי. תתחיל לחפש בכניסה לאתר הנחות או כל הטיסות באתר אחד ותגלה אילו אפשרויות מוצעות לבחירתך. ייתכן שכדאי לך להשתמש באתרים אלה לצורכי בדיקה בלבד, עם זאת, ה'מחירים הזולים ביותר' עשויים לעתים להיות בעלי עלויות נסתרות נוספות. לאחר שתמצא את הדרך המתאימה, תברר לגבי אותה טיסה ישירות דרך החברה או אפילו דרך אתרי הנחות אחרים – המחיר הראשון שתמצא אינו בהכרח הטוב ביותר.

גמישות היא הדרך מספר אחת למצוא טיסות של הדקה ה-90 בקלות ובזול. אפילו במסלולים הפופולאריים ביותר, טיסות מסוימות לעתים קרובות נותרות עם מושבים פנויים רבים. מי רוצה לקום בבוקר לטיסה של שש בבוקר? אם התשובה היא 'אני', אתה בדרכך להשיג טיסה של הדקה ה-90. תזכור גם שטיסות מחברות עשויות להיות פתרון מושלם לצרות המסע שלך. אם כל הטיסות הישירות הוזמנו, אפשר ליצור קשרים כדי למלא את תכניות הסוף שבוע שלך או של חדר המנהלים. מידת הגמישות שלך עשויה להיות תלויה גם במידה שבה אתה נואש להגיע ליעד הסופי. לעתים קרובות, הדרך לקבל תעריפים זולים ביותר בטיסות של הדקה ה-90 היא להוסיף קשרים – לפעמים לא רק אחד אלא אולי שניים.

יש דרכים אחרות לחסוך בטיסות של הדקה ה-90. אחת הראשונות היא להסתכן. אם הטיסה של הדקה ה-90 נועדה להנאה ואתה לא בהכרח צריך להגיע ליעד, או אם יש סיכוי שטיסה לא תתמלא, תשקול טיסה על בסיס מקום פנוי, זול הרבה יותר מאשר מקום מובטח, אולם נלווה לכך הסיכון שלא תגיע למקום שרצית – אבל אם אתה עושה סיכון מחושב בבדיקת מספר הנוסעים בטיסה מראש תוכל למצוא עצמך בלונדון עד ארוחת הצהריים! דרך נהדרת נוספת להשיג כרטיסים זולים היא דרך אתרי מכרז באינטרנט, שם תוכל לבחור מסלול ולומר לאתר מה אתה מוכן לשלם. כל הטיסות הפנויות ייבדקו כדי לראות אם קו תעופה מוכן לקבל את הסכום שהצעת כדי להימנע ממקום ריק בטיסות של הדקה ה-90.

תכנון טיסות של הדקה ה-90 לא אמור לדרוש זמן רב יותר מכמה הקשות על העכבר. תבדוק את האופציות בזהירות – הדקה ה-90 לא חייבת להיות האופציה האחרונה. אם תזכור לפקוח את עיניך, להיות גמיש ולקחת סיכונים מחושבים, אלה יעזרו לך לעשות את הזמנת הכרטיסים לטיסות של הדקה ה-90 בזול ובקלות.

www.traveldiscreet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]