חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המדריך לאיטום גגות (חידוש גגות ישנים)





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסק בייתי חיפוש עבודה עבודה מהבית דרושים

נושא המאמר: חושב על עבודה מהבית אך חושש
מאת: טלי שחר   שמור מאמר למועדפים

בלא קשר אם אתה בעלים של עסק ביתי חדש או יזם מנוסה, קבלת אתגרים חדשים עשוייה להיות מרתיעה לעתים עד כדי שיתוק כמעט.

חשוב ביותר לזכור שהכול עניין של פרספקטיבה ובחירה.

אם אתה מאמין בהגבלה עצמית שחוסמת את ההתקדמות שלך, חשוב על הנקודות הבאות...

- באילו הישגים בעבר אתה גאה ביותר? (אל תגלה ענווה!)
- אילו כוחות, מיומנויות ויכולות תרמו להצלחות אלה?
- האם יש סיבה לכך שאתה לא בעל איכויות אלה עוד?

אני מוכן להתערב שלא רק שיש לך אותן איכויות, אלא שאתה חכם יותר ומנוסה יותר מכפי שהיית כאשר השגת את אותם יעדים.

אם אתה נעדר מיומנות הדרושה להשיג את היעד שלך, האם יש סיבה מדוע אינך יכול לפתח אותה? אם אין לך זמן ועניין האם תוכל למצוא מישהו שיש לו זמן ולבקש את עזרתו או את עזרתה?

אם התלהבות גורמת להיעדר התמקדות, בלבול ותחושה של גלגול, שקול את הנקודות הבאות...

על מה אתה יכול לאמר 'לא' כדי להתחיל היום? האם אתה חייב לענות לכל דואל ברגע שהוא נשלח או לענות לטלפון כל פעם שהוא מצלצל? האם תוכל לארגן משך זמן שבו הטלפון, הדואל והפרעות לא מורשות?

מה אתה יכול להאציל לאחרים, החל מהיום? במקום לקפל עלונים ולמלא מעטפות או לפתוח את הדואר שלך, האם אתה יכול להיעזר באחד הילדים שלך או בעוזר? האם תוכל ליצור עוד זמן לעצמך ולעבודתך לבניית ולהגדלת העסק במקום להסיח את הדעת במטלות חוזרות יומיומיות?

האם תוכל להגיד 'כן' החל מהיום? האם מישהו הציע לעזור אבל אתה בחרת לעשות הכול לבד? האם אתה יכול להשיג שליטה ולקבל את העזרה של אחרים? תסיר את כובע גיבור על ותוריד מעצמך מטלות. אחרים ידהימו אותך במה שהם מסוגלים לעשות!

פירוק היעדים שלך לחלקים קטנים. מה אתה רוצה להשיג בשלושת החודשים הבאים? אתה לא חייב לחשוב על תכנית של חמש שנים כל רגע משעות היום. אמנם עליך לדעת לאן אתה הולך אבל תתמקד במטלה המיידית ותבצע אותה בלבד. יצירת הצלחה בעסק ביתי היא מרתון ולא ריצה מהירה.

אם אין לך כל התשובות, מי עשוי לספק אותן? מעייף לעשות הכול לבד, מתסכל והתהליכים נעשים אטיים. אם תוכל להימנע משגיאות על ידי לימוד מאחרים שכבר עשו אותן כמה זמן תחסוך?

כל היתרונות והחופש בהצלחה של בעלים של עסק ביתי נמצאים בהישג ידך. כל הדרוש מצדך זו אמונה חזקה בעצמך וידיעה שההצלחה שלך תקבע לבסוף את תפיסותך, את בחירותך ואת פעולותיך.

אתה מסוגל להצליח.

www.jobsearch.org.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי שחר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]