חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קליפ לבר מצווה - הרגעים הגדולים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הובלות חברת הובלות אחסנה

נושא המאמר: תרמיות הובלות
מאת: יואב ליבוביץ   שמור מאמר למועדפים

למרות שישראלים עוברים דירה במשך כל השנה, תקופת האביב והקיץ המוקדמת הן שיא בתנועת ההובלות. יחד עימן מגיחים הנוכלים אשר מסתננים בין ההמון שעובר דירה. לכן תקופה זו היא תקופה בה יש להישמר מתרמיות:
תרמית הובלות נפוצה: תרמית ההובלות הנפוצה ביותר אולי אינה תרמית כי אם לוגיסטיקה ואדמיניסטרציה לקוויה, זמן ההובלות, המועדים שנקבעו. לפעמים אחרי שכל הבית כבר בארגזים לוקח עוד שעות לחברת ההובלות להגיע. הרבה פעמים זוהי האשמה של חברת הובלות אחרת אשר לא החזירה את המשאית השכורה בזמן, דבר שלא עוזר למעבר (אע"פ שניתן להבין זאת). נסו להשיג הצהרה כמה שיותר מחייבת, למרות שיש הרבה חברות שאפילו לא יתנצלו.

תרמית הובלות ממנה יש להזהר:
תרמית הובלות מנה יש להיזהר: תרמית הובלות זאת קיימת בערך מאז שנמצאו דברים להוביל. היא קרתה תדיר בארה"ב בחוות קטנות בהן משאיות בקר היו באות להוביל פרות למכירה או שחיטה. ברגע שהפרות או הסוסים היו מועמסים חברת ההובלות הייתה מודיעה את החדשה המרעישה כי אם ברצונך לראות את הפרה הזאת שוב, תדע לך שהמחיר עלה! בימינו אנו חברת ההובלות "נופלת" על לקוח שמצא דיל זול בצורה יוצאת מן הרגיל אשר מגלה כאשר כל תכולת דירתו מועמסת כי הסטאטוס השתנה, חברת ההובלות שינתה את המחיר, והוא לא ירד!! ועוד צ'ופר, אם הלקוח לא משלם על הכול מראש, יימכרו את מיטלטליו.

טים ווקר, מייסדו של אתר "www.movingscam.com" כתב על תרמית זו בצורה נרחבת והקדיש אתר שלם על מנת לעזור לאנשים לצאת מתסבוכת ההובלות אליה נקלעו. באתר ניתן למצוא אף רשימה שחורה של חברות הובלות אשר נודעו כמפוקפקות בתחום. וזה המקום בו צריך לבדוק כאשר מחפשים חברת הובלות בארה"ב.

כיצד לבחור חברת הובלות:
בחירת חברת הובלות: עצוב שקבלני הובלות חסרי מצפון לעתים הורסים את המוניטין עבור כל תעשיית ההובלות למרות שאלו הם אינם פני הדברים. יש הרבה יותר חברות הובלות הגונות מאשר אלו אשר ינסו לרמות את לקוחותיהן. אך למרות זאת כאשר באים לבחור חברת הובלות יש לעשות שיעורי בית כראוי ולבדוק מי היא בדיוק אותה חברה אשר אתה עומד לשכור. "Better safe than sorry" ולפני שאתה מפקיד את כל רכושך בידי זרים עליך לדעת אם ניתן לסמוך עליהם.

www.isa-group.co.il/
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב ליבוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]